Πόσα αυγά μπορεί να φάει ένα παιδί;

Να τρώνε τα παιδιά κάθε μέρα αυγά ή όχι;

Πόσα αυγά μπορεί να φάει ένα παιδί;
Bigstock

Τα αυγά, τα οποία περιέχουν πρωτεΐνες, υγιή λίπη και μια ποικιλία άλλων θρεπτικών συστατικών, μπορούν να αποτελέσουν ένα υγιεινό μέρος της διατροφής του παιδιού σας. Ωστόσο, μπορεί να αναρωτιέστε αν υπάρχει όριο στο πόσα αυγά πρέπει να τρώνε κάθε μέρα. Μπορεί επίσης να ανησυχείτε για την περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Όμως, εφόσον οι τιμές της χοληστερόλης του παιδιού σας είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια, μπορεί να τρώει αυγά κάθε μέρα, εάν το επιθυμεί.

Θρεπτικά οφέλη αυγών

Τα αυγά είναι φθηνά, εύκολα στην προετοιμασία και δημοφιλή σε πολλά παιδιά. Τα αυγά παρέχουν επίσης θρεπτικά συστατικά που είναι σημαντικά στη διατροφή των παιδιών. Μερικά από αυτά είναι:

Πρωτεΐνη: Σύμφωνα με τις οδηγίες, τα παιδιά ηλικίας 9 έως 13 ετών θα πρέπει να λαμβάνουν 150 έως 170 γραμμάρια πρωτεΐνης κάθε μέρα, ενώ τα μικρότερα παιδιά μπορεί να χρειάζονται λιγότερη ποσότητα.

Χολίνη: Η χολίνη είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό που υποστηρίζει τη γνωστική ανάπτυξη. Ένα μεγάλο βραστό αυγό έχει περίπου 147 mg χολίνης. Η συνιστώμενη πρόσληψη για τα παιδιά είναι:

  • 150 mg ημερησίως από 7 μηνών έως 1 έτους
  • 200 mg ημερησίως από 1 έως 3 ετών
  • 250 mg ημερησίως από 4 έως 8 ετών
  • 375 mg ημερησίως από 9 έως 13 ετών
  • 550 mg ημερησίως από 14 έως 18 ετών

Έτσι, τα μικρότερα παιδιά μπορούν να φάνε ένα έως δύο αυγά ημερησίως. Τα έφηβα παιδιά θα πρέπει να τρώνε περισσότερα αυγά ή να λαμβάνουν χολίνη από άλλες πηγές, όπως κρέας, πουλερικά, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα, σπόρους, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Λουτεΐνη και Ζεαξανθίνη: Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη είναι βασικά θρεπτικά συστατικά που προάγουν την υγεία των ματιών. Αυτές οι βιταμίνες είναι καροτενοειδή (κίτρινες και κόκκινες χρωστικές ουσίες) και βρίσκονται στα αυγά καθώς και σε πολλά λαχανικά. Ένα βραστό αυγό περιέχει 353 μικρογραμμάρια λουτεΐνης και ζεαξανθίνης. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει συνιστώμενη ημερήσια διατροφική οδηγία για ιδανικές ποσότητες λουτεΐνης και ζεαξανθίνης.

Αυγά με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Γενικά, τα αυγά δεν περιέχουν πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Ωστόσο, ορισμένα κοτόπουλα εκτρέφονται με τρόπους που ενισχύουν την περιεκτικότητα των αυγών σε ωμέγα-3.

με πληροφορίες από το verywellfamily.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved