Παιδί και διατροφή: Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου

Παιδί και διατροφή: Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου

Απαραίτητο το μαγνήσιο για την ανάπτυξη των παιδιών.

Παιδί και διατροφή: Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου

Το μαγνήσιο για τα παιδιά είναι απαραίτητο καθώς υποστηρίζει τις λειτουργίες εκατοντάδων ενζύμων, προωθώντας την ανάπτυξη υγιών οστών. Έλλειψη μαγνησίου μπορεί να επηρεάσει τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών. 

Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που υποστηρίζει διάφορες λειτουργίες στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας των νεύρων. 

Οφέλη από την κατανάλωση μαγνησίου

Το μαγνήσιο:
• βοηθά στη μετάδοση νευρικών σημάτων.

• ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

• υποστηρίζει τη σύνθεση πρωτεϊνών.

• ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση.

• παράγει την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα.

• ενισχύει τα οστά - μελέτη αποκάλυψε ότι το μαγνήσιο είναι εξίσου σημαντικό με το ασβέστιο για την υγεία των οστών.

• διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη μεταφορά ασβεστίου και καλίου στις μεμβράνες του σώματος - αυτό είναι σημαντικό για τον έλεγχο των μυϊκών συσπάσεων, για τη διατήρηση ενός υγιούς καρδιακού ρυθμού και της αγωγής του νευρικού παλμού.

paidia diatrofi magnisio 1

Τρόφιμα – πηγές μαγνησίου

Αν το παιδί σας αισθάνεται συχνά κουρασμένο, αν διαμαρτύρεται για μυϊκές κράμπες ή υποφέρει από αϋπνίες τότε μπορεί να μην έχει την απαιτούμενη ποσότητα μαγνησίου στο σώμα του. Δυστυχώς οι περισσότεροι γονείς δεν συνειδητοποιούν έγκαιρα ότι τα παιδιά τους έχουν έλλειψη μαγνησίου. Οι παρακάτω τροφές είναι πλούσιες πηγές μαγνησίου και καλό είναι να προστεθούν στην ημερήσια λίστα υγιεινής διατροφής του παιδιού σας:

• Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Το παιδί σας μπορεί επίσης να καταναλώσει βούτυρο αμυγδάλου και γάλα αμυγδάλου.

• Μία μπανάνα και δύο φέτες ψωμιού ολικής αλέσεως για πρωινό είναι μια καλή επιλογή για την πρόσληψη μαγνησίου.

• Πατάτες με τη μορφή πουρέ ή ψητές.

• Τα φιστίκια, βρασμένα ή ψημένα, είναι πηγές μαγνησίου όπως και το φυστικοβούτυρο αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές για τα παιδιά, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι αλλεργικά σε αυτό.

• Το βρασμένο σπανάκι.

• Όλα τα δημητριακά πίτουρου είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο.

• Τα όσπρια όπως τα μαύρα φασόλια, οι σπόροι σόγιας και οι φακές είναι καλές πηγές μαγνησίου. Προτιμάτε τα φρέσκα και όχι σε κονσέρβα.

• Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου.

• Το καστανό ρύζι, τα καβουρδισμένα κάσιους, οι σταφίδες, η βρώμη, το μπρόκολο, τα μήλα ή τα καρότα είναι πηγές από τις οποίες μπορείτε να εφοδιάσετε το σώμα του παιδιού σας με τις απαραίτητες ποσότητες μαγνησίου που έχει ανάγκη ο οργανισμός του σε συνεργασία και με τη συμβουλή του παιδιάτρου σας.

Διαβάστε επίσης

Μαγνήσιο: 5 απλοί τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη (pics)

Μαγνήσιο στην εγκυμοσύνη: Πόσο και γιατί πρέπει να το λαμβάνετε

H πιο ωραία ιδέα για να τρώει το παιδί μόνο ένα γλυκό κάθε μέρα στις γιορτές!

Τι δείχνουν οι νέες έρευνες για την ακμή; Επηρεάζεται από τη διατροφή; (vid)

18.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο παιχνίδι 'Ο χορός χρωμάτων'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Ubongo! (110055)
26.34 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο Οι κάλτσες
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
#Μένουμε_Σπίτι: Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά στο σπίτι το Σαββατοκύριακο;

#Μένουμε_Σπίτι: Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά στο σπίτι το Σαββατοκύριακο;

Ιδέες για να περάσετε ένα δημιουργικό και γεμάτο Σαββατοκύριακο με τα παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι μοναδικές στιγμές του τοκετού μέσα από από ασπρόμαυρες φωτογραφίες (pics)

Οι μοναδικές στιγμές του τοκετού μέσα από από ασπρόμαυρες φωτογραφίες (pics)

Υπέροχες φωτογραφίες που αποτυπώνουν τις μοναδικές στιγμές που ένα μωρό έρχεται στον…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ζέτα Δούκα: Αγκαλιά με τον σύζυγό της στον 9ο μήνα εγκυμοσύνης - Δείτε την υπέροχη φώτο (pics)

Ζέτα Δούκα: Αγκαλιά με τον σύζυγό της στον 9ο μήνα εγκυμοσύνης - Δείτε την υπέροχη φώτο (pics)

Τη φωτογραφία μοιράστηκε μαζί μας μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρινική συμφόρηση μωρού: Πώς να ανακουφίσετε το παιδί

Ρινική συμφόρηση μωρού: Πώς να ανακουφίσετε το παιδί

Βουλωμένη μύτη: Πώς θα ανακουφίσετε το μωρό σας .
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved