Τι πρέπει να αλλάξουμε στη διατροφή μας ώστε να μην χρειάζεται να κάνουμε δίαιτα;

Τι πρέπει να αλλάξουμε στη διατροφή μας ώστε να μην χρειάζεται να κάνουμε δίαιτα;

Υπάρχει γυναίκα που έστω και μια φορά στη ζωή της δεν έχει κάνει δίαιτα; Υποθέτουμε ελάχιστες.

Τι πρέπει να αλλάξουμε στη διατροφή μας ώστε να μην χρειάζεται να κάνουμε δίαιτα;

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Όπως εξηγούν οι επιστημονικοί συνεργάτες του προγράμματος ευζην «τα άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος επιθυμούν τόσο έντονα γρήγορα αποτελέσματα που είναι διατεθειμένα να ακολουθήσουν μία δίαιτα μόδας με πολλούς περιορισμούς, αλλά για μικρό χρονικό διάστημα, παρά να εντάξουν μικρές αλλαγές στην καθημερινή τους ζωή, αλλά να περιμένουν περισσότερο χρόνο για το αποτέλεσμα. Δυστυχώς, εάν αυτή η προσέγγιση ήταν η λύση για την παχυσαρκία, οι επαγγελματίες υγείας θα τη συστήναμε θερμά.»

Όμως, η παχυσαρκία πρέπει να θεωρηθεί ένα χρόνιο πρόβλημα υγείας.

Για παράδειγμα, γιατί δεν ζητά κάποιος με σακχαρώδη διαβήτη ή με καρδιαγγειακό νόσημα να εφαρμόσει κάτι «ακραίο» ή «γρήγορα», για να λύσει το πρόβλημα της υγείας του;

Καθώς το σωματικό βάρος είναι αποτέλεσμα του πόσο τρώμε και του πόσο κινούμαστε, τα υπέρβαρα/παχύσαρκα άτομα έρχονται καθημερινά και πολλές φορές μέσα στην ημέρα με προκλήσεις που αφορούν στη διατροφή και στην κίνηση, και πρέπει κάθε φορά να παίρνουν αποφάσεις κόντρα στην επιθυμία της στιγμής (δηλαδή να φάει περισσότερο ή να αποφύγει την άσκηση).

Το περιβάλλον δε όπου ζει ο σύγχρονος άνθρωπος είναι έτσι δομημένο που «σαμποτάρει» κάθε προσπάθεια του ατόμου να ελέγξει με επιτυχία το βάρος του, ώστε το άτομο επιβαρύνεται ακόμα περισσότερο με το να υπερβεί τις δυσκολίες του περιβάλλοντος.

Όμως, τέτοιες αλλαγές στον τρόπο ζωής, καθημερινά, θα φέρουν ένα αποτέλεσμα που μπορεί να διατηρηθεί.

Για να εισαχθεί το άτομο σε αυτό το σκεπτικό, ας δοκιμάσει να «σπάσει» σε μικρότερους στόχους τις αλλαγές που πρέπει να εντάξει στη ζωή του και ας εστιάσει κάθε φορά στο πώς θα τους πετύχει, προσθέτοντας σταδιακά και άλλους. Επιπλέον, δεν θα πρέπει να απογοητεύεται όταν δεν τα καταφέρνει.

Είναι απολύτως αναμενόμενο να υπάρχουν τέτοιες στιγμές!

Χρειάζεται να αλλάξει συνολικά την προσέγγιση της δίαιτας για τον έλεγχο του σωματικού βάρους από μια φιλοσοφία του «όλα ή τίποτα», δηλαδή ή κάνω αυστηρή δίαιτα ή δεν κάνω, στη φιλοσοφία του «περισσότερο ή λιγότερο», δηλαδή θα υπάρχουν φορές που θα τρώω πιο ελεγμένα άλλες που όχι, αλλά θα είμαι σε μια συνεχή «εγρήγορση».

Διαβάστε επίσης

Διατροφή: 8 χορταστικά σνακ με ελάχιστες θερμίδες (φωτογραφίες)
Η καλύτερη δίαιτα εξπρές! Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 15 μέρες

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα χρόνια Mothersblog - Δέκα χρόνια δίπλα στην οικογένεια

Δέκα χρόνια Mothersblog - Δέκα χρόνια δίπλα στην οικογένεια

Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Η μικρή Ελένη», «Περνά, περνά η μέλισσα» και άλλα παιχνίδια που αξίζει να μάθουμε στα παιδιά μας

«Η μικρή Ελένη», «Περνά, περνά η μέλισσα» και άλλα παιχνίδια που αξίζει να μάθουμε στα παιδιά μας

Τυφλόμυγα Μπιζ «Η μικρή Ελένη» «Περνά, περνά η μέλισσα»
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Θορυβώδης αναπνοή στο νεογέννητο: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Θορυβώδης αναπνοή στο νεογέννητο: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η αναπνοή του νεογέννητου Λαρυγγομαλακία – Τι είναι και ποια τα συμπτώματα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων (18/5): Το πρόγραμμα των φετινών εκδηλώσεων

Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων (18/5): Το πρόγραμμα των φετινών εκδηλώσεων

Η αξία των μουσείων Ποια μουσεία πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτείτε
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved