Πώς θα νικήσουμε  την επιθυμία μας για ζάχαρη;

Πώς θα νικήσουμε την επιθυμία μας για ζάχαρη;

Η αποχή από την κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να παρέχει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας συμπεριλαμβανομένων της βελτίωσης της διάθεσης και της απώλειας του σωματικού βάρους.

Πώς θα νικήσουμε  την επιθυμία μας για ζάχαρη;

Επιπλέον, η κατανάλωση ζάχαρης φαίνεται να συμβάλει στη χρόνια φλεγμονή και να επιβαρύνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν λοιπόν έχετε μπει στη διαδικασία να απέχετε από τη ζάχαρη παρακάτω θα δείτε πώς θα νικήσετε την επιθυμία σας για γλυκό.

1) Τρώτε τακτικά.

Η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης σε φυσιολογικά επίπεδα. Η παράλειψη γευμάτων και η πολύωρη νηστεία οδηγεί σε πτώση της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα ο οργανισμός να αποζητά περισσότερο τη ζάχαρη. Επιλέγετε πηγές πρωτεϊνών και φυτικών ινών σε κάθε γεύμα που θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα μέχρι το επόμενο γεύμα.

2) Επιλέγετε φυσικές πηγές σακχάρων.

Όταν έχετε επιθυμία για γλυκό η επιλογή φυσικά γλυκών τροφών, όπως τα μήλα, τα καρότα, τα ροδάκινα, τα παντζάρια, θα ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για τη γλυκιά γεύση προσφέροντάς σας φυτικές ίνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία. Επιπρόσθετα, η παρουσία των φυτικών ινών δεν επιτρέπει την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

epithimia gia zaxari 2

3) Εξασφαλίστε επαρκείς ώρες ύπνου.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει το αίσθημα της κόπωσης με αποτέλεσμα να αποζητούμε περισσότερο τη ζάχαρη και το φαγητό. Επιπρόσθετα, επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου διαταράσσει την ισορροπία των ορμονών που ρυθμίζουν την όρεξη, με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε αυξημένη πρόσληψη θερμίδων.

4) Αποφύγετε την «κρυμμένη» ζάχαρη.

Πέρα από τις προφανείς πηγές ζάχαρης, όπως τα γλυκά, οι καραμέλες, τα αναψυκτικά, τα cocktails, η ζάχαρη υπάρχει ακόμα και σε αλμυρές παρασκευές όπως τα crackers και τα αρτοσκευάσματα. Η κρυμμένη ζάχαρη αυξάνει την επιθυμία μας για γλυκό δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο. Για να αποφύγετε την κρυμμένη ζάχαρη θα πρέπει να διαβάζετε τις ετικέτες των συσκευασμένων τροφίμων.

5) Δείξτε υπομονή!

Η προσαρμογή της γεύσης απαιτεί χρόνο, γι’ αυτό θα πρέπει να είστε υπομονετικοί και να δείξετε εγκράτεια. Ενώ οι πρώτες εβδομάδες μπορεί να είναι αρκετά δύσκολες και η επιθυμία σας για γλυκό να είναι αρκετά έντονη, σταδιακά η αίσθηση της γεύσης προσαρμόζεται και η επιθυμία σας τη γλυκιά γεύση θα μειωθεί αισθητά.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ! 

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

Διαβάστε επίσης

Είναι η σαλάτα σας μια πραγματικά υγιεινή επιλογή;

Η λίστα του supermarket για υγιεινή διατροφή

Υγιεινή διατροφή για παιδιά: Πλάνο διατροφής για να τρέφονται υγιεινά και θρεπτικά

Πώς θα μειώσουμε την πρόσθετη ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών;

«Κρυμμένη» ζάχαρη: Πώς θα την αποφύγουμε, από τη διατροφολόγο του Mothersblog!

30.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Polyssimo challenge'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Stori'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Katupri'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι πρώτες διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε;

Οι πρώτες διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε;

Είστε νέοι γονείς και ετοιμάζεστε για τις πρώτες διακοπές με το μωρό;…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πράγματα που ανακαλύπτουν οι νέες μαμάδες τις πρώτες ώρες μετά τον τοκετό

Πράγματα που ανακαλύπτουν οι νέες μαμάδες τις πρώτες ώρες μετά τον τοκετό

Οι πρώτες ώρες μετά τον τοκετό είναι πολύ έντονες για τη μητέρα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Ιδέες και προτάσεις για όσους δεν έχουν φύγει ή έχουν επιστρέψει από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρωινό για παιδιά: 5+1 ευφάνταστα πιάτα με βρώμη που θα λατρέψουν

Πρωινό για παιδιά: 5+1 ευφάνταστα πιάτα με βρώμη που θα λατρέψουν

Εντυπωσιακά και υγιεινά πιάτα me βρώμη και φρούτα που πρέπει να φτιάξετε.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

Newsbomb.gr Onsports.gr Queen.gr Onmed.gr Astrology.gr Gossip-tv.gr Ratpack.gr i-Ellada.gr
©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Βαλέρια Λάτσιου: Έτσι όπως δεν την έχετε δει ποτέ ξανά (pics)