Πώς να αυξήσετε τη γονιμότητα μετά τα 40

Με ποιους τρόπους μπορείτε να ενισχύσετε τη γονιμότητά σας αν είστε άνω των 40 ετών.

Πώς να αυξήσετε τη γονιμότητα μετά τα 40
Bigstock

Είναι αλήθεια ότι η ηλικία της γυναίκας είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη γονιμότητά της.

Όμως, οι περισσότερες γυναίκες που έχουν τακτικούς εμμηνορροϊκούς κύκλους και απελευθερώνουν ένα ωάριο σε κάθε κύκλο, έχουν πολλές ευκαιρίες να επιτύχουν μια φυσική εγκυμοσύνη παρά την ηλικία τους.

test-gonimotitas-sto-spiti.jpg

Τι επηρεάζει περισσότερο τη γονιμότητα μετά τα 40

Η αναπαραγωγική λειτουργία και το αναπαραγωγικό σύστημα των γυναικών παραμένουν περίπου τα ίδια μέχρι την εμμηνόπαυση, όπου η γονιμότητα μειώνεται σημαντικά καθώς η λειτουργία των ωοθηκών φθείρεται.

Η σωστή διατροφή, η άσκηση αλλά και η καλή ψυχολογία βοηθούν σημαντικά τη γυναίκα που προσπαθεί να συλλάβει.

Αύξηση της γονιμότητας φυσικά μετά τα 40

Εάν ελπίζετε να μείνετε έγκυος και είστε άνω των 40 ετών, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλές γυναίκες το έχουν επιτύχει αυτό φυσικά. Υπάρχει μια μείωση της γονιμότητας που σχετίζεται με την ηλικία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο να μείνετε έγκυος.

Αλλαγή στη διατροφή

Το «είμαστε ό,τι τρώμε» σημαίνει ακριβώς αυτό. Θα πρέπει να φροντίσετε να αυξήσετε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών, εντάσσοντας στη διατροφή σας σαλάτες, ξηρούς καρπούς και φρούτα. Στον αντίποδα, μειώστε την ποσότητα των επεξεργασμένων τροφίμων, της επεξεργασμένης ζάχαρης και των υδατανθράκων.

Θα πρέπει επίσης να αυξήσουμε την πρόσληψη ωμέγα 3 οξέων και να πίνετε νερό, φυσική λεμονάδα ή τσάι.

Η κατανάλωση καφεΐνης θα πρέπει να μειωθεί στο απόλυτο ελάχιστο καθώς μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γονιμότητα.

Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες δεν είναι απαραίτητη για την αύξηση της γονιμότητας. Στην πραγματικότητα, οι υδατάνθρακες και οι σπόροι ολικής αλέσεως μπορούν να τη βελτιώσουν, εάν λαμβάνονται με μέτρο.

gonimotita-kai-kafeini.jpg

Άσκηση

Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας είναι πολύ σημαντική. Oχι μόνο θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος αλλά θα συμβάλει και στην καλύτερη λειτουργία του σώματός σας – συμπεριλαμβανομένων των ωοθηκών και του εγκεφάλου.

Θετική ψυχολογία

Το άγχος είναι η υπ' αριθμόν ένα αιτία υπογονιμότητας σε ζευγάρια που δεν έχουν αντικειμενικό πρόβλημα να συλλάβουν.

Η ωκυτοκίνη είναι η ορμόνη της αγάπης. Εκκρίνεται όταν είμαστε ερωτευμένοι, όταν είμαστε χαρούμενοι και περνάμε καλά, όταν φτάνουμε σε οργασμό, όταν γεννάμε ή θηλάζουμε, ακόμα και όταν βλέπουμε φωτογραφίες που μας φέρνουν χαρούμενες αναμνήσεις. Ωστόσο, η ωκυτοκίνη δεν απελευθερώνεται παρουσία αδρεναλίνης και η αδρεναλίνη είναι η ορμόνη που εκκρίνεται όταν βιώνετε στρες.

Μια καλή ροή ωκυτοκίνης θα αυξήσει την πιθανότητα να μείνετε έγκυος φυσικά στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Όχι μόνο το σώμα σας θα είναι πιο δεκτικό σεξουαλικά, αλλά οι ωοθήκες σας θα λειτουργούν καλύτερα και όλα τα υπόλοιπα ωάρια θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι βιώσιμα.

Πηγή: bellybelly.com.au

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved