Πώς αλλάζει η ρουτίνα ομορφιάς για τους έφηβους και ποιος είναι ο ρόλος του TikTok;

Bigstock

Πόσο έχει αυξηθεί το αγοραστικό κοινό των εφήβων στα προϊόντα ομορφιάς και πώς έχουν επηρεαστεί από τα social media. 

Η εφηβεία ήταν πάντα μια περίοδος πειραματισμού, αλλά το 2025 η αγορά ομορφιάς για εφήβους δεν μοιάζει με καμία άλλη. Με αξία που αγγίζει ήδη τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια και με πρόβλεψη να φτάσει τα 33 δισ. έως το 2028, οι έφηβοι –κυρίως της Gen Z και της Gen Alpha– καθορίζουν τις νέες τάσεις στα καλλυντικά και την προσωπική φροντίδα.

Οι έφηβοι δεν αγοράζουν απλώς προϊόντα· θέλουν διαφάνεια, βιωσιμότητα, ασφάλεια και… TikTok-approved εμπειρίες.

Η skincare τάση των εφήβων στο TikTok μπορεί να είναι επιβλαβής και ακριβή, σύμφωνα με μελέτη

Κατανόηση του νέου εφήβου καταναλωτή

Σύμφωνα με τη Mallory Huron, οι έφηβοι προσελκύονται από τις συσκευασίες, gamified skincare, και εμπειρίες που συνδυάζουν social media και προσωπική έκφραση. Όμως, η ανάγκη για ασφαλή, δερματολογικά ελεγμένα προϊόντα είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς ευαίσθητες επιδερμίδες εκτίθενται σε δραστικά συστατικά όπως ρετινόλες και οξέα.

Δημιουργία προϊόντων ΜΕ τους εφήβους, όχι ΓΙΑ αυτούς

Η Reena Hammer εξηγεί ότι οι ίδιοι οι έφηβοι συμμετέχουν στις ομάδες ανάπτυξης προϊόντων. Δοκιμάζουν υφές, μυρωδιές και συσκευασίες, συμβάλλοντας έτσι σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες – και όχι στις φανταστικές ανησυχίες των ενηλίκων.

Αυτή είναι η μόνη beauty routine που χρειάζονται τα έφηβα κορίτσια σας

Επιστήμη και διαφάνεια

Η Dr. Carol Treasure επισημαίνει ότι τα προϊόντα για εφήβους πρέπει να είναι ήπια, cruelty-free και επιστημονικά τεκμηριωμένα. Σε μια εποχή που οι έφηβοι είναι ενημερωμένοι και μέσα σε όλα, η εμπιστοσύνη κερδίζεται με ειλικρίνεια και ηθική στάση.

Social media και τεχνολογία

Τα beauty trends γεννιούνται πλέον στο TikTok, με εφήβους να δοκιμάζουν συσκευές προσώπου και skincare routines . Οι εταιρείες επενδύουν σε AI-driven εφαρμογές, που προσφέρουν ασφαλείς, ηλικιακά κατάλληλες προτάσεις προϊόντων.

Βιωσιμότητα με ουσία

Οι έφηβοι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον – αλλά θέλουν λύσεις που να είναι και εύχρηστες. Οι ανακυκλώσιμες συσκευασίες και τα ανακυκλώσιμα υλικά έχουν πέραση, ειδικά όταν συνδυάζονται με χρώμα, ευκολία και coolness.

«Μαμά, podcast να βάλεις»: Φροντίδα προσώπου και επιδερμίδας μικρών και έφηβων κοριτσιών

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τους γονείς;

Η εφηβική περιέργεια είναι φυσιολογική και υγιής, αλλά χρειάζεται καθοδήγηση. Συζητήστε με το παιδί σας για την επιλογή προϊόντων, ελέγξτε τα συστατικά, και αγκαλιάστε μαζί του τον κόσμο της ομορφιάς με ασφάλεια, επίγνωση και ανοιχτή επικοινωνία.

Η ομορφιά για την Gen Alpha δεν είναι μόνο μακιγιάζ – είναι αυτοέκφραση, ευαισθητοποίηση και... ένα ακόμα βήμα προς την ενηλικίωση.

Πηγή: globalcosmeticsnews.com

© 2012-2025 Mothersblog.gr - All rights reserved