Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι πρέπει να γνωρίζετε.

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Πώς πρέπει να καταναλώνετε τα φρούτα, με τη φλούδα ή χωρίς; Τα λαχανικά πότε χάνουν τις βιταμίνες τους; Μπορείτε να τα τρώτε ωμά ή ψητά; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα πιο συχνά ερωτήματα που απασχολούν τις εγκύους σχετικά με τη διατροφή τους. 

Τι πρέπει να γνωρίζετε:

  • Τα φρούτα που αγοράζετε πρέπει να ωριμάσουν προτού τα καταναλώσετε. Τότε θα είναι πιο εύγεστα και η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες θα είναι σε ανώτερο επίπεδο.
  • Τα φρέσκα λαχανικά χάνουν τα θρεπτικά τους συστατικά γρήγορα, γι ‘αυτό να ψωνίζετε συχνά και να τα καταναλώνετε σύντομα μετά την αγορά τους.
  • Μεγάλο μέρος των θρεπτικών συστατικών των λαχανικών βρίσκονται στη φλούδα τους, γι΄αυτό να τα τρώτε πριν τα ξεφλουδίζετε. Τα καρότα, είναι προτιμότερο να τα αφαιρείτε τη φλούδα με ξύσιμο παρά να τα ξεφλουδίζετε.
  • Τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν τις βιταμίνες τους όταν κοπούν, γι΄αυτό να τα τρώτε σε μεγάλα κομμάτια.
  • Τα θρεπτικά συστατικά διαλύονται κατά το μαγείρεμα, γι’ αυτό να τρώτε τα λαχανικά ωμά ή να τα μαγειρεύετε στον ατμό. Μαγειρέψτε το κρέας και τα πουλερικά στο γκριλ και στην ψησταριά.

Οι περισσότεροι διατροφολόγοι ταξινομούν τις τροφές σε πέντε κατηγορίες: σύνθετοι υδατάνθρακες, φρούτα και λαχανικά , γαλακτοκομικά , κρέας, ψάρι και πρωτεϊνούχες τροφές, και τέλος έλαια, λιπαρά και γλυκά. Οι υδατάνθρακες τα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται από τις πιο σημαντικές κατηγορίες τροφών.

Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, οι υδατάνθρακες από μόνοι τους δεν έχουν υψηλή θερμιδική αξία, αλλά συχνά συνοδεύονται από πολλά λιπαρά και βούτυρα ή από κρεμώδεις σάλτσες.

Τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να αποτελούν τη βάση της καθημερινής σας διατροφής. Εκτός από νερό και φυτικές ίνες, τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Διαβάστε επίσης

Είμαι έγκυος και εμφάνισα σακχαρώδη διαβήτη. Τί πρέπει να προσέξω στη διατροφή μου;

Tι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διατροφή μας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού;

Έρευνα: Εγκυες με ανθυγιεινή διατροφή γεννούν παιδιά με κακή συμπεριφορά

Πώς η διατροφή στην εγκυμοσύνη προστατεύει το μωρό μας!

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το παιδί σας λέει ψέματα; Να γιατί...

Το παιδί σας λέει ψέματα; Να γιατί...

«Δεν το έκανα εγώ», «Δεν έχουμε τίποτε για το σπίτι σήμερα…».
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδική παχυσαρκία: Πώς γίνονται τα παιδιά παχύσαρκα;

Παιδική παχυσαρκία: Πώς γίνονται τα παιδιά παχύσαρκα;

Η παιδική παχυσαρκία είναι μία πάθηση εξαιρετικά υπερβολικού βάρους σε παιδιά και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρυάδες και εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κρυάδες και εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πώς θα αντιμετωπίσετε τις κρυάδες στην εγκυμοσύνη!
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies