Βάρος στην εγκυμοσύνη: Ενδεικτικό ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα

Βάρος στην εγκυμοσύνη: Ενδεικτικό ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα

Βάρος στην εγκυμοσύνη: Αν πιστεύετε ότι επειδή περιμένετε παιδί, θα πρέπει να τρώτε για δύο, μάλλον κάνετε λάθος!

Βάρος στην εγκυμοσύνη: Ενδεικτικό ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα

Στην πραγματικότητα χρειάζεται να τρώτε περισσότερο μόνο κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου και όχι στα δύο πρώτα.

Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Ακαδημία Γυναικολογίας θα πρέπει να παίρνετε μόνο 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα. Δηλαδή η διατροφή σας θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ των 2,150 με 2,300 θερμίδες την ημέρα.

Πού θα βρείτε αυτές τις τροφές που θα σας δώσουν επιπλέον 200 θερμίδες;

  • Σε ένα μπολ με δημητριακά και γάλα με χαμηλά λιπαρά
  • Σε δύο φέτες ψημένο ψωμί με βούτυρο ή μαργαρίνη
  • Σε ένα ποτήρι γάλα και μια μπανάνα
  • Σε ένα ποτήρι χυμό και ένα βραστό αβγό

Να θυμάστε όμως! Οργανισμός με οργανισμό διαφέρει. Έτσι λοιπόν κάποια γυναίκα ίσως έχει άλλες ανάγκες από εσάς. Για αυτό καλό είναι πάντα να συζητάτε με τον γυναικολόγο σας ακόμη και θέμα της διατροφής. Για παράδειγμα αν είστε αρκετά αδύνατη και περιμένετε δίδυμα ή τρίδυμα, ίσως χρειαστεί να αυξήσετε τις θερμίδες σας, ενώ αν είστε υπέρβαρη τότε ίσως σας συμβουλέψει ο γιατρός σας να περιορίσετε την αύξηση του βάρους σας μέχρι και το τελευταίο τρίμηνο.

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι η εγκυμοσύνη δεν είναι η καλύτερη περίοδος για να κάνετε δίαιτα και δεν πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη θερμίδων προκειμένου να χάσετε βάρος!

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα ενδεικτικό διατροφικό πρόγραμμα

  • Έλαια, λίπη και σάκχαρα (θα πρέπει να τα περιορίσετε στο 30% των καθημερινών θερμίδων)
  • Πρέπει να τρώτε από δύο έως τρεις μερίδες την ημέρα 85 γρμ κρέας, 115 γρμ ψάρι ή 140 γρμ μαγειρεμένες φακές.
  • Επιτρέπονται τρεις μερίδες καθημερινά από 200 ml γάλα, 140 γρμ γιαούρτι ή 40 γρμ τυρί.
  • Θα πρέπει να τρώτε τουλάχιστον 5 μερίδες καθημερινά από φρούτα, λαχανικά και χυμούς.
  • Τέλος, μην ξεχνάτε τους σύνθετους υδατάνθρακες. Αυτοί πρέπει να αποτελούν τον κύριο όγκο της καθημερινής σας διατροφής. Για παράδειγμα ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά και πατάτες.

Διαβάστε επίσης

Χάστε γρήγορα βάρος με την δίαιτα των 1200 θερμίδων: Εβδομαδιαίο πλάνο

Πότε και πώς (πρέπει να) παίρνουμε βάρος στην εγκυμοσύνη;

«Κάνει να σηκώνω βάρος στην εγκυμοσύνη;»: Πίνακας με επιτρεπόμενα όρια άρσης βάρους

Πώς κατανέμεται το βάρος στην εγκυμοσύνη;

Κιλά στην εγκυμοσύνη: Ποιο είναι το ιδανικό βάρος για να μην αγχωθείς

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να βοηθήσετε τα παιδιά να κάνουν νέες φιλίες στις καλοκαιρινές διακοπές

Πώς να βοηθήσετε τα παιδιά να κάνουν νέες φιλίες στις καλοκαιρινές διακοπές

Η σημασία της φιλίας για τα παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς μπορούμε να τρεφόμαστε υγιεινά και κατά την περίοδο των διακοπών;

Πώς μπορούμε να τρεφόμαστε υγιεινά και κατά την περίοδο των διακοπών;

Ο Αύγουστος είναι εδώ και για τους περισσότερους είναι ο μήνας των…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόσους μήνες διαρκεί μια εγκυμοσύνη;

Πόσους μήνες διαρκεί μια εγκυμοσύνη;

Πόσους μήνες είσαι έγκυος;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δε θα κουραστώ να μιλώ για τα παιδιά-Κουβαλούν τη σοφία και την ελπίδα του κόσμου όλου

Δε θα κουραστώ να μιλώ για τα παιδιά-Κουβαλούν τη σοφία και την ελπίδα του κόσμου όλου

Δε θα κουραστώ να μιλώ για τα παιδιά...
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved