Το smoothie της μαμάς: Πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και Β

  • Τα οφέλη του μάνγκο
  • Υλικά για να το φτιάξετε
Το smoothie της μαμάς: Πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και Β
Photo by Aneta Voborilova on Unsplash

Αυτό το smoothie θα γίνει το αγαπημένο των μαμάδων. Μα γιατί; Γιατί είναι μια καλή πηγή βιταμινών Α και Β, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μπορεί να γεμίσει ενέργεια μια γυναίκα που τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ για να τα προλάβει όλα.

Τα οφέλη του μάνγκο

Το μάνγκο είναι γνωστό ως ο βασιλιάς των φρoύτων. Παρακάτω θα σας δείξουμε μόνο τρία από τα οφέλη του. Σημαντικά για την υγεία κάθε γυναίκας. Είτε είναι μαμά, είτε όχι.

mango smoothie gia mamades 1

Photo by Desirae Hayes-Vitor on Unsplash

Ένα μάνγκο παρέχει περίπου το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Α, ένα θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής και της δραστηριότητας των λευκών αιμοσφαιρίων. Η μη λήψη μάλιστα επαρκούς ποσότητας βιταμίνης Α συνδέεται με μεγαλύτερη ευαισθησία σε λοιμώξεις. Και αυτός είναι μόνο ένας λόγος για να το εντάξετε στη διατροφή σας.

Ο επόμενος λόγος, είναι επειδή βελτιώνει την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Και ποια μαμά δεν θέλει ένα υγιές δέρμα ή λαμπερά και δυνατά μαλλιά. Η βιταμίνη Α που περιέχει το μάνγκο είναι επίσης σημαντική για την ανάπτυξη και τη συντήρηση πολλαπλών τύπων επιθηλιακών ιστών, όπως του δέρματος, των μαλλιών και των σμηγματογόνων αδένων. Οι σμηγματογόνοι αδένες συνδέονται με τους θύλακες των τριχών και βοηθούν τα μαλλιά να διατηρούνται ενυδατωμένα και υγιή.

Τρίτος και τελευταίος λόγος που το μάνγκο πρέπει να μπαίνει στο δυναμωτικό smoothie της μαμάς; Η δυσκοιλιότητα. Η κακή διατροφή, η κακή ποιότητα ζωής, το άγχος, το στρες και το γενικότερο καθημερινό τρέξιμο, προκαλούν δυσκοιλιότητα. Το μάνγκο μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπισή της. Σε μία έρευνα που έγινε σε άτομα με χρόνια δυσκοιλιότητα, η κατανάλωση μάνγκο βρέθηκε να είναι πιο ευεργετική ακόμη και από τη λήψη ισοδύναμης ποσότητας φυτικών ινών. Δεν συνίσταται όμως σε όσους έχουν ευερέθιστο έντερο, καθώς μπορεί να προκαλέσει αέρια και φούσκωμα.

Υλικά για να το φτιάξετε

mango smoothie gia mamades 3

Photo by Julia Zyablova on Unsplash

Μια μαμά θέλει γρήγορες συνταγές, με λίγα υλικά και αυτή είναι μία από αυτές. Χρειάζεστε μόνο 10 λεπτά για να το φτιάξετε, είναι kids friendly και το μόνο εξάρτημα που θα λερώσετε είναι ένα δυνατό μπλέντερ.

Θα χρειαστείτε:

  • 2 κούπες παγωμένο μάνγκο κομμένο σε κύβους
  • 1½ γάλα αμυγδάλου
  • 1/2 κ.τ.γ. κουρκουμά

Πώς θα το φτιάξετε:

Βήμα 1ο: Σε ένα μπλέντερ βάλτε όλα τα υλικά

Βήμα 2ο: Πολτοποιήστε και σερβίρετε σε ποτήρι

extra σημείωση: Τα παιδιά σας σας μιμούνται, γι' αυτό μην εκπλαγείτε αν δείτε τα βλασταράκια σας να αδειάζουν το δικό σας ποτήρι, φωνάζοντας "Κι άλλο" πριν καν το καταλάβετε. Οπότε, πριν βάλετε τα υλικά στο μπλέντερ, διπλασιάστε τα, καθώς δεν θα πιείτε μόνες αυτό το σούπερ δυναμωτικό smoothie.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved