Ρουτίνα ύπνου: Έξι λάθη που κάνεις και ξυπνάς μόνιμα κουρασμένη

Ρουτίνα ύπνου: Έξι λάθη που κάνεις και ξυπνάς μόνιμα κουρασμένη

  • Δεν ακολουθείς μία ρουτίνα ύπνου
  • Δεν κοιμάσαι στο κατάλληλο περιβάλλον
  • Δεν προετοιμάζεσαι σωστά πριν τον ύπνο
  • Μεσημεριανός ύπνος μακρά διάρκειας
  • Κατανάλωση αλκοόλ πριν τον ύπνο
  • Εξακολουθείς να προσπαθείς να κοιμηθείς ακόμα και όταν δεν το καταφέρνεις
Ρουτίνα ύπνου: Έξι λάθη που κάνεις και ξυπνάς μόνιμα κουρασμένη

Ο επαρκής και καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και του εγκεφάλου. Ακόμα όμως και αν προσπαθείς να κοιμάσαι 7-8 την ημέρα όπως συμβουλεύουν οι ειδικοί, ίσως και πάλι να ξυπνάς μονίμως κουρασμένη. Τι άλλο κάνεις πιθανά λάθος και μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σου, συνεπώς και την ψυχολογία και τη διάθεσή σου;

Δεν ακολουθείς μία ρουτίνα ύπνου

Την ποιότητα του ύπνου δεν καθορίζει μόνο το πόσες ώρες κοιμάσαι, αλλά και το κατά πόσο ακολουθείς μία συγκεκριμένη ρουτίνα ύπνου καθημερινά, δηλαδή εάν κοιμάσαι και ξυπνάς περίπου τις ίδιες ώρες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα άτομα που το πετυχαίνουν αυτό κοιμούνται πολύ καλύτερα και ξυπνούν πιο εύκολα επίσης.

Δεν κοιμάσαι στο κατάλληλο περιβάλλον

Το υπνοδωμάτιο την ώρα του ύπνου πρέπει να είναι ένας χώρος ήρεμος, σκοτεινός και άνετος. Σημαντικό επίσης είναι να έχει την κατάλληλη θερμοκρασία ώστε να μην ζεσταίνεσαι, αλλά και ούτε και να κρυώνεις. Φρόντισε να έχεις άνετα σκεπάσματα, μαξιλάρια και στρώμα και απόφυγε τις ηλεκτρονικές συσκευές μέσα στο υπνοδωμάτιο.

Δεν προετοιμάζεσαι σωστά πριν τον ύπνο

Πριν πέσεις στο κρεβάτι προσπάθησε να χαλαρώσεις και να «αδειάσεις» το μυαλό σου. Δοκίμασε να διαβάσεις έστω και λίγες σελίδες από ένα βιβλίο, να ακούσει χαλαρωτική μουσική ή κάνε ένα ντουζ με ζεστό νερό. Απόφυγε τα πολύ βραδινά γεύματα: ιδανικά κατανάλωσε το τελευταίο τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο.

lathi ston upno 1

Μεσημεριανός ύπνος μακράς διάρκειας

Ο μεσημεριανός ύπνος μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον βραδινό εάν ξεπερνάει τη μισή ή μία ώρα. Εάν νιώθεις κούραση κατά τη διάρκεια της μέρας, ξεκουράσου, κλείσε τα μάτια, αλλά ιδανικά κοιμήσου μόνο είκοσι περίπου λεπτά.

Κατανάλωση αλκοόλ πριν τον ύπνο

Το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει χαλάρωση και υπνηλία. Ωστόσο, εάν πιεις αλκοόλ πριν κοιμηθείw είναι πιθανότερο να κάνεις ανήσυχο ύπνο, συνεπώς έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητά του.

Εξακολουθείς να προσπαθείς να κοιμηθείς ακόμα και όταν δεν το καταφέρνεις

Το να επιμένεις να προσπαθείς να κοιμηθείς ενώ δεν το καταφέρνεις μόνο ενόχληση και σύγχυση μπορεί να σου προκαλέσει. Είναι προτιμότερο να σηκωθείς από το κρεβάτι, να κάνεις κάτι που θα σε χαλαρώσει ή να πας σε ένα άλλο δωμάτιο μέχρι να νυστάξεις και τότε να προσπαθήσεις ξανά.

Με πληροφορίες από sleephealthfoundation.org.au

Διαβάστε επίσης

Πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε έως 5 κιλά σε δύο εβδομάδες

Διατροφή για μαμάδες: Τι μπορείτε να τρώτε όταν λαχταράτε ζάχαρη

Μαμά και διατροφή: Τρία detox smoothies για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Πέντε πρωινά ροφήματα που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Διατροφή μετά τον τοκετό: Ποιες τροφές βελτιώνουν τη διάθεση;

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρώτη περίοδος μετά τη γέννα: Πότε επιστρέφει, τι να περιμένετε

Πρώτη περίοδος μετά τη γέννα: Πότε επιστρέφει, τι να περιμένετε

Πότε επιστρέφει η περίοδος μετά τον τοκετό; Γιατί οι γυναίκες που θηλάζουν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ύπνος και νεογέννητα: Tι πρέπει να προσέξετε

Ύπνος και νεογέννητα: Tι πρέπει να προσέξετε

Ποιές είναι οι καλύτερες στάσεις ύπνου του μωρού
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Kύρια συμπτώματα αλλεργιών Αποφύγετε τις βόλτες στα πάρκα Κρατήστε τα παράθυρα κλειστά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Τι είναι αυτό που το κάνει τόσο μοναδικό;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved