Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Mετά από μια εγκυμοσύνη, πέρα από την νέα ζωή στον κόσμο έχεις μαζί σου σίγουρα και κάποια κιλά που ψάχνεις πως και πώς να απαλλαγείς από αυτά.

Ποια είναι η ιδανική ποσότητα πρόσληψης θερμίδων μετά την εγκυμοσύνη;

Mετά από μια εγκυμοσύνη, πέρα από την νέα ζωή στον κόσμο έχεις μαζί σου σίγουρα και κάποια κιλά που ανυπομονείς πως και πώς να απαλλαγείς από αυτά.

Αν και τα κιλά της μητρότητας, είναι τα πιο γλυκά κιλά της ζωής μας, δεν παύουμε να θέλουμε, αφού γεννήσουμε το μωράκι μας, να τα χάσουμε σιγά σιγά και να επανέλθουμε σε αυτά που είχαμε πριν την εγκυμοσύνη.

Σίγουρα θέλει πρόγραμμα και πειθαρχία, αλλά άμα υπάρχει το βασικό συστατικό που είναι η θέληση, όλα τα άλλα είναι ευκολάκι.

Ιδανική ποσότητα θερμίδων

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η ιδανική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων λοιπόν είναι 1800.  

Καλό είναι να εστιάζετε την διατροφή σας σε γάλα, γιαούρτι, τυρί, κρέατα, πουλερικά, ψάρι, αυγά και όσπρια.  Ακόμα μπορείτε να επιλέγετε δημητριακά, ρύζι και ζυμαρικά. Έτσι θα συνδυάζετε την πρόσληψη και πρωτεινών αλλά και υδατανθράκων απαραίτητων για την ενέργεια σας.

Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγετε όλες τις τροφές όσες είναι πλούσιες σε θερμίδες και φτωχές σε διατροφική αξία, όπως γλυκά, αναψυκτικά, πολύ λιπαρά φαγητά.

Μην ξεχνάτε να παραμένετε ενυδατωμένες τρώγοντας σίγουρα 2-3 φρούτα και λαχανικά την ημέρα και εννοείται μπόλικο νερό!

1 Φωτογραφίες

Διαβάστε επίσης

Δίαιτα με σαλάτες: 5 επιλογές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά

Πέντε συμβουλές για να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά

Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Διατροφή και άσκηση: Πώς θα χάσω τα κιλά μετά την εγκυμοσύνη;

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
37.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma Liza Mid Dazz V PS 361564-01
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πάνω από 20 τροφές για τις νέες μαμάδες

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να τρώτε και τι όχι!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Ανεπάρκεια αυξητικής ορμόνης στα παιδιά: Πώς επηρεάζει την ανάπτυξή τους;

Η αυξητική ορμόνη (Growth Hormone - GH) παράγεται από ένα μικρό αδένα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αγγλικά σε πρώιμη παιδική ηλικία 6-8 ετών: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Αναμφίβολα, ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Πώς αλλάζει η ζωή ενός ζευγαριού με τα χρόνια, μέσα από αστεία σκίτσα ( pics)

Καλλιτέχνης αποτυπώνει στα σκίτσα της τις αλλαγές που συμβαίνουν στη σχέση ενός…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies