Οι διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος!

Οι διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος!

Αποχαιρετήσαμε το 2017 και καλωσορίζουμε πλέον το 2018! Καθένας μας θέτει τους προσωπικούς του στόχους για τη νέα χρονιά που ξεκινά.

Οι διατροφικοί στόχοι για το νέο έτος!

Μεταξύ άλλων η υγεία είναι αναπόσπαστο κομμάτι των επιθυμιών μας. Πώς μπορούμε όμως να θωρακίσουμε την υγεία μας αυτή τη χρονιά; Φυσικά η διατροφή είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες.

Ας δούμε λοιπόν τους νέους μας διατροφικούς στόχους για το 2018.

• Εντάσσουμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή μας. Η κατανάλωση 2-3 φρούτων καθημερινά καθώς και η συνοδεία κάθε γεύματός μας με σαλάτα θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε το στόχο των 3-5 μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως.

• Μειώνουμε το κόκκινο κρέας. Η συσχέτιση της υψηλής κατανάλωσής του με διάφορες μορφές καρκίνου είναι γεγονός. Για το λόγο αυτό περιορίζουμε την κατανάλωσή του σε μία μερίδα ανά εβδομάδα.

• Αυξάνουμε τα τρόφιμα ολικής άλεσης. Η αντικατάστασή των λευκών ζυμαρικών, ψωμιού και άλλων αρτοπαρασκευασμάτων θα μας βοηθήσει να φτάσουμε τον ημερήσιο στόχο για την κατανάλωση 20-25 γραμμαρίων φυτικών ινών καθημερινά.

• Μειώνουμε τη ζάχαρη και τα κακής ποιότητας λιπαρά. Το γλυκό έχει θέση στη διατροφή μας αλλά η ποσότητα και η συχνότητα της κατανάλωσή του παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία. Έτσι επιλέγουμε μία μερίδα γλυκού μία φορά την εβδομάδα. Επιπλέον μειώνουμε την πρόσληψη των επιζήμιων κορεσμένων και trans λιπαρών που βρίσκονται στα λιπαρά κρέατα και γαλακτοκομικά, αλλά και στα τηγανητά τρόφιμα κι έτοιμα αρτοσκευάσματα.

ygieini diatrofi1

• Δίνουμε έμφαση στα καλά λιπαρά. Προτιμούμε το ελαιόλαδο και τους ξηρούς καρπούς, ενώ δεν ξεχνάμε να εντάξουμε το ψάρι στη διατροφή μας 2-3/εβδομάδα.

• Επιτρέπουμε στον εαυτό μας μικρές ατασθαλίες. Η υγιεινή διατροφή δε σημαίνει στέρηση. Έτσι λοιπόν, μία φορά την εβδομάδα απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας γλυκό ή φαγητό.

• Δεν ξεχνάμε το νερό. Ιδιαίτερα το χειμώνα πολλοί από εμάς αμελούμε το νερό με αποτέλεσμα να είμαστε αφυδατωμένοι και να μη λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός μας. Προσπαθούμε λοιπόν να πίνουμε 1.5-2L καθημερινά.

• Εντάσσουμε την αγαπημένη μας άσκηση στο πρόγραμμά μας. Τα οφέλη της φυσικής δραστηριότητας για την υγεία και την ευεξία είναι πολλά, γι’ αυτό και άσκηση δεν θα πρέπει να απουσιάζει από το εβδομαδιαίο μας πλάνο για 2-3 φορές το ελάχιστο σε διάρκεια τουλάχιστον 40 λεπτών κάθε φορά.

Κι αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται δύσκολα, μην ξεχνάτε ότι σημασία δεν έχει να πραγματοποιηθούν όλοι οι παραπάνω στόχοι ταυτόχρονα αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Οι σταδιακές αλλαγές που θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια είναι περισσότερο ευεργετικές για την υγεία μας.

Καλή Χρονιά!

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά

Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υπ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com

Διαβάστε επίσης

Πέντε σημάδια διαταραγμένης λειτουργίας του μεταβολισμού

Τοξικές τροφές που έχουμε στην κουζίνα μας

Πώς θα «ξεφορτωθούμε» τις κακές διατροφικές συνήθειες;

2 Φωτογραφίες
22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη στα 40: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αφού μείνετε έγκυος

Εγκυμοσύνη στα 40: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αφού μείνετε έγκυος

Ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα, που μπορεί να εμφανιστούν κατά το πρώτο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι κρύβεται πίσω από το θυμό μιας μαμάς;

Τι κρύβεται πίσω από το θυμό μιας μαμάς;

Ποια πράγματα πυροδοτούν πιο συχνά τον θυμό μιας μαμάς;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τελικά, βοηθάει ο ύπνος τη μαμάς την ώρα που κοιμάται το μωρό;

Τελικά, βοηθάει ο ύπνος τη μαμάς την ώρα που κοιμάται το μωρό;

Μια μαμά με τρία παιδιά εξομολογείται την προσωπική της εμπειρία
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης