Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Η απώλεια βάρους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση και απαιτεί θέληση και αφοσίωση στο στόχο.

Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Αν ωστόσο η συμμόρφωση με ένα αυστηρό διατροφικό πλάνο δε σας ταιριάζει, υπάρχουν κάποιες απλές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους χωρίς πολύ κόπο.

Βάλτε την πρωτεΐνη στο πρωινό σας

Αν παραλείπετε το πρωινό ή αν σας αρέσει το πρωινό σας να είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και απλά σάκχαρα, ήρθε η ώρα να αλλάξετε αυτή τη συνήθεια εντάσσοντας περισσότερη πρωτεΐνη στο πρωινό σας. Μπορείτε να επιλέξετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως γιαούρτι, γάλα, τυρί και αυγά. Πολυάριθμες μελέτες καταδεικνύουν πως η πρωτεΐνη ενισχύει τον κορεσμό, διατηρεί τη μυϊκή μας μάζα και αυξάνει τα επίπεδα της ενέργειά μας.

Διατηρείτε ένα σταθερό διατροφικό πλάνο

Προσπαθήστε να καταναλώνετε τα γεύματά σας σε σταθερές ώρες καθημερινά, καθώς η τακτική αυτή φαίνεται να βοηθά στην απώλεια βάρους. Προτιμήστε 3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο) και δύο ενδιάμεσα snacks (δεκατιανό, απογευματινό) σε σταθερές περίπου ώρες, ενώ φροντίστε να έχετε καταναλώσει το τελευταίο γεύμα της ημέρας περίπου 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Πίνετε περισσότερο νερό

Πολλές φορές ο οργανισμός μας συγχέει το αίσθημα της δίψας με την πείνα και την κόπωση. Αν νιώθετε άμεσα την ανάγκη να φάτε ένα snack, πιείτε πρώτα νερό. Αν η πείνα επιμένει τότε μπορείτε να καταναλώσετε φαγητό. Επιπλέον φαίνεται πως η καλή ενυδάτωση πριν το φαγητό μπορεί να οδηγήσει σε μικρότερη κατανάλωση και απώλεια βάρους. Έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό στην τσάντα σας και θυμηθείτε να πίνετε νερό κάθε ώρα.

Περπατήστε 30 λεπτά καθημερινά

Ακόμα κι αν δεν είστε φίλος της άσκησης το καθημερινό 30λεπτο περπάτημα μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία σας και την απώλεια βάρους. Κρατήστε ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό φορώντας άνετα παπούτσια για να αποφύγετε τους τραυματισμούς. Επιπλεόν, θυμηθείτε ότι μπορείτε τα ενσωματώσετε το περπάτημα σε μικρότερα διαστήματα των τριών 10λεπτων ή δύο 15λεπτων μέσα στην ημέρα.

Προσθέστε φυτικές ίνες στη διατροφή σας

Όπως και η πρωτεΐνη, οι φυτικές ίνες ενισχύουν τον κορεσμό και συστήνεται για τους άνδρες η καθημερινή πρόσληψη 35 γραμμαρίων φυτικών ινών, ενώ για τις γυναίκες η ποσότητα αυτή ανέρχεται στα 25 γραμμάρια. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι απαραίτητη η κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως, καθώς επίσης και η συχνή κατανάλωση οσπρίων και ξηρών καρπών. Επιπλέον, ένας ακόμη τρόπος να αυξήσουμε σημαντικά την πρόσληψη φυτικών ινών είναι η προσθήκη σπόρων, όπως η chia και ο λιναρόσπορος στο γιαούρτι, τις σαλάτες και τα smoothies μας, καθώς αποτελούν εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών.

Αν λοιπόν σας είναι δύσκολο να συμμορφωθείτε με ένα αυστηρό διατροφικό πλάνο, μπορείτε να ξεκινήσετε υιοθετώντας τις παραπάνω συνήθειες που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Φυτικές ίνες: Τα οφέλη για την υγεία από την επαρκή πρόσληψη (εικόνες)

Φυτικές ίνες: Απαραίτητες και στη διατροφή των εφήβων

Ποιες τροφές δίνουν τις περισσότερες φυτικές ίνες (εικόνες)

Πέντε υγιεινές τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους (vid)

Αυτό είναι το ρόφημα που βοηθάει στην απώλεια βάρους (vid)

Δίαιτα: Η μέθοδος που υπόσχεται 10πλάσια απώλεια βάρους

17.48 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με κουκούλα απομίμηση γούνας
43.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπερηχογράφημα Doppler στην εγκυμοσύνη: Πότε γίνεται και γιατί είναι σημαντικό; (vid)

Υπερηχογράφημα Doppler στην εγκυμοσύνη: Πότε γίνεται και γιατί είναι σημαντικό; (vid)

Το υπερηχογράφημα Doppler: Τι πρέπει να γνωρίζετε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
8 συμπεριφορές των παιδιών που δυσκολεύουν τους γονείς και πώς να τις αντιμετωπίσετε

8 συμπεριφορές των παιδιών που δυσκολεύουν τους γονείς και πώς να τις αντιμετωπίσετε

Υπάρχουν μια σειρά συμπεριφορών που εμφανίζουν τα παιδιά, στην προσχολική και σχολική…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι δυσκολεύεται ένας μπαμπάς να συζητήσει με τις κόρες του

Τι δυσκολεύεται ένας μπαμπάς να συζητήσει με τις κόρες του

Η Εύα με την Έλενα, είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρωτόγαλα & χυμός από σαμπούκο: Ο φυσικός συνδυασμός για να πεις «αντίο» στη γρίπη & το κρυολόγημα

Πρωτόγαλα & χυμός από σαμπούκο: Ο φυσικός συνδυασμός για να πεις «αντίο» στη γρίπη & το κρυολόγημα

Με την εποχική γρίπη να βρίσκεται σε έξαρση το τελευταίο διάστημα και…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies