Οδηγίες ψησίματος για κάστανα

Tip για κάστανα στο τηγάνι που καθαρίζονται εύκολα.

Οδηγίες ψησίματος για κάστανα
Bigstock

Τα κάστανα, είτε ψητά, είτε βραστά, έχουν πλούσια γεύση και νοστιμιά, αρκετές θερμίδες, αλλά μεγάλη διατροφική αξία.

Περιέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, είναι καλή πηγή διαιτητικών φυτικών ινών, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, είναι καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, περιέχουν σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο,μαγγάνιο, φωσφόρο και ψευδάργυρο και έχουν υψηλή περιεκτικότητα βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Όλα τα παραπάνω οφέλη τα κάνουν ακαταμάχητα και ιδανικά τόσο για την διατροφή των ενηλίκων όσο και των παιδιών. Μόλις ο παιδίατρος σας δώσει το πράσινο φως, μπορείτε να τα εντάξετε στη διατροφή του παιδιού σας.

Πώς θα μαγειρέψετε τα κάστανα εύκολα και γρήγορα

Το βίντεο που ακολουθεί δείχνει τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να μαγειρέψετε σε ένα τηγάνι τα κάστανα και μάλιστα να τα ξεφλουδίσετε με μεγάλη ευκολία.

Βήμα 1ο: Με ένα μαχαίρι ή ψαλίδι χαράξτε τα κάστανα.

Βήμα 2ο: Βάλτε τα σε ένα μπολ με καυτό νερό και αφήστε τα για 5 λεπτά.

Βήμα 3ο: Βγάλτε τα με μια σουρωή κουτάλα και βάλτε τα σε ένα αντικολλητικό τηγάνι.

Βήμα 4ο: Ρίξτε λίγο νερό από αυτό που τα μουλιάζατε.

Βήμα 5ο: Μαγειρέψτε σε μέτρια φωτιά για 10 λεπτά. Σκεπάστε το τηγάνι με ένα καπάκι αν είναι εφικτό.

Βήμα 6ο: Αφού σωθεί το νερό μαγειρέψτε για ακόμη 4-5 λεπτά

Βήμα 7ο: Μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά της σούπας βουτυρο. Ανακατέψτε μέχρι να λιώσει το βούτυρο.

Τα κάστανά σας είναι έτοιμα, έχουν μαλακώσει και μπορείτε να τα ξεφλουδίσετε με ευκολία.

Μπορείτε να τα απολαύσετε είτε σκέτα είτε βάζοντάς τα σε κάποιο πουρέ που ετοιμάζετε για τα παιδιά σας ή μια νόστιμη βελουτέ σούπα.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved