Ένα μικράκι ελεφαντάκι υγιεινό και θρεπτικό για τα παιδιά

  • Τα οφέλη των λαχανικών στην υγεία των παιδιών
  • Υλικά για να φτιάξετε το πιάτο
  • Βήμα βήμα η εκτέλεση της συνταγής
Foivi Geller
Ένα μικράκι ελεφαντάκι υγιεινό και θρεπτικό για τα παιδιά

Αν ψάχνετε κάποιο φαγητό για τα παιδιά που δεν τρώνε τα λαχανικά το βρήκατε και είναι αυτό. Μέσα σε ένα πιάτο βρίσκονται μελιτζάνες, πιπεριές, κουνουπίδι και καρότα.

Οι περισσότεροι γονείς θέλουν να προσφέρουν στα παιδιά τους μια ισορροπημένη διατροφή, οπότε η ποικιλία είναι κάτι που αναζητούν συχνά. Θέλουν τα παιδιά τους να τρώνε φρούτα και λαχανικά ώστε να προσλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Όλοι γνωρίζουν πως οι βιταμίνες, τα μέταλλα, τα ιχνοστοιχεία και οι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν πολλά πράγματα σε ένα ένα παιδί που τα καταναλώνει συχνά. Όχι, ότι ένα παιδί που δεν τρώει τόσο συχνά φρούτα και λαχανικά, κινδυνεύει από υποβιταμίνωση ή έλλειψη κάποιου θρεπτικού συστατικού.

Πώς θα φάει ένα παιδί περισσότερα λαχανικά

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι εκτός από τα εύκολα παιδιά υπάρχουν και τα δύσκολα. Εκείνα τα παιδιά που δεν χαίρονται και τόσο πολύ όταν βλέπουν μπροστά τους ένα πιάτο αρακά, ένα πιάτο μπάμιες ή ένα πιάτο με ψητά λαχανικά. Αυτή η συνταγή όμως, θα κάνει τα πιο δύσκολα παιδιά να δοκιμάσουν λαχανικά που πιο πριν δεν ήθελαν με τίποτε να δουν στα μάτια τους.

Ένα μικράκι ελεφαντάκι με μελιτζάνες, πιπεριές, κουνουπίδι και καρότα

Τα οφέλη που έχουν τα λαχανικά που θα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε το πιάτο αυτό; Πολλά.

Μελιτζάνες: Οι μελιτζάνες είναι πλούσιες σε κάλιο, περιέχουν φλαβονοειδή και έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Τέλος, περιέχουν πολλές διαλυτές ίνες που βοηθούν στην εξισορρόπηση του πεπτικού συστήματος.

Πιπεριές: Οι πιπεριές είναι μέτριες έως καλές πηγές καλίου. Αξίζει να γνωρίζετε ότι οι κόκκινες πιπεριές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α και σε υδατοδιαλυτές βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία σε σχέση με τις πιο «αγίνωτες». Η πράσινη κλασσική πιπεριά είναι καλύτερη πηγή βιταμίνης K από τις πιο ώριμες του είδους.

Κουνουπίδι: Ένα φλιτζάνι ωμό κουνουπίδι περιέχει μόλις 25 θερμίδες, 5 γραμμάρια υδατάνθρακες, το 77% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης βιταμίνης C, το 20% βιταμίνης Κ και το 10% βιταμίνης Β6. Το κουνουπίδι είναι επίσης πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου και καλίου.

Καρότα: Τα καρότα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, αλλά και βιταμίνες Β1, Β2 και νιασίνη.

Υλικά που θα χρειαστείτε για να φτιάξετε το ελεφαντάκι από λαχανικά και το παγώνι από καρότα

laxanika gia paidia elefantaki

Για να φτιάξετε αυτό το φαγητό θα χρειαστείτε

  • 4-5 φέτες ψητές μελιτζάνες
  • πράσινες φετούλες ψητής πράσινης πιπεριάς
  • 2-3 κ.τ.σ νιόκι βρασμένα
  • 5-6 ψητές φουντίτσες ψητό μπρόκολο
  • ωμό καρότο κομμένο σε φετάκια και σε κομμάτια που θα σας βοηθήσουν να σχηματίσετε το παγώνι
  • κόκκινη γλυκιά πάπρικα
  • ξύσμα από λάιμ
  • τυρί του τοστ για το ελεφαντάκι

Πώς θα φτιάξετε το πιάτο βήμα - βήμα

Βήμα 1ο: Ψήστε και μαγειρέψτε όλα σας τα υλικά

Βήμα 2ο: Φτιάξτε ένα δεντράκι χρησιμοποιώντας τις ψητές πιπεριές και τις ψητές μελιτζάνες

Βήμα 3ο: Βάλτε τα νιόκι και το ψητό κουνουπίδι στο πιάτο, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

Βήμα 4ο: Κόψτε το τυρί του τοστ, έτσι ώστε να σχηματίσετε ένα ελεφαντάκι.

Βήμα 5ο: Με τα καρότα δημιουργήστε το παγώνι και ένα πουλάκι που θα βάλετε επάνω στο δέντρο.

Βήμα 6ο: Πασπαλίστε τα νιόκι με τη γλυκιά πάπρικα και βάλτε λίγο ξύσμα λάιμ στην κορυφή του πιάτου.

Τα μικρά σας σίγουρα δεν θα μπορέσουν να αντισταθούν σε αυτό το μικράκι ελεφαντάκι και τα λαχανικά που το συνοδεύουν.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved