Μαμά και διατροφή: Πώς τα ζυμαρικά θα γίνουν σύμμαχος στην απώλεια βάρους

Απώλεια βάρους: Χάστε κιλά τρώγοντας ζυμαρικά.

Μαμά και διατροφή: Πώς τα ζυμαρικά θα γίνουν σύμμαχος στην απώλεια βάρους
Bigstock

Τα ζυμαρικά είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και άμυλο και θεωρούνται απαγορευμένα σε περιόδους δίαιτας. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι με τη με μέτρο κατανάλωση και συνδυάζοντάς τα κατάλληλα με άλλες τροφές και υλικά, όχι μόνο δεν θα σαμποτάρουν την προσπάθειά σας για να χάσετε κιλά, αλλά αντιθέτως θα σας βοηθήσουν.

Πώς, λοιπόν, τα ζυμαρικά θα γίνουν σύμμαχος στην απώλεια βάρους;

Φάτε τα κρύα

Κι όμως, τα κρύα και τα ξαναζεσταμένα ζυμαρικά φαίνεται να έχουν άλλη επίδραση στον οργανισμό από τα φρεσκομαγειρεμένα. Πιο συγκεκριμένα, τα κρύα ζυμαρικά φαίνεται να προκαλούν μία μικρότερη αύξηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα, ενώ ακόμα μικρότερη αύξηση κατά 50% περίπου, φαίνεται να προκαλούν αυτά που έχετε ξαναζεστάνει.

Δοκιμάστε να φτιάξετε μακαρονοσαλάτες που είναι δροσιστικές και πανεύκολες με λαχανικά και χωρίς σος.

makaronosalata.jpg

Πηγή φωτογραφίας: Unsplash.com / engin akyurt

Συνδυάστε τα με λαχανικά ή σαλάτα

Αντί να κάνετε μια μακαρονάδα με κρέμα γάλακτος, μπέικον και άλλα πεντανόστιμα αλλά πλούσια σε θερμίδες και με χαμηλή διατροφική αξία υλικά, προτιμήστε να συνδυάσετε τα ζυμαρικά σας με λαχανικά φρέσκα ή ακόμα και κατεψυγμένα. Αντίστοιχα, αν το πιάτο των ζυμαρικών σας δεν περιέχει λαχανικά, συνδυάστε το με μία σαλάτα και φάτε λίγο πρώτα από αυτήν. Σύμφωνα με δημοσίευση στο περιοδικό Clinical Biochemistry and Nutrition, η κατανάλωση λαχανικών πριν από κάποιο αμυλούχο γεύμα όπως είναι τα ζυαμρικά, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να ενισχύσει τον κορεσμό.

Τρίψτε το τυρί από πάνω και αποφύγετε να το βάζετε στη σάλτσα

Κάποιες συνταγές προτείνουν να προσθέτετε το τυρί στη σάλτσα όσο ψήνεται. Αποφύγετε να το κάνετε αυτό, καθώς προσθέτοντας και άλλο τυρί μετά, είναι πολύ πιθανό εν τέλει να καταναλώσετε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα.

Προτιμήστε τις σπιτικές σάλτσες με αγνά υλικά

Οι περισσότερες από τις έτοιμες σάλτσες εμπορίου είναι πλούσιες σε συντηρητικά, ζάχαρη και άλλα συστατικά που μόνο ωφέλιμα δεν είναι για τον οργανισμό. Προτιμήστε τις σπιτικές σάλτσες από φρέσκα λαχανικά και οι συνολικές θερμίδες του πιάτου σας, σίγουρα θα μειωθεί κατά πολύ.

Με πληροφορίες από eatthis.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved