Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Η απώλεια βάρους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση και απαιτεί θέληση και αφοσίωση στο στόχο.

Πέντε συνήθειες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Αν ωστόσο η συμμόρφωση με ένα αυστηρό διατροφικό πλάνο δε σας ταιριάζει, υπάρχουν κάποιες απλές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους χωρίς πολύ κόπο.

Βάλτε την πρωτεΐνη στο πρωινό σας

Αν παραλείπετε το πρωινό ή αν σας αρέσει το πρωινό σας να είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και απλά σάκχαρα, ήρθε η ώρα να αλλάξετε αυτή τη συνήθεια εντάσσοντας περισσότερη πρωτεΐνη στο πρωινό σας. Μπορείτε να επιλέξετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως γιαούρτι, γάλα, τυρί και αυγά. Πολυάριθμες μελέτες καταδεικνύουν πως η πρωτεΐνη ενισχύει τον κορεσμό, διατηρεί τη μυϊκή μας μάζα και αυξάνει τα επίπεδα της ενέργειά μας.

Διατηρείτε ένα σταθερό διατροφικό πλάνο

Προσπαθήστε να καταναλώνετε τα γεύματά σας σε σταθερές ώρες καθημερινά, καθώς η τακτική αυτή φαίνεται να βοηθά στην απώλεια βάρους. Προτιμήστε 3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο) και δύο ενδιάμεσα snacks (δεκατιανό, απογευματινό) σε σταθερές περίπου ώρες, ενώ φροντίστε να έχετε καταναλώσει το τελευταίο γεύμα της ημέρας περίπου 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Πίνετε περισσότερο νερό

Πολλές φορές ο οργανισμός μας συγχέει το αίσθημα της δίψας με την πείνα και την κόπωση. Αν νιώθετε άμεσα την ανάγκη να φάτε ένα snack, πιείτε πρώτα νερό. Αν η πείνα επιμένει τότε μπορείτε να καταναλώσετε φαγητό. Επιπλέον φαίνεται πως η καλή ενυδάτωση πριν το φαγητό μπορεί να οδηγήσει σε μικρότερη κατανάλωση και απώλεια βάρους. Έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό στην τσάντα σας και θυμηθείτε να πίνετε νερό κάθε ώρα.

Περπατήστε 30 λεπτά καθημερινά

Ακόμα κι αν δεν είστε φίλος της άσκησης το καθημερινό 30λεπτο περπάτημα μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία σας και την απώλεια βάρους. Κρατήστε ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό φορώντας άνετα παπούτσια για να αποφύγετε τους τραυματισμούς. Επιπλεόν, θυμηθείτε ότι μπορείτε τα ενσωματώσετε το περπάτημα σε μικρότερα διαστήματα των τριών 10λεπτων ή δύο 15λεπτων μέσα στην ημέρα.

Προσθέστε φυτικές ίνες στη διατροφή σας

Όπως και η πρωτεΐνη, οι φυτικές ίνες ενισχύουν τον κορεσμό και συστήνεται για τους άνδρες η καθημερινή πρόσληψη 35 γραμμαρίων φυτικών ινών, ενώ για τις γυναίκες η ποσότητα αυτή ανέρχεται στα 25 γραμμάρια. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι απαραίτητη η κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως, καθώς επίσης και η συχνή κατανάλωση οσπρίων και ξηρών καρπών. Επιπλέον, ένας ακόμη τρόπος να αυξήσουμε σημαντικά την πρόσληψη φυτικών ινών είναι η προσθήκη σπόρων, όπως η chia και ο λιναρόσπορος στο γιαούρτι, τις σαλάτες και τα smoothies μας, καθώς αποτελούν εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών.

Αν λοιπόν σας είναι δύσκολο να συμμορφωθείτε με ένα αυστηρό διατροφικό πλάνο, μπορείτε να ξεκινήσετε υιοθετώντας τις παραπάνω συνήθειες που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Διαβάστε επίσης

Φυτικές ίνες: Τα οφέλη για την υγεία από την επαρκή πρόσληψη (εικόνες)

Φυτικές ίνες: Απαραίτητες και στη διατροφή των εφήβων

Ποιες τροφές δίνουν τις περισσότερες φυτικές ίνες (εικόνες)

Πέντε υγιεινές τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους (vid)

Αυτό είναι το ρόφημα που βοηθάει στην απώλεια βάρους (vid)

Δίαιτα: Η μέθοδος που υπόσχεται 10πλάσια απώλεια βάρους

43.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
CROCS ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ 14613 4BH CERULE PACIFIC
47.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Φόρμα Εξόδου Tender Comforts με κέντημα και διακοσμητικές τσέπες (1-12 μηνών) 00480972 ΕΚΡΟΥ
12.45 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
14.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Βιβλία για βρέφη και νήπια: Ποια είναι κατάλληλα για το παιδί μου;

Βιβλία για βρέφη και νήπια: Ποια είναι κατάλληλα για το παιδί μου;

Σήμερα η επαφή των παιδιών με τα βιβλία και την τεχνολογία ξεκινά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόσο σημαντικό είναι να δείχνουμε στα παιδιά μας ότι αγαπιόμαστε;

Πόσο σημαντικό είναι να δείχνουμε στα παιδιά μας ότι αγαπιόμαστε;

Τι εικόνες έχεις από τους δικούς σου γονείς; Θεωρείς ότι ήταν αγαπημένοι,…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τροφές που πρέπει να σταματήσετε να δίνετε στο νήπιο

Πέντε τροφές που πρέπει να σταματήσετε να δίνετε στο νήπιο

Εσείς γνωρίζετε ποιες είναι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δείτε πού μπήκε η Σία Κοσιώνη και τρέλανε τον γιο της (pics)

Δείτε πού μπήκε η Σία Κοσιώνη και τρέλανε τον γιο της (pics)

Η Σία Κοσιώνη, τρέλανε για ακόμη μια φορά τον μικρό Δήμο με…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2019 Mothersblog.gr - All rights reserved
Αναστασία Περράκη: Μετά από καιρό μας δείχνει την κούκλα κόρη της - Μεγάλωσε πολύ (pics)