Είστε έγκυος; Όχι, δεν πρέπει να τρώτε για δύο

Είστε έγκυος; Όχι, δεν πρέπει να τρώτε για δύο

Οι ενεργειακές ανάγκες κατά την κύηση αυξάνονται.

Είστε έγκυος; Όχι, δεν πρέπει να τρώτε για δύο

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τρώτε χωρίς μέτρο πόσο μάλλον για δύο.

Στην πραγματικότητα, χρειάζεται να τρώτε λίγο περισσότερο μόνο κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου και αυτό αν το κρίνει σκόπιμο ο γιατρός σας. Θα υπολογίσετε ότι πρέπει να παίρνετε μόνο 200 θερμίδες παραπάνω, ανά ημέρα, που σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνετε 2.150-2.300 θερμίδες ημερησίως. Αυτές λοιπόν οι επιπλέον θερμίδες περιέχονται σε:

  • Ένα μπολ δημητριακών με γάλα με χαμηλά λιπαρά
  • Δύο φέτες ψημένο ψωμί με βούτυρο ή μαργαρίνη
  • Ένα ποτήρι γάλα και μία μπανάνα
  • Ένα ποτήρι χυμό και ένα βραστό αυγό.

Οι απαιτήσεις όμως του οργανισμού ποικίλουν ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες και αν ανησυχείτε για το βάρος σας, θα πρέπει να το συζητήσετε με το γιατρό σας. Η εγκυμοσύνη δεν είναι η κατάλληλη περίοδος για να κάνετε δίαιτα, αλλά δεν θα πρέπει να αφήσετε τον εαυτό σας να υπερβάλλει. Πολλές γυναίκες δεν ελέγχουν το τι τρώνε κατά την εγκυμοσύνη με αποτέλεσμα τα κιλά να έχουν αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο έως τον ένατο μήνα.

Θα πρέπει να θυμάστε ότι η φυσιολογική αύξηση του βάρους της εγκύου είναι 9-12 κιλά (μέσος όρος). Από αυτά, υπολογίζεται ότι το έμβρυο ζυγίζει 3 κιλά και 400 γρ., ο πλακούντας 453 γρ., το αμνιακό υγρό 900 γρ., η μήτρα 1 κιλό και 140 γρ., ο ιστός μαστών 1 κιλό και 360 γρ., και ο όγκος αίματος 1κιλό και 500 γρ., σύνολο 8 κιλά και 753 γρ.

Ακόμα και αν πιστεύετε ότι αρκετά κιλά θα μπορέσετε να τα χάσετε με το θηλασμό, αν και ισχύει εν μέρει, δεν θα είναι απόλυτα εφικτό, καθώς μετά τη γέννα θα πρέπει να τρώτε για να έχετε αντοχές και γάλα για το μωρό σας.

Είναι σημαντικό λοιπόν να μην παρεκκλίνετε από τις συστάσεις του γιατρού σας έτσι ώστε και να μην πάρετε πολλά κιλά και να νοιώθετε πολύ καλύτερα μετά τη γέννα.

Photo: SuperMOM Mitali

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιορίζουμε

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι να τρώτε και τι να αποφεύγετε

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Διατροφή πριν την εγκυμοσύνη: Τι να τρώω για να αυξήσω τη γονιμότητα;

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Οι σούπερ τροφές για μία νέα μαμά

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
19.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο μπουφάν πράσινο DMN για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα 20 καλύτερα φωτογραφικά αποφθέγματα που ταυτίζονται οι μαμάδες είναι αυτά (pics)

Τα 20 καλύτερα φωτογραφικά αποφθέγματα που ταυτίζονται οι μαμάδες είναι αυτά (pics)

Οι αναγνώστριες του Mothersblog στο Instagram τα λάτρεψαν, ταυτίστηκαν, τα σχολίασαν και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτές οι φωτογραφίες θα σας ξυπνήσουν χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις από το παρελθόν (pics)

Αυτές οι φωτογραφίες θα σας ξυπνήσουν χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις από το παρελθόν (pics)

Τις ημέρες των γιορτών πιθανόν να νιώσετε μια νοσταλγία.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ήρθε η ώρα για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα της οικογένειας!

Ήρθε η ώρα για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα της οικογένειας!

Και να που ήρθε η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου! Τα Χριστούγεννα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Για την πιο minimal και σύγχρονη κουζίνα που έχεις ονειρευτεί!

Για την πιο minimal και σύγχρονη κουζίνα που έχεις ονειρευτεί!

Αν υπάρχει ένα σημείο στο σπίτι μου που με χαλαρώνει και με…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies