8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Με ένα μωρό να μεγαλώνει στην κοιλιά σας η ισορροπημένη διατροφή και η κατανάλωση των σωστών, θρεπτικών τροφών γίνεται ακόμη πιο σημαντική.

8 τρόφιμα που πρέπει να περιέχει η διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Υπάρχουν διάφορα είδη τροφίμων που θα πρέπει να προσθέσετε στα γεύματα σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας για να σας βοηθήσουν να πάρετε τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Διαβάστε ποια είναι και ποιες θρεπτικές ουσίες περιέχουν:

Πράσινα λαχανικά
Το μπρόκολο, τα μπιζέλια, τα ανοιξιάτικα λαχανικά και το σπανάκι έχουν άφθονο φυλλικό οξύ για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του μωρού σας, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος.

Ξηροί καρποί και σπόροι
Μια χούφτα από αυτά κάνουν ένα υγιεινό, ενεργειακά αναζωογονητικό σνακ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Περιλαμβάνουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των βασικών ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, της βιταμίνης Ε και του σιδήρου.

Σκληρά τυριά
Αποτελούν μεγάλη πηγή ασβεστίου που συμβάλλει στην ανάπτυξη των οστών και των δοντιών του μωρού σας. Θα πρέπει να καταναλώνετε 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων ανά ημέρα - 30 γραμμάρια τυριών υπολογίζονται ως μία δόση.

Κόκκινο κρέας
Το κόκκινο κρέας περιέχει σίδηρο και πρωτεΐνες. Άλλες καλές πηγές σιδήρου είναι τα δημητριακά πρωινού, το ψωμί ολικής αλέσεως, τα αυγά και τα όσπρια.

Φασόλια
Περιέχουν ίνες, πρωτεΐνες και σίδηρο.

Δημητριακά πρωινού ολικής αλέσεως
Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μπολ δημητριακών ολικής αλέσεως χωρίς ζάχαρη. Είναι μια καλή πηγή ινών για να διατηρήσετε το πεπτικό σας σύστημα σε καλό δρόμο.

Αυγά
Τα αυγά είναι μια κατάλληλη πηγή πρωτεΐνης. Καλό είναι να είναι πάντα καλομαγειρεμένα.

Λιπαρά ψάρια
Τα λιπαρά ψάρια έχουν τα περισσότερα από τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που χρειάζεται το μωρό σας, αλλά πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε περισσότερες από δύο μερίδες την εβδομάδα.

Πηγή: Tescobaby

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Πώς να διαχειριστείτε τις λιγούρες σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Παιδιά και διατροφή: Διατροφικές συμβουλές για αγόρια στην εφηβεία

Πώς αλλάζει η όραση στην εγκυμοσύνη; (vid)

Στρες στην εγκυμοσύνη: Πώς και πόσο επηρεάζεται το έμβρυο;

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
19.96 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Sigikid Τσάντα γυμναστηρίου Πριγκίπισσα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πασχαλινοί περίπατοι με την οικογένεια, η καλύτερη θεραπεία για την ψυχική υγεία

Πασχαλινοί περίπατοι με την οικογένεια, η καλύτερη θεραπεία για την ψυχική υγεία

Οι πασχαλινές διακοπές συμπίπτουν με την περίοδο της άνοιξης. Ο Στέλιος Μαντούδης…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εννέα πράγματα που το μικρό σας θέλει να ακούει από εσάς

Εννέα πράγματα που το μικρό σας θέλει να ακούει από εσάς

Οι άνθρωποι που αγαπάς μπορούν να σε επηρεάσουν είτε θετικά, είτε αρνητικά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πράγματα που πρέπει να κάνετε με τα παιδιά σας πριν μεγαλώσουν αρκετά

Πράγματα που πρέπει να κάνετε με τα παιδιά σας πριν μεγαλώσουν αρκετά

Όταν αποκτάς τη δική σου οικογένεια ένα είναι σίγουρο: δεν μπορείς να…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ελιάνα Χρυσικοπούλου: Τι αρνείται να κάνει η κόρη της (pics)

Ελιάνα Χρυσικοπούλου: Τι αρνείται να κάνει η κόρη της (pics)

Όλα τα παιδιά κάποιες φορές πεισμώνουν!
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies