Μαμά και διατροφή: Έξι τροφές για δυνατό μυαλό και καλύτερη συγκέντρωση

Μαμά και διατροφή: Έξι τροφές για δυνατό μυαλό και καλύτερη συγκέντρωση

  • Ποιες τροφές κάνουν το μυαλό σας κοφτερό
  • Τι πρέπει να τρώτε για καλύτερη συγκέντρωση.
Μαμά και διατροφή: Έξι τροφές για δυνατό μυαλό και καλύτερη συγκέντρωση

Οι τροφές που τρώτε παίζουν ρόλο στη διατήρηση της υγείας του εγκεφάλου και μπορούν να βελτιώσουν συγκεκριμένες νοητικές εργασίες, όπως η μνήμη και η συγκέντρωση.

Οι επιστήμονες έχουν επιβεβαιώσει την αξία συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών που συμβάλλουν στην καλύτερη γνωστική λειτουργία και τη μνήμη.

Ας δούμε ποιες είναι οι έξι πιο σημαντικές από αυτές:

Καρότα

karota

Το καρότο είναι πλούσιο σε β-καροτίνη, έχει εξαιρετική πηγή βιταμινών Β και C, είναι καλή πηγή καλίου και μαγνησίου, είναι χαμηλό σε νάτριο, έχει αντικαρκινικά οφέλη, ενώ είναι γνωστό και για τις αντιαναιμικές και ηρεμιστικές του ιδιότητες. Αν θέλετε να διατηρήσετε τον εγκέφαλό σας υγιή καταναλώστε καρότα. Μπορείτε να τα φάτε ωμά, σε πουρέ, σε σαλάτες.

Ψάρια

psaria

Τα ψάρια, ειδικά τα λιπαρά ψάρια, είναι εξαιρετικά για τον εγκέφαλο. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα υψηλά επίπεδα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα αυξάνουν τη ροή του αίματος κι αυτό βοηθά τον εγκέφαλό σας να αποδίδει καλύτερα. Επίσης τα Ωμέγα 3 βελτιώνουν τις ικανότητες σκέψης και τις γνωστικές σας δεξιότητες.
Κι όχι μόνο αυτό. Τα εν λόγω λιπαρά οξέα θεωρούνται ιδιαίτερα ευεργετικά για την βελτίωση της διάθεσης και τη μείωση της κατάθλιψης. Αυτό οφείλεται στο ότι ενσωματώνονται στις μεμβράνες των νευρικών κυττάρων, τις κάνουν πιο ελαστικές και εύκαμπτες και έτσι υπάρχει καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των κυττάρων του εγκεφάλου.

Ξηροί καρποί

xiroi kapoi

Οι ξηροί καρποί είναι ακόμα μια εξαιρετική τροφή για έναν υγιή, νεανικό εγκέφαλο. Ειδικά τα καρύδια βελτιώνουν την απόδοση σε τεστ νοητικής λειτουργίας όπως τεστ μνήμης, συγκέντρωσης και ταχύτητας επεξεργασίας πληροφοριών. Τα συστατικά που κάνουν τόσο ευεργετικά τα καρύδια είναι τα αντιοξειδωτικά τους, ο συνδυασμός πολλών βιταμινών και μετάλλων, καθώς και το γεγονός ότι είναι οι μόνοι ξηροί καρποί που περιέχουν αλφα-λινολεϊκό οξύ, που κάνει καλό στην καρδιά και στον εγκέφαλο. Εκτός από τα καρύδια εξίσου ωφέλιμα είναι τα αμύγδαλα και οι ηλιόσποροι.

Δείτε και τις υπόλοιπες τροφές που βοηθούν τον μυαλό σας στο βίντεο που ακολουθεί.

Διαβάστε επίσης

Πέντε τρόποι για να βελτιώσετε τη συγκέντρωση του παιδιού

Έλλειψη συγκέντρωσης: Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας

Οι τροφές που βοηθούν στη συγκέντρωση (εικόνες)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με μια κόρη στην εφηβεία!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved