Πώς θα χάσουμε τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις

Πώς θα χάσουμε τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις

Θέλει τρόπο και όχι πολύ κόπο.

Πώς θα χάσουμε τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις

Λόγω καιρού δίναμε μέχρι και σήμερα παράταση σε όλες αυτές τις διατροφικές ατασθαλίες αλλά ήρθε η ώρα να μπούμε σε ένα πρόγραμμα. Πώς θα χάσουμε λοιπόν τα κιλά των διακοπών;

Συστηματική άσκηση

Σύμφωνα με το Αμερικάνικό Κολέγιο Αθλητιατρικής, με 250 λεπτά άσκησης την εβδομάδα βοηθούν τον οργανισμό τόσο στην απώλεια βάρους, όσο και στη διατήρηση της καλής υγείας. Προτείνεται αερόβια άσκηση όπως το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι. Ακόμα, η άσκηση μπορεί να αυξηθεί αλλάζοντας κάποιες από τις καθημερινές συνήθειες όπως να προτιμήσουμε για τις μετακινήσεις μας το περπάτημα, τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το ποδήλατο αντί του αυτοκινήτου.

Μικρά και συχνά γεύματα

Τα μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν στην αποφυγή κόπωσης, εκνευρισμού και πείνας που συχνά εμφανίζονται κατά τη διάρκεια στερητικών διαιτών. Με λίγα λόγια με αυτή την τακτική το πρόγραμμα διατροφής γίνεται πιο ευχάριστο και πιο εύκολο στην τήρηση του ακόμα και για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μείωση της κατανάλωσης λιπών

Είναι γνωστό πως όσα περισσότερα λιπαρά περιέχει ένα γεύμα τόσο περισσότερες θερμίδες θα αποδώσει στον οργανισμό μας. Αν θέλουμε, λοιπόν, να περιορίσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε, θα πρέπει να περιορίσουμε και την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λίπος. Έτσι, θα πρέπει να αντικαταστήσουμε την κατανάλωση λιπαρών κομματιών του κρέατος με κομμάτια με λιγότερο λίπος όπως το φιλέτο μόσχου ή το ψαρονέφρι. Ακόμη μπορούμε να ελαττώσουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος το οποίο θα αντικαταστήσουμε με ψάρι και λευκό κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα). Επιπλέον θα πρέπει να είμαστε πολύ φειδωλοί στην ποσότητα του λαδιού που χρησιμοποιούμε. Σαν μαγειρικό λίπος χρησιμοποιούμε πάντα το ελαιόλαδο το οποίο όμως πρέπει να καταναλώνουμε με μέτρο. Τέλος μία βασική πηγή λίπους είναι τα γλυκά τα οποία περιέχουν συχνά κρέμα γάλακτος και βούτυρο σε πολύ μεγάλες ποσότητες. 



Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Τέσσερα δροσερά detox για γρήγορη απώλεια βάρους

3 κόλπα για να καταφέρεις να χάσεις τα (τελευταία) κιλά που σε ταλαιπωρούν

Οκτώ σνακ που μπορείτε να φάτε άφοβα το βράδυ

Χάστε το λίπος της κοιλιάς σε 10 μέρες (vid)

Δεκατρείς τροφές με ελάχιστες θερμίδες για υγιεινό αδυνάτισμα (vid)

17.48 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με κουκούλα απομίμηση γούνας
43.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αϋπνίες στην εγκυμοσύνη και άλλες διαταραχές ύπνου: Υπάρχει λύση;

Αϋπνίες στην εγκυμοσύνη και άλλες διαταραχές ύπνου: Υπάρχει λύση;

Διαταραχές ύπνου στην εγκυμοσύνη και τρόποι για να αντιμετωπιστούν οι αϋπνίες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δείτε πώς θα διδάξετε καλοσύνη στα παιδιά σας

Δείτε πώς θα διδάξετε καλοσύνη στα παιδιά σας

Για όσους δεν το γνωρίζουν, σήμερα 17 Φεβρουαρίου, είναι η Ημέρα Τυχαίων…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδί και πυρετός: Σωστή χρήση του θερμόμετρου και τι να κάνετε για να τον ρίξετε (vid)

Παιδί και πυρετός: Σωστή χρήση του θερμόμετρου και τι να κάνετε για να τον ρίξετε (vid)

Παιδικός πυρετός: Τι να κάνετε για να τον ρίξετε
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρύα σαλάτα με ζυμαρικά και καλαμπόκι (vid)

Κρύα σαλάτα με ζυμαρικά και καλαμπόκι (vid)

Εύκολη συνταγή για μακαρονοσαλάτα με καλαμπόκι και αβοκάντο.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies