Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιορίζουμε

Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιορίζουμε

Διατροφή για εγκύους: Οι διατροφικές συνήθειες της μητέρας πριν και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να επηρεάσουν άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα την υγεία του παιδιού της.

Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιορίζουμε

Η διατροφή στην εγκυμοσύνη είναι ένα κεφάλαιο που θέλει προσοχή.

  • Η σωστή διατροφή επιπλέον βοηθάει τη μητέρα ώστε να έχει μία υγιή εγκυμοσύνη και έναν ευκολότερο τοκετό.
  • Η δίαιτά σας πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλες τις βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να τρωτε για δύο.
  • Η υπερβολική αύξηση του βάρους θα κάνει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό σας πιο δύσκολο.
  • Τρωτε μικρά και συχνά γεύματα ώστε να αποφεύγεται η δυσπεψία και οι καούρες.
  • Τρωτε ήρεμα χωρίς να βιάζεστε.
  • Τρωτε φρέσκιες τροφές της εποχής.

Να προτιμάτε:

το άσπρο κρέας από το κόκκινο, γάλα και γιαούρτι με λίγα λιπαρά, παστεριωμένα φρέσκα τυριά με λίγα λιπαρά, όχι πολλά άλευρα, κόκκινο κρέας χωρίς λίπος, ψάρι καλά ψημένο, αυγό – όχι τηγανητό, ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικά και ρύζι ολικής άλεσης, ελαιόλαδο (αγνό παρθένο), φρέσκα λαχανικά και φρούτα όλων των ειδών, όσπρια, πατάτες, μέλι, μαρμελάδα.

Να αποφεύγετε:

Τροφές κονσερβοποιημένες ή συντηρημένες με χημικά συντηρητικά.
Την άσπρη ζάχαρη, τον καφέ, την κατανάλωση αλκοόλ, ωμά ή μισοψημένα κρέατα και σαλατικά όχι καλά πλυμένα, φαγητά ή γλυκά που περιέχουν ωμά αυγά και οστρακοειδή, μη παστεριωμένο γάλα, ψάρι και κρέας ωμά ή λίγο ψημένα, αυγά ωμά, ψάρια που υπάρχει πιθανότητα να περιέχουν υδράργυρο και βαρέα μέταλλα όπως πχ μεγάλα ψάρια του βυθού: ξιφίας, τόνος, θαλασσινά.

Να περιορίσετε:

Τηγανιτά, λιπαρά, καπνιστές τροφές, αλμυρές τροφές, σαλάμια, γλυκά, κρεμώδεις τροφές, πικάντικες τροφές, αναψυκτικά, καφές, τσάι.

Το διαιτολόγιο της γυναίκας που βρίσκεται σε εγκυμοσύνη πρέπει να ανταποκρίνεται και να καλύπτει τις ανάγκες του εμβρύου τόσο για την ανάπτυξη όσο και για τις μεταβολικές του απαιτήσεις. Μέσα από μια ισορροπημένη και κατάλληλα σχεδιασμένη διατροφή η γυναίκα μπορεί να περιορίσει και να προλάβει επιπλοκές και δυσάρεστα συμπτώματα, που έχουν άμεση σχέση με ειδικές καταστάσεις που μπορεί να συνοδεύσουν την κύηση.

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
50 υπέροχα παιδικά ονόματα από το γράμμα «Π» που μπορείτε να διαλέξετε για το μωρό σας

50 υπέροχα παιδικά ονόματα από το γράμμα «Π» που μπορείτε να διαλέξετε για το μωρό σας

Θέλετε να αρχίζει από το γράμμα «Π» το όνομα που θα δώσετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το πρώτο πράγμα που έκανα αμέσως μετά τη γέννα ήταν αποκλειστικά για εμένα και θα το έκανα ξανά!

Το πρώτο πράγμα που έκανα αμέσως μετά τη γέννα ήταν αποκλειστικά για εμένα και θα το έκανα ξανά!

Στο Popsugar.com βρίσκουμε υπέροχες μαμαδίστικες ιστορίες. Ιστορίες που μια μαμά μπορεί να…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα κόψετε τις κακές συνήθειες στα παιδιά σας

Πώς θα κόψετε τις κακές συνήθειες στα παιδιά σας

Τα παιδιά όσο χαριτωμένα και αν είναι, δεν παύουν να έχουν και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανήλικοι και social media: Τι έχει αλλάξει με το νέο κανονισμό

Ανήλικοι και social media: Τι έχει αλλάξει με το νέο κανονισμό

Πότε είναι απαραίτητη η γονική συναίνεση.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies