Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Mετά από μια εγκυμοσύνη, πέρα από την νέα ζωή στον κόσμο έχεις μαζί σου σίγουρα και κάποια κιλά που ψάχνεις πως και πώς να απαλλαγείς από αυτά.

Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Mετά από μια εγκυμοσύνη, πέρα από την νέα ζωή στον κόσμο έχεις μαζί σου σίγουρα και κάποια κιλά που ανυπομονείς πως και πώς να απαλλαγείς από αυτά.

Αν και τα κιλά της μητρότητας, είναι τα πιο γλυκά κιλά της ζωής μας, δεν παύουμε να θέλουμε, αφού γεννήσουμε το μωράκι μας, να τα χάσουμε σιγά σιγά και να επανέλθουμε σε αυτά που είχαμε πριν την εγκυμοσύνη.

Σίγουρα θέλει πρόγραμμα και πειθαρχία, αλλά άμα υπάρχει το βασικό συστατικό που είναι η θέληση, όλα τα άλλα είναι ευκολάκι.

Ιδανική ποσότητα θερμίδων

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η ιδανική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων λοιπόν είναι 1800.  

Καλό είναι να εστιάζετε την διατροφή σας σε γάλα, γιαούρτι, τυρί, κρέατα, πουλερικά, ψάρι, αυγά και όσπρια.  Ακόμα μπορείτε να επιλέγετε δημητριακά, ρύζι και ζυμαρικά. Έτσι θα συνδυάζετε την πρόσληψη και πρωτεινών αλλά και υδατανθράκων απαραίτητων για την ενέργεια σας.

Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγετε όλες τις τροφές όσες είναι πλούσιες σε θερμίδες και φτωχές σε διατροφική αξία, όπως γλυκά, αναψυκτικά, πολύ λιπαρά φαγητά.

Μην ξεχνάτε να παραμένετε ενυδατωμένες τρώγοντας σίγουρα 2-3 φρούτα και λαχανικά την ημέρα και εννοείται μπόλικο νερό!

Διαβάστε επίσης

Δίαιτα με σαλάτες: 5 επιλογές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά

Πέντε συμβουλές για να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά

Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Διατροφή και άσκηση: Πώς θα χάσω τα κιλά μετά την εγκυμοσύνη;

43.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
CROCS ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ 14613 4BH CERULE PACIFIC
28.20 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Φόρμα Εξόδου Tender Comforts με κέντημα και διακοσμητικές τσέπες (1-12 μηνών) 00480972 ΕΚΡΟΥ
12.45 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
10.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Επτά τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για να αντιμετωπίσετε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη (pics)

Επτά τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για να αντιμετωπίσετε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη (pics)

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα από τα πιο συνήθη συμπτώματα της εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Health Line: Ιός Κοξάκι στα παιδιά - Τι πρέπει να ξέρετε

Health Line: Ιός Κοξάκι στα παιδιά - Τι πρέπει να ξέρετε

Πώς μεταδίδεται ο ιός κοξάκι, ποιοι είναι οι παράγοντες κινδύνου;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σοφία Καρβέλα: Θα πάθετε πλάκα με τη νέα φώτο των γιων της (pics)

Σοφία Καρβέλα: Θα πάθετε πλάκα με τη νέα φώτο των γιων της (pics)

Τα αγόρια της μεγάλωσαν πολύ!
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved