Πώς θα ετοιμάσουμε υγιεινά γεύματα για το γραφείο;

Πώς θα ετοιμάσουμε υγιεινά γεύματα για το γραφείο;

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει επιβάλει γρήγορους ρυθμούς με αποτέλεσμα να επηρεάζεται και ο τρόπος που διατρεφόμαστε.

Πώς θα ετοιμάσουμε υγιεινά γεύματα για το γραφείο;

Ιδιαίτερα όσοι περνούν πολλές ώρες στο γραφείο και πρέπει να καταναλώσουν το μεσημεριανό γεύμα εκτός σπιτιού είναι πιο επιρρεπείς σε ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές.

Εσείς πόσο χρόνο άραγε επενδύετε στην προετοιμασία του μεσημεριανού φαγητού που θα πάρετε στο γραφείο;

Μερικές συνήθεις απαντήσεις που ακούμε οι διαιτολόγοι στην καθημερινή μας πρακτική είναι «Δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω», «Με το ζόρι προλαβαίνω να ετοιμάσω τα παιδιά για το σχολείο», «Δεν ξέρω να μαγειρεύω». Αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες συμβουλευτείτε τις παρακάτω συμβουλές.

Θέτετε ως προτεραιότητα/κίνητρο την υγεία σας

Σε μελέτη που διεξήχθη πρόσφατα αυτό φάνηκε να βοηθά τα άτομα να ετοιμάζουν το γεύμα τους από το σπίτι. Σκεφτείτε λοιπόν πόσο ανθυγιεινό είναι να παραγγέλνετε έτοιμα γεύματα στο γραφείο. Ακόμα κι αν προτιμάτε τις υγιεινές επιλογές που προσφέρουν πολλά εστιατόρια/καντίνες, μην ξεχνάτε πως δεν μπορείτε να γνωρίζετε πώς παρασκευάζονται τα γεύματα σε ό,τι αφορά την ποιότητα και την ποσότητα των υλικών. Για να διατηρήσετε το κίνητρό σας σκεφτείτε επίσης πόσο πιο υγιείς νιώθετε όταν έχετε φάει ισορροπημένα και πόσο περισσότερο αποδοτικοί μπορείτε να γίνετε στην καθημερινή σας ρουτίνα.

mesimeriano fagito sti douleia 1

Προετοιμάστε το φαγητό για τη δουλειά από το προηγούμενο βράδυ

Πριν καθαρίσετε την κουζίνα σας μετά το δείπνο είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να ετοιμάσετε το φαγητό που θα πάρετε μαζί σας την επόμενη ημέρα. Ακόμα κι αν είστε πολύ κουρασμένοι, αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο, καθώς το πρωί είναι πιθανότερο να μην προλάβετε, ιδίως αν έχετε και παιδιά που θα πρέπει να ετοιμαστούν για το σχολείο.

Χρησιμοποιήστε το φαγητό που περίσσεψε από την προηγούμενη 

Αυτή είναι μία πολύ καλή λύση αν δεν έχετε πολύ χρόνο στη διάθεσή σας μειώνοντας ταυτόχρονα τη σπατάλη τροφίμων. Αν για παράδειγμα σας περίσσεψε λίγο κοτόπουλο, μπορεί να αποτελέσει την πηγή πρωτεΐνης για τη σαλάτα σας, ή αν σας περίσσεψε λίγη σαλάτα μπορεί να αποτελέσει μέρος της γέμισης για την αραβική πίτα που θα φτιάξετε.

Έχετε στο ψυγείο σας έτοιμα βασικά υλικά για την προετοιμασία των γευμάτων σας

Μην ξεχνάτε ότι το γεύμα σας θα πρέπει να είναι υγιεινό έτσι ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε τη δουλειά σας χωρίς υπνηλία ή το δυσάρεστο αίσθημα του φουσκώματος. Έτσι λοιπόν, έχετε πάντα στο ψυγείο σας βρασμένα αυγά ή κοτόπουλο, τυρί χαμηλών λιπαρών, κομμένα και πλυμμένα λαχανικά. Αυτά θα αποτελούν τη βάση για ελαφρά γεύματα ιδιαιτέρως όταν δεν έχετε χρόνο να μαγειρέψετε κάτι πιο σύνθετο.

Μαγειρεύετε την Κυριακή που έχετε περισσότερο χρόνο

Η Κυριακή είναι μία μέρα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μαγειρέψετε φαγητά που μπορούν να συντηρηθούν στο ψυγείο 2-3 μέρες. Έτσι θα μειώσετε το χρόνο που θα χρειάζεστε για το μαγείρεμα μέσα στην εβδομάδα. Επιπλέον, την Κυριακή μπορείτε να ετοιμάσετε νέες ή πιο χρονοβόρες συνταγές.

Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας!

Αν οι επιλογές για το μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο σας φαίνονται βαρετές, μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας. Το μεσημεριανό γεύμα δεν θα πρέπει να αποτελείται αποκλειστικά από μία ωμή σαλάτα για να θεωρηθεί υγιεινό. Η προετοιμασία του θα πρέπει πάντα να βασίζεται στην ισορροπία, αλλά η προσθήκη νέων μπαχαρικών, μυρωδικών και υλικών που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει μπορεί πραγματικά να αλλάξει τη γνώμη που είχατε πριν!

mesimeriano fagito sti douleia 2

 

Τί θα πρέπει λοιπόν να περιέχει το μεσημεριανό γεύμα στη δουλειά;

Η φιλοσοφία στην προετοιμασία του γεύματος για τη δουλειά δεν αλλάζει σε σχέση με την προετοιμασία ενός οποιοδήποτε άλλου γεύματος. Χρησιμοποιούμε λοιπόν:

  • Πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας που αυξάνει τον κορεσμό μας. Μερικές επιλογές είναι το κοτόπουλο, τα άπαχα μέρη άλλου κρέατος, τα αυγά, το τυρί και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, το ψάρι.
  • Πηγή υδατανθράκων που βοηθούν στην απόδοσή μας καθώς μα δίνουν ενέργεια. Προτιμούμε προϊόντα ολικής άλεσης για να αποφύγουμε τις απότομες αυξομειώσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Μερικές επιλογές είναι τα ζυμαρικά και το ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι, η αραβική πίτα αλλά και τα όσπρια που αποτελούν και πηγή πρωτεΐνης.
  •  Πηγή καλών λιπαρών που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Μερικές επιλογές είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.
  • Δεν ξεχνούμε βέβαια την προσθήκη των λαχανικών στις συνταγές μας σε ωμή ή μαγειρεμένη μορφή που θα αυξήσουν τον κορεσμό μας και θα μας δώσουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών.

Καλή απόλαυση!

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

 

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Τα 5 λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από τα γεύματά σας

Οικογενειακά γεύματα: Γιατί είναι τόσο σημαντικά;

Κατανοώντας τον κορεσμό: Πώς θα νιώθουμε περισσότερο χορτάτοι μετά από ένα γεύμα;

Τι πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό μου γεύμα στη δουλειά;

Αυτά είναι τα γεύματα που τρώνε τα παιδιά στα ολοήμερα σχολεία ανά τον κόσμο!(εικόνες)

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
19.96 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Sigikid Τσάντα γυμναστηρίου Πριγκίπισσα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αστεία και παράξενα στοιχεία για τα μωρά που δεν γνωρίζετε

Αστεία και παράξενα στοιχεία για τα μωρά που δεν γνωρίζετε

Θέλετε να ξέρετε τα πάντα για τα μωρά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι πρέπει να ξέρουν οι νέες μαμάδες για τους νέους μπαμπάδες

Τι πρέπει να ξέρουν οι νέες μαμάδες για τους νέους μπαμπάδες

Εάν πρόκειται να γίνετε νέα μαμά ή έχετε γίνει πρόσφατα ξέρετε πόσο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μπαμπάς ντύνει τον γιο του σαν ήρωα του «Toy Story» και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό! (pics)

Μπαμπάς ντύνει τον γιο του σαν ήρωα του «Toy Story» και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό! (pics)

Ένας δημιουργικός μπαμπάς ντύνει τον ενός έτους γιο του με διασκεδαστικά κοστούμια…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μπακαλιάρος με μυρωδικά - Μια εναλλακτική πρόταση για όσους δεν τρώνε τη σκορδαλιά (vid)

Μπακαλιάρος με μυρωδικά - Μια εναλλακτική πρόταση για όσους δεν τρώνε τη σκορδαλιά (vid)

Μαγειρέψτε σήμερα, 25η Μαρτίου έναν νοστιμότατο μπακαλιάρο με μυρωδικά.
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies