Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Τι πρέπει να κάνετε για να χάσετε σωστά και υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Δείτε πώς θα χάσετε υγιεινά τα κιλά μετά τη γέννα

Πολλές νέες μαμάδες αναρωτιούνται πώς μπορούν να χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης και κυρίως, πότε μπορούν να ξεκινήσουν δίαιτα μετά τη γέννα. Σύμφωνα, λοιπόν, με τους ειδικούς, η νέα μαμά, δεν θα πρέπει να ξεκινήσει οποιαδήποτε δίαιτα, τουλάχιστον πριν τις πρώτες έξι εβδομάδες.

Επίσης, αν θηλάζει, θα πρέπει να προσέχει ιδιαίτερα τη διατροφή της και να μην προχωράει σε υπερβολές για την απώλεια των κιλών. Και σε κάθε περίπτωση, πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε δίαιτα ή διατροφή για να χάσει βάρος, θα πρέπει να συμβουλευτεί το γιατρό της ή τον διατροφολόγο, που θα τη βοηθήσει με ένα σωστό και ισορροπημένο γεύμα.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι τρόποι για μία νέα μαμά, να χάσει τα κιλά μετά τη γέννα, με ασφάλεια και υγιεινά. Το να τρώει υγιεινά, να πίνει νερό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, για να παραμείνει καλά ενυδατωμένη και τα υγιεινά σνακ, είναι τα τρία βασικά πράγματα, που πρέπει να τηρεί.

Παρακάτω, ακολουθούν οι συνήθειες που θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε τώρα που έχετε ένα μωρό, ενώ θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος με σταθερό ρυθμό

.
Μην παραλείπετε το πρωινό

Να τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα

Να περιλαμβάνετε στη διατροφή σας φυτικές τροφές

Να συμπεριλαμβάνετε αμυλούχα τρόφιμα όπως ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά (κατά προτίμηση ολικής αλέσεως για πρόσθετες ίνες) στα γεύματα.

Αποφύγετε λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα, γλυκά, μπισκότα, αρτοσκευάσματα και ανθρακούχα ποτά

Φτιάξτε ένα σταθερό (όσο είναι εφικτό αυτό) πρόγραμμα που τρώτε, αποφεύγοντας τις ακατάστατες ώρες. Μην παραλείπετε γεύματα, ενώ φροντίστε οι μερίδες σας να είναι συγκεκριμένες. Όχι δηλαδή, μεγαλύτερη τη μία φορά και μικρότερη ή καθόλου την επόμενη.

Συνδυάζοντας την υγιεινή διατροφή με την άσκηση έχετε σίγουρα καλύτερα αποτελέσματα, αφού σας βοηθάει να χάσετε λίπος. Ωστόσο, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γυναικολόγο σας για το πότε μπορείτε να ξεκινήσετε τη γυμναστική και ποιες ασκήσεις να κάνετε.

Πηγή: babycentre.co.uk

Διαβάστε επίσης

Διατροφή και άσκηση: Πώς θα χάσω τα κιλά μετά την εγκυμοσύνη;

Διατροφή στο θηλασμό: Τι πρέπει να τρώτε κατά τη διάρκεια του θηλασμού

Κιλά εγκυμοσύνης: Τέσσερα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε δίαιτα

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ύπνος και παιδιά: Πιθανές αιτίες απώλειας ύπνου και λύσεις (vid)

Ύπνος και παιδιά: Πιθανές αιτίες απώλειας ύπνου και λύσεις (vid)

Η παιδαγωγός/οικογενειακή σύμβουλος MsC Ράνια Θρασκιά αποκαλύπτει στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 Το…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδική στοματίτιδα: Πώς μεταδίδεται και πόσο διαρκεί; (vid)

Παιδική στοματίτιδα: Πώς μεταδίδεται και πόσο διαρκεί; (vid)

Η στοματίτιδα εμφανίζεται ιδιαίτερα σε παιδιά ηλικίας 2 έως 4 ετών.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συνταγή για πάρτι και όχι μόνο: Πιτσάκια σφολιάτας με κοτόπουλο (vid)

Συνταγή για πάρτι και όχι μόνο: Πιτσάκια σφολιάτας με κοτόπουλο (vid)

Δεν έχω πιο εύκολα ατομικά πιτσάκια από αυτά!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ραλφ εναντίον Ίντερνετ: Πώς θα κερδίσετε διπλές προσκλήσεις!

Ραλφ εναντίον Ίντερνετ: Πώς θα κερδίσετε διπλές προσκλήσεις!

Το Mothersblog.gr, με αφορμή την επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας ταινίας «Ραλφ εναντίον…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies