Γυμναστική για μαμάδες: Τονώστε τους μύες σας με αυτό το 30λεπτο πρόγραμμα
Πηγή: Bigstock

Γυμναστική για μαμάδες: Τονώστε τους μύες σας με αυτό το 30λεπτο πρόγραμμα

  • Βίντεο για γυμναστική στο σπίτι
Γυμναστική για μαμάδες: Τονώστε τους μύες σας με αυτό το 30λεπτο πρόγραμμα
Πηγή: Bigstock

Αν μας άφησε μια καλή συνήθεια ο κορονοϊός, είναι η γυμναστική στο σπίτι. Με το που μας έκλεισαν μέσα εμάς τις μαμάδες με τα παιδιά στο σπίτι, λίγο η τηλεργασία, λίγο η τηλεκπαίδευση, δεν ήθελε και πολύ για να "το" χάσουμε. (το μυαλό μας εννοούμε)

Συντροφιά μας όλους αυτούς τους μήνες λοιπόν τα τελευταία χρόνια, ήταν τα βίντεο με ολιγόλεπτη γυμναστική, που μας γέμιζαν ενέργεια. Γυμνάσαμε τα χέρια μας, τα πόδια μας, του κοιλιακούς μας, γυμναστήκαμε με τα παιδιά μας, χωρίς τα παιδιά μας, κάναμε γιόγκα και γενικότερα δοκιμάσαμε ό,τι βιντεάκι βρήκαμε στο Youtube. Στην αρχή η γυμναστική μπορεί να μπήκε στη ζωή μας αναγκαστικά, όμως με την πάροδο του χρόνου έμεινε και έγινε συνήθεια.

Αν λοιπόν ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία μαμάδων που άρχισε να γυμνάζεται εξαιτίας της καραντίνας και συνεχίζει να γυμνάζεται, ακόμη και τώρα που οι ζωές μας έχουν επιστρέψει σε φυσιολογικούς ρυθμούς, δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε το παρακάτω 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής. Όπως αναφέρει και η δημιουργός του προγράμματος και γυμνάστρια, Kinsey Diment, βάλτε "φωτιά" στους μύες σας και γυμνάστε χέρια και πόδια.

Γυμναστική για μαμάδες στο σπίτι

Οι ασκήσεις θα γυμνάσουν ολόκληρο το σώμα σας και θα ενεργοποιήσει όλους τους μυς σας. Θα ξεκινήσετε με jumping jacks, στη συνέχεια θα συνεχίσετε με ψηλά τα γόνατα, θα κάνετε ασκήσεις κωπηλασίας με βαράκια και γενικότερα θα κάνετε κινήσεις που θα κρατήσουν κρατήσουν ζεστό και ενεργό όλο σας το κορμί.

Πατήστε το play στο βίντεο που ακολουθεί και ετοιμαστείτε να νιώσετε τους μύες σας να φλέγονται! Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα χαλάκι και ένα σετ βαράκια για να ξεκινήσετε. (αν δεν έχετε βαράκια και δυο μπουκαλάκια νερό θα κάνουν δουλίτσα)

Διαβάστε επίσης

Γυμναστική για μαμάδες: Κάψτε 500 θερμίδες με αυτό το 30λεπτο cardio πρόγραμμα

Εγκυμοσύνη: Ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι ανάλογα με το τρίμηνο κύησης

Το ευ ζειν της μαμάς: Έξυπνοι τρόποι να γυμναστείς χωρίς να κάνεις γυμναστική

Γυμναστική για μαμάδες: 11λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων για αδύνατες γάμπες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με μια κόρη στην εφηβεία!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved