Δε χάνετε βάρος; Αυτοί είναι οι 18 πιο συνηθισμένοι λόγοι

Δε χάνετε βάρος; Αυτοί είναι οι 18 πιο συνηθισμένοι λόγοι

  • Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που δεν χάνετε βάρος.
  • Δεν παρακολουθείτε τι τρώτε
  • Δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη
  • Παίρνετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίτε
  •  Δεν σηκώνετε βάρη
  • Τρώτε πολύ
  • Δεν κάνετε αερόβια άσκηση
Δε χάνετε βάρος; Αυτοί είναι οι 18 πιο συνηθισμένοι λόγοι

Όταν χάνετε βάρος, το σώμα σας αντεπιτίθεται. Ίσως καταφέρετε να χάσετε αρκετά κιλά στην αρχή, χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Ωστόσο, η απώλεια βάρους μπορεί να επιβραδυνθεί ή να σταματήσει τελείως μετά από λίγο

Πού μπορεί να οφείλεται αυτό

Ίσως χάνετε βάρος χωρίς να το καταλάβετε

Είναι σύνηθες η ζυγαριά να μην κουνιέται για λίγες μέρες (ή εβδομάδες) παρά την προσπάθεια που καταβάλετε. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χάνετε λίπος.Οι ορμόνες έχουν σημαντική επίδραση στο πόσο νερό συγκρατεί το σώμα σας (ειδικά στις γυναίκες).Επίσης, είναι δυνατό να κερδίσετε μυς ταυτόχρονα με την απώλεια λίπους. Αυτό είναι ιδιαίτερα συχνό εάν ξεκινήσατε πρόσφατα να ασκείστε. Αντί να ζυγίζεστε καθημερινά, μετρήστε αν έχετε χάσει πόντους.

lathi pou kanete kai den mporeite na xasete varos2

Δεν παρακολουθείτε τι τρώτε

Μελέτες δείχνουν ότι η παρακολούθηση της πρόσληψης τροφής βοηθά στην απώλεια βάρους. Καταγράψτε καθημερινά τι τρώτε έτσι ώστε να έχετε πλήρη εικόνα. Μπορεί να εκπλαγείτε από τα τσιμπολογήματα που κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας και τα οποία θεωρείτε αθώα.

Δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό για την απώλεια βάρους.Η κατανάλωση πρωτεΐνης μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 80-100 θερμίδες την ημέρα ενώ σας κρατά χορτάτους για περισσότερο χρόνο. Μπορεί επίσης να μειώσει δραστικά τις λιγούρες και την επιθυμία για σνακ. Φροντίστε λοιπόν να τρώτε άφθονα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες.

Παίρνετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίτε

Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να χάσουν βάρος επειδή προσλαμβάνουν πάρα πολλές θερμίδες.Μπορεί να πιστεύετε ότι αυτό δεν ισχύει για εσάς, αλλά έχετε κατά νου ότι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι τείνουν να υποτιμούν την πρόσληψη θερμίδων τους κατά ένα σημαντικό ποσοστό. Παρακολουθήστε λοιπόν τις θερμίδες που παίρνετε για να έχετε μια πλήρη εικόνα.

lathi pou kanete kai den mporeite na xasete varos1

Δεν τρώτε υγιεινά τρόφιμα

Η διατροφή σας πρέπει να είναι υγιεινή. Η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας επεξεργασμένων τροφίμων θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος.

Δεν σηκώνετε βάρη

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν προσπαθείτε να χάσετε κιλά είναι να κάνετε κάποια μορφή προπόνησης με αντίσταση, όπως ασκήσεις με βάρη. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα, η οποία συχνά καίγεται μαζί με το σωματικό λίπος εάν δεν ασκείστε.

Τρώτε πολύ

Η υπερφαγία αφορά στην ταχεία κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού, συχνά πολύ περισσότερων από ό,τι χρειάζεται το σώμα σας. Μπορεί να καταναλώνετε επεξεργασμένα τρόφιμα, ή υγιεινά , όπως ξηρούς καρπούς, μαύρη σοκολάτα αλλά σε μεγάλες ποσότητες.

Δεν κάνετε αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση, αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό. Περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως τζόκινγκ, ποδηλασία και κολύμπι. Σας βοηθά να κάψετε λίπος, ειδικά γύρω από τη μέση σας.

Πίνετε ποτά που περιέχουν ζάχαρη

Τα αναψυκτικά αλλά και κάθε είδους ποτών με ζάχαρη (συμπεριλαμβανομένων των χυμών φρούτων), περιέχουν πολλές θερμίδες. Την περίοδο που προσπαθείτε να χάσετε βάρος, μειώστε σημαντικά την κατανάλωσή τους.

Δεν κοιμάστε καλά

Η έλλειψη ποιοτικού ύπνου είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους για την παχυσαρκία. Μελέτες δείχνουν ότι οι ενήλικες και τα παιδιά που δεν κοιμούνται αρκετές ώρες έχουν 55% και 89% μεγαλύτερο κίνδυνο, αντίστοιχα, να εμφανίσουν παχυσαρκία.

lathi pou kanete kai den mporeite na xasete varos1

Δεν μειώνετε τους υδατάνθρακες

Εάν δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, σκεφτείτε να δοκιμάσετε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι μια τέτοια διατροφή μπορεί να είναι αποτελεσματική για να χάσετε αρκετά κιλά.

Τρώτε πολύ συχνά

Μελέτες δείχνουν στην πραγματικότητα ότι η συχνότητα των γευμάτων έχει μικρή ή καθόλου επίδραση στην καύση λίπους ή στην απώλεια βάρους.Το να τρώτε πολύ συχνά μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική πρόσληψη θερμίδων.

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Σε μια μελέτη απώλειας βάρους 12 εβδομάδων, οι άνθρωποι που έπιναν μισό λίτρο νερό 30 λεπτά πριν από τα γεύματα έχασαν 44% περισσότερο βάρος από εκείνους που δεν έπιναν.Το νερό έχει επίσης αποδειχθεί ότι αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται κατά 24–30% σε διάστημα 1,5 ώρας.

Δεν τρώτε προσεκτικά

Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι η προσεκτική διατροφή μπορεί να προκαλέσει σημαντική απώλεια βάρους και να μειώσει τη συχνότητα της υπερφαγίας.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να τρώτε πιο προσεκτικά:

  • Τρώτε με μηδενικούς περισπασμούς, καθισμένοι σε ένα τραπέζι μόνο με το φαγητό σας.
  • Τρώτε αργά και μασάτε καλά.
  •  Όταν αρχίσετε να αισθάνεστε χορτάτοι, πιείτε λίγο νερό και σταματήστε να τρώτε.

Έχετε μια πάθηση που δυσκολεύει την προσπάθειά σας

Υπάρχουν ορισμένες ιατρικές παθήσεις που μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση του σωματικού βάρους ακόμα κι αν προσέχετε τη διατροφή σας.Αυτά περιλαμβάνουν τον υποθυρεοειδισμό , το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) και την υπνική άπνοια.

lathi pou kanete kai den mporeite na xasete varos5

Κάνετε δίαιτα για πάρα πολύ καιρό

Μπορεί να μην είναι καλή ιδέα να κάνετε δίαιτα για πολύ καιρό. Προσπαθήστε να αυξήσετε την πρόσληψη θερμίδων κατά μερικές εκατοντάδες θερμίδες την ημέρα, να κοιμάστε περισσότερο και να γυμνάζεστε με στόχο να δυναμώσετε και να αποκτήσετε περισσότερους μυς.

Οι προσδοκίες σας δεν είναι ρεαλιστικές

Οι προσδοκίες των ανθρώπων είναι μερικές φορές μη ρεαλιστικές όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Λάβετε υπόψη ότι η απώλεια βάρους απαιτεί χρόνο και δεν θα μοιάζουν όλοι με ένα μοντέλο. Εστιάστε στην ανάπτυξη ενός εξατομικευμένου σχεδίου απώλειας βάρους με βάση τις ανάγκες σας.

Η δίαιτα δεν είναι πανάκεια

Η δίαιτα δεν είναι μακροπρόθεσμη λύση. Εάν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε μακροπρόθεσμα, εστιάστε στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Πηγή: healthline.com

Διαβάστε επίσης

Μαμά και διατροφή: Ποια είδη τσαγιού βοηθούν στην απώλεια βαρους;

Διατροφή για μαμάδες: Εννέα τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Μαμά και διατροφή: Βοηθάει το γάλα στην απώλεια βάρους;

Δεκαέξι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα παιδιά του Ιουλίου είναι ευαίσθητα, αισιόδοξα και γενναιόδωρα

Τα παιδιά του Ιουλίου είναι ευαίσθητα, αισιόδοξα και γενναιόδωρα

Δέκα κοινά χαρακτηριστικά των παιδιών που έχουν γεννηθεί τον Ιουλίο.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δραστηριότητες για το Σαββατοκύριακο: Τι να κάνετε με τα παιδιά

Δραστηριότητες για το Σαββατοκύριακο: Τι να κάνετε με τα παιδιά

Ιδέες για κατασκευές, πειράματα, εξορμήσεις και πολλά ακόμα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αίμα στο μητρικό γάλα: Αίτια και πότε να ανησυχήσετε

Αίμα στο μητρικό γάλα: Αίτια και πότε να ανησυχήσετε

Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να δείτε αίμα στο μητρικό γάλα και τι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί το pilates και η yoga είναι ιδανικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Γιατί το pilates και η yoga είναι ιδανικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Το pilates και η yoga κατά την εγκυμοσύνη είναι κάτι που προτείνεται…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved