Άσκηση και εγκυμοσύνη: Απολαύστε το κολύμπι

Άσκηση και εγκυμοσύνη: Απολαύστε το κολύμπι

Η καλύτερη άσκηση στην εγκυμοσύνη θεωρείται το κολύμπι για αυτό εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι!

Άσκηση και εγκυμοσύνη: Απολαύστε το κολύμπι

Η κολύμβηση θεωρείται η καλύτερη άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, καθώς η άσκηση μέσα στο νερό σας βοηθάει να μείνετε σε φόρμα, μειώνει την κούραση του σώματος και σας φτιάχνει την διάθεση.

Ένα από τα θετικά της κολύμβησης είναι ότι δεν ασκείται πίεση στο σώμα όπως γίνεται με άλλα είδη άσκησης. Επίσης τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η έγκυος ζεσταίνεται πάρα πολύ, η κολύμβηση ανακουφίζει, δροσίζει και αναζωογονεί το σώμα.

Αν ήσασταν δραστήρια προ εγκυμοσύνης, είτε σε κολύμπι είτε σε κάποια άλλη αθλητική δραστηριότητα δεν χρειάζεται να αλλάξετε το πρόγραμμά σας. Αν όμως δεν κάνατε κάποιου είδους άσκηση πριν, τότε δεν πρέπει με το που μπείτε στη θάλασσα να αρχίσετε κατευθείαν τις ασκήσεις. Μπορείτε να ξεκινήσετε σιγά σιγά αλλά μετά από λίγο βγείτε έξω να χαλαρώσετε.

askisi kai egkimosini 2

Όμως, προσοχή, πριν να ξεκινήσετε πρώτα μιλήστε με τον γιατρό σας. Οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να κολυμπήσουν κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά καλύτερα να είστε σίγουρη 100%. 

Το καλό με την κολύμβηση και το νερό είναι ότι δεν αισθάνεσαι το βάρος του σώματος ιδιαίτερα όταν είστε σε μια προχωρημένη εγκυμοσύνη. Μπορεί να γυμνάσει τους μύες των χεριών και των ποδιών ταυτόχρονα ενώ πολύ ανακουφιστικό. Μια πολύ ωραία ιδέα αν δεν θέλετε να κολυμπήσετε για πολύ ώρα είναι να πάρετε μια παιδική σανίδα ή ένα αφρολέξ μακαρόνι και να κουνάτε μόνο τα πόδια σας.

Μπορείτε να κολυμπήσετε ύπτιο και μόλις κουραστείτε να ξαπλώσετε και να αφεθείτε για λίγο πάνω στο νερό.

Αν έχετε και άλλο παιδάκι παίξτε μαζί του μέσα στο νερό ή πάρτε το αγκαλιά μια και το βάρος μέσα στο νερό δεν υφίσταται. Βγείτε να ξεκουραστείτε και όταν θέλετε πάλι να δροσιστείτε επαναλάβετε το ίδιο.

Διαβάστε επίσης

Εγκυμοσύνη και άσκηση: 25λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής (vid)

Άσκηση στην εγκυμοσύνη: Όλες οι ασκήσεις που επιτρέπονται κατά την κύηση σε ένα άρθρο

Άσκηση στην εγκυμοσύνη: 3 εύκολες ασκήσεις για κάθε τρίμηνο

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: Ασκήσεις για το πρώτο τρίμηνο της κύησης

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: Τι σας προσφέρει και πότε απαγορεύεται

48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΔΕΡΜΑ BROWN
11.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΕΚΡΟΥ
23.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Renegades
29.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μπουφάν Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ζήλια μεταξύ μεγαλύτερου και μικρότερου παιδιού: Πώς να την αντιμετωπίσετε

Ζήλια μεταξύ μεγαλύτερου και μικρότερου παιδιού: Πώς να την αντιμετωπίσετε

Αδελφική ζήλια: Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ο ποιοτικός χρόνος με το παιδί μας είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να του δώσουμε

Ο ποιοτικός χρόνος με το παιδί μας είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να του δώσουμε

Είναι πλέον ένα από τα τετριμμένα θέματα προς συζήτηση, έχει τονιστεί από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Είκοσι απλές και όμορφες ιδέες για ρούχα εγκυμοσύνης που θα λατρέψετε (pics)

Είκοσι απλές και όμορφες ιδέες για ρούχα εγκυμοσύνης που θα λατρέψετε (pics)

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε όταν επιλέγετε ρούχα εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δυσκολεύεστε να βάλετε τα δίδυμα για ύπνο; Να τι μπορείτε να κάνετε

Δυσκολεύεστε να βάλετε τα δίδυμα για ύπνο; Να τι μπορείτε να κάνετε

Ακριβώς επειδή έχετε δίδυμα δεν σημαίνει ότι θα έχετε άγρυπνες νύχτες για…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies