8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Με ένα μωρό να μεγαλώνει στην κοιλιά σας η ισορροπημένη διατροφή και η κατανάλωση των σωστών, θρεπτικών τροφών γίνεται ακόμη πιο σημαντική.

8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Υπάρχουν διάφορα είδη τροφίμων που θα πρέπει να προσθέσετε στα γεύματα σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας για να σας βοηθήσουν να πάρετε τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Διαβάστε ποια είναι και ποιες θρεπτικές ουσίες περιέχουν:

Πράσινα λαχανικά
Το μπρόκολο, τα μπιζέλια, τα ανοιξιάτικα λαχανικά και το σπανάκι έχουν άφθονο φυλλικό οξύ για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του μωρού σας, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος.

Ξηροί καρποί και σπόροι
Μια χούφτα από αυτά κάνουν ένα υγιεινό, ενεργειακά αναζωογονητικό σνακ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Περιλαμβάνουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των βασικών ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, της βιταμίνης Ε και του σιδήρου.

Σκληρά τυριά
Αποτελούν μεγάλη πηγή ασβεστίου που συμβάλλει στην ανάπτυξη των οστών και των δοντιών του μωρού σας. Θα πρέπει να καταναλώνετε 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων ανά ημέρα - 30 γραμμάρια τυριών υπολογίζονται ως μία δόση.

Κόκκινο κρέας
Το κόκκινο κρέας περιέχει σίδηρο και πρωτεΐνες. Άλλες καλές πηγές σιδήρου είναι τα δημητριακά πρωινού, το ψωμί ολικής αλέσεως, τα αυγά και τα όσπρια.

Φασόλια
Περιέχουν ίνες, πρωτεΐνες και σίδηρο.

Δημητριακά πρωινού ολικής αλέσεως
Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μπολ δημητριακών ολικής αλέσεως χωρίς ζάχαρη. Είναι μια καλή πηγή ινών για να διατηρήσετε το πεπτικό σας σύστημα σε καλό δρόμο.

Αυγά
Τα αυγά είναι μια κατάλληλη πηγή πρωτεΐνης. Καλό είναι να είναι πάντα καλομαγειρεμένα.

Λιπαρά ψάρια
Τα λιπαρά ψάρια έχουν τα περισσότερα από τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που χρειάζεται το μωρό σας, αλλά πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε περισσότερες από δύο μερίδες την εβδομάδα.

Πηγή: Tescobaby

Διαβάστε επίσης

Πώς να διαχειριστείτε τις λιγούρες σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Παιδιά και διατροφή: Διατροφικές συμβουλές για αγόρια στην εφηβεία

Πώς αλλάζει η όραση στην εγκυμοσύνη; (vid)

Στρες στην εγκυμοσύνη: Πώς και πόσο επηρεάζεται το έμβρυο;

48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΔΕΡΜΑ BROWN
11.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΕΚΡΟΥ
23.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Renegades
29.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γέννησα φυσιολογικά το δεύτερο παιδί μου μετά από καισαρική και δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό

Γέννησα φυσιολογικά το δεύτερο παιδί μου μετά από καισαρική και δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό

Είμαι η Βασιλική και είμαι 31 ετών.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τέσσερα σημάδια που δείχνουν ότι τα μωρό σας έχει αρχίσει να... «φορτσάρει»

Τέσσερα σημάδια που δείχνουν ότι τα μωρό σας έχει αρχίσει να... «φορτσάρει»

Σημάδια που δείχνουν ότι μωράκι σας αναπτύσσεται φυσιολογικά!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα έξι στάδια ανάπτυξης της γραφής  - Το κλειδί της κατάκτησής τους από το παιδί

Τα έξι στάδια ανάπτυξης της γραφής - Το κλειδί της κατάκτησής τους από το παιδί

Η ικανότητα της γραφής του παιδιού εμφανίζεται ήδη από τους πρώτους μήνες…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Απίστευτο περιστατικό! Μαμά γέννησε έξω από το μαιευτήριο (pics)

Απίστευτο περιστατικό! Μαμά γέννησε έξω από το μαιευτήριο (pics)

Κι όμως, αυτή η γυναίκα γέννησε στο προαύλιο του μαιευτηρίου!
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies