Μαμά και διατροφή: Πέντε διατροφικά λάθη που κάνετε το καλοκαίρι

Τι είδους διατροφικά λάθη κάνετε τώρα το καλοκαίρι και πώς να τα αποφύγετε.

Μαμά και διατροφή: Πέντε διατροφικά λάθη που κάνετε το καλοκαίρι

Οι διατροφικές απαιτήσεις του σώματός σας είναι διαφορετικές κάθε εποχή.

Ειδικά το καλοκαίρι, που η ζέστη είναι έντονη και η έκθεση στον ήλιο μεγαλύτερης διάρκειας, είναι αναγκαίο να ενυδατώνετε περισσότερο τον οργανισμό σας, να τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά και να αποφεύγετε τα καυτερά φαγητά ή όσα περιέχουν αυξημένα λιπαρά.

Επίσης, είναι σημαντικό να αποβάλλετε κάποιες συνήθειες διατροφής που επιβαρύνουν τον οργανισμό σας και κατ΄επέκταση την υγεία σας.

Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

Πίνετε πολύ κρύο νερό μετά την έκθεση στον ήλιο

Υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από ένα παγωμένο μπουκάλι νερό μετά την έκθεσή σας στον ήλιο; Kι όμως, το παγωμένο νερό, μπορεί να σοκάρει τον οργανισμό σας και να προκαλέσει πονόλαιμο ή πεπτικά προβλήματα. Πιείτε λοιπόν ένα ποτήρι χλιαρό νερό ή προσθέστε ένα παγάκι αποφεύγοντας το παγωμένο.

kafeini

Πίνετε πολύ καφεΐνη

Η καφεΐνη σας αφυδατώνει λόγω της διουρητικής της ιδιότητας. Έτσι, η υπερβολική κατανάλωση καφέ ή τσαγιού κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να σας προκαλέσει πονοκεφάλους και να σας κάνει να αισθάνεστε αφυδατωμένες.

Πίνετε πολλά κρύα ροφήματα και χυμούς με ζάχαρη

Οι περισσότεροι συσκευασμένοι χυμοί ή ροφήματα περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, η οποία μπορεί να αυξήσει την ενέργειά σας προσωρινά, αλλά ενδέχεται να σας οδηγήσει σε ενεργειακή κατάρρευση μετά από λίγο. Επομένως, προτιμήστε τα φρέσκα φρούτα ή τους φρέσκους χυμούς φρούτων με φυσικά σάκχαρα.

diaita 2

Κάνετε αυστηρές δίαιτες μερικών ημερών

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προσπαθούν να χάσουν μερικά κιλά την τελευταία στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι ακολουθούν δίαιτες αρκετά αυστηρές προκειμένου να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα μέσα σε λίγες εβδομάδες ( αν όχι ημέρες).

Όμως μια τέτοια δίαιτα – ιδιαίτερα συνηθισμένη λίγο πριν το καλοκαίρι – που υπόσχεται άμεσα αποτελέσματα, μπορεί να οδηγήσει σε νωθρότητα, πονοκεφάλους, ναυτία και διάρροια. Αποφύγετε τέτοιου είδους δίαιτες κι αν θέλετε απεγνωσμένα να χάσετε κιλά, προσέξτε τη διατροφή σας, μην παραλείπετε γεύματα, και το σημαντικότερο, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό.

Αποφεύγετε την κατανάλωση αυγών, ψαριών (και κοτόπουλου)

Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι τα αυγά, τα ψάρια και το κοτόπουλο παράγουν υπερβολική θερμότητα στο σώμα και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται το καλοκαίρι. Αυτό δεν ισχύει. Και οι τρεις τροφές είναι πλούσιες σε άπαχη πρωτεΐνη, η οποία είναι, εκτός των άλλων, σημαντική για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.
Είναι σημαντικό να «χτίσετε» υγιεινές διατροφικές συνήθειες για ένα υγιές σώμα, ανεξαρτήτως εποχής ή προσπάθειας απώλειας κιλών.

Πηγή: food.ndtv.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved