Πώς θα «ξεφορτωθούμε» τις κακές διατροφικές συνήθειες;

Πώς θα «ξεφορτωθούμε» τις κακές διατροφικές συνήθειες;

Το φθινόπωρο έχει έρθει για τα καλά κι έχουμε πλέον επιστρέψει στην καθημερινή μας ρουτίνα.

Πώς θα «ξεφορτωθούμε» τις κακές διατροφικές συνήθειες;

Αν ωστόσο οι κακές διατροφικές σας συνήθειες σας εμποδίζουν να διατηρείτε ένα σταθερό σωματικό βάρος ή να χάσετε τα κιλά των διακοπών, τότε ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές θα μπορέσετε σταδιακά να «ξεφορτωθείτε» τις κακές συνήθειες και να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό διατροφικό πλάνο.

1) Ξεκινήστε με το πρωινό!

Δεν χρειάζεται να πούμε πόσο απαραίτητο είναι για να διακόψει την ολονύκτια νηστεία και να εφοδιάσει το σώμα μας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Αυτό που είναι εξίσου σημαντικό είναι ότι το πρωινό θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε τις ανθυγιεινές επιλογές μέσα στο υπόλοιπο της μέρας που οφείλονται στην υπερβολική πείνα λόγω της απουσίας του πρωινού. Φροντίστε το πρωινό να είναι ισορροπημένο, επιλέγοντας πηγές πρωτεΐνης (π.χ. γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, αυγά), καλών λιπαρών (π.χ. ξηροί καρποί, ταχίνι, αβοκάντο) και σύνθετων υδατανθράκων (π.χ. ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη).

2) Μην το παρακάνετε με την καφεΐνη!

Η υπερβολική ποσότητα καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει νευρικότητα και να διαταράξει τον ύπνο σας που έχει άμεση σχέση με τη διατήρηση ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους. Μην ξεπερνάτε ημερησίως τα 2-3 φλιτζάνια καφέ και μειώνετε σταδιακά την ποσότητα προσπαθώντας να κρατάτε σε εγρήγορση τον οργανισμό σας με τακτικά και υγιεινά γεύματα αλλά και άφθονο νερό.

3) Παίρνετε σπιτικό φαγητό στη δουλειά

Όσο περιορισμένος και να είναι ο χρόνος σας ετοιμάζετε από το προηγούμενο βράδυ το γεύμα που θα πάρετε στη δουλειά. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να μαγειρεύετε άπαχο κρέας και λαχανικά από το Σαββατοκύριακο κι έτσι μέσα στην εβδομάδα μπορείτε να εξοικονομήσετε αρκετό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγετε τους πειρασμούς του γρήγορου κι έτοιμου φαγητού στη δουλειά. Αν δεν έχετε προλάβει να μαγειρέψετε ακόμα και μία σαλάτα με λίγο άπαχο τυρί ή αυγό είναι μια εύκολη λύση.

4) Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

Επιλέγετε 2-3 φρούτα καθημερινά και συνοδεύετε κάθε κυρίως γεύμα με ένα μπολ σαλάτας. Τα φρούτα και τα λαχανικά προκαλούν κορεσμό, ενώ μας εφοδιάζουν με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

5) Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση!

Αποφύγετε τα ανθρακούχα αναψυκτικά και τους έτοιμους χυμούς με προσθήκη ζάχαρης, καθώς μας «φορτώνουν» με περιττές θερμίδες και ενισχύουν το φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς. Αντί αυτών προτιμήστε το νερό και αφεψήματα, όπως το πράσινο τσάι.

Έτσι λοιπόν σταδιακά θα βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες και θα μπορέσετε να διατηρήσετε ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος ενισχύοντας την υγεία και την ευεξία σας.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
48.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
44.80 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρέπει ή όχι να αφήνουμε τα παιδιά να επιλέγουν μόνα τους τα ρούχα που θα φορέσουν;

Πρέπει ή όχι να αφήνουμε τα παιδιά να επιλέγουν μόνα τους τα ρούχα που θα φορέσουν;

Τι μαθαίνουν τα παιδιά όταν επιλέγουν τα ρούχα τους.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι χρώμα μάτια θα έχει το μωράκι μου; (vid)

Τι χρώμα μάτια θα έχει το μωράκι μου; (vid)

Πότε αλλάζουν χρώμα τα μάτια των μωρών; 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δύσκολες στιγμές για τη διάσημη μαμά - Η φώτο από την κλινική τη στιγμή της απόξεσης (pics+vid)

Δύσκολες στιγμές για τη διάσημη μαμά - Η φώτο από την κλινική τη στιγμή της απόξεσης (pics+vid)

Μάτια πρησμένα από το κλάμα, ναρκωμένη από την αναισθησία και μουδιασμένη από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί το παιδί μου πιπιλίζει το δάκτυλό του και πώς το αντιμετωπίζουμε;

Γιατί το παιδί μου πιπιλίζει το δάκτυλό του και πώς το αντιμετωπίζουμε;

Το πιπίλισμα του δακτύλου είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στη βρεφική και νηπιακή…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2019 Mothersblog.gr - All rights reserved
Δύσκολες στιγμές για τη διάσημη μαμά - Η φώτο από την κλινική τη στιγμή της απόξεσης (pics+vid)