Τα 5 λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από τα γεύματά σας

Τα 5 λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από τα γεύματά σας

Τα λαχανικά που πρέπει να τρώτε καθημερινά είναι τα παρακάτω.

Τα 5 λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από τα γεύματά σας

Λαχανικά. Μπορεί μερικές από εμάς να μην τα συμπαθούμε και τόσο πολύ και η διαδικασία του να πλυθούν και να κοπούν να μας φαίνεται μπελάς. Πολλά, όμως, είναι τα λαχανικά που χρειαζόμαστε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο ώστε να εφοδιάσουμε τον οργανισμό μας με όσα διατροφικά στοιχεία χρειάζεται για να συντηρείται στην εντέλεια.

Τα παρακάτω λαχανικά που θα δείτε και θα διαβάσετε αποτελούν  την crème de la crème των πράσινων προϊόντων, η δράση των οποίων στην υγεία μας είναι σχεδόν «μαγική». Οπότε, τώρα ξέρετε τι πρέπει να υπάρχει στο top 5 της λίστας για το μανάβη.

  1. Μπρόκολο: Ο καλύτερος τρόπος για να το φάτε είναι στον ατμό.
  2. Λάχανο: Είναι εξαιρετικό για όσους ασκούνται, καθώς βοηθά στο «χτίσιμο» των μυών.
  3. Βλαστάρια φασολιών: Τα βλαστάρια των φασολιών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε διατροφικό στοιχεία, είτε τα τρώτε σαν σνακ, είτε σαν υλικό σε σαλάτα.
  4. Σπανάκι: Δεν είναι τυχαία το αγαπημένο λαχανικό του Ποπάυ. Δυναμώνει τους μυς και βοηθά τους ασθενείς με αναιμία.
  5. Μαρούλι: Το κλασικό μαρούλι θεωρείται και το πιο υγιεινό, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, B, C, φολικό οξύ, μαγγάνιο και χρώμιο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης

Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή σας εάν κάνετε καθιστική δουλειά

Προσθέστε νερό στη διατροφή σας για απώλεια βάρους!

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής για παιδιά 2-12 ετών

H διατροφή πλούσια σε Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, βοηθά τα παιδιά στο σχολείο

43.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
CROCS ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ 14613 4BH CERULE PACIFIC
28.20 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Φόρμα Εξόδου Tender Comforts με κέντημα και διακοσμητικές τσέπες (1-12 μηνών) 00480972 ΕΚΡΟΥ
12.45 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
10.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Επτά τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για να αντιμετωπίσετε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη (pics)

Επτά τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για να αντιμετωπίσετε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη (pics)

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα από τα πιο συνήθη συμπτώματα της εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Health Line: Ιός Κοξάκι στα παιδιά - Τι πρέπει να ξέρετε

Health Line: Ιός Κοξάκι στα παιδιά - Τι πρέπει να ξέρετε

Πώς μεταδίδεται ο ιός κοξάκι, ποιοι είναι οι παράγοντες κινδύνου;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σοφία Καρβέλα: Θα πάθετε πλάκα με τη νέα φώτο των γιων της (pics)

Σοφία Καρβέλα: Θα πάθετε πλάκα με τη νέα φώτο των γιων της (pics)

Τα αγόρια της μεγάλωσαν πολύ!
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved