Τέσσερις φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τη γονιμότητά σου

Τέσσερις φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τη γονιμότητά σου

Ποιος ο ρόλος της προγεστερόνης και τι μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τις πιθανότητες σύλληψης;

Τέσσερις φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τη γονιμότητά σου

Προσπαθείς να μείνεις έγκυος, άλλα παρά τις εντατικές προσπάθειες, ακόμα δεν τα έχεις καταφέρει;

Οι ορμονικές διαταραχές είναι μία από τις πιο συνήθεις αιτίες για την υπογονιμότητα. Η πιο σημαντική ορμόνη στην φάση αυτή, είναι η προγεστερόνη, γνωστή και ως ορμόνη της εγκυμοσύνης. Τα χαμηλά επίπεδα προγεστερόνης μειώνουν και τις πιθανότητες σύλληψης.

Γιατί είναι σημαντική η προγεστερόνη για τη γονιμότητα;

Η προγεστερόνη είναι μια γυναικεία ορμόνη που ελέγχει την εμμηνόρροια και τη γονιμότητα. Παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στην έναρξη και την εξέλιξη της εγκυμοσύνης. Η συγκεκριμένη ορμόνη παράγεται μετά την ωορρηξία και προετοιμάζει τη μήτρας για την εμφύτευση του γονιμοποιημένου ωαρίου.

Με τη σύλληψη, η ορμόνη ενεργοποιείται περαιτέρω και συμβάλλει στη δημιουργία αιμοφόρων αγγείων για την παροχή θρεπτικών ουσιών στο έμβρυο. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει γονιμοποίηση ωραρίου, το επίπεδο της προγεστερόνης μειώνεται και ξεκινά τον εμμηνορροϊκό κύκλο.

Τα αίτια των χαμηλών επιπέδων προγεστερόνης στον οργανισμό μίας γυναίκας δεν είναι γνωστά, κάποιοι ειδικοί όμως υποστηρίζουν ότι η ηλικία, η έντονη άσκηση, η απότομη αύξηση βάρους και το άγχος ενδέχεται να επηρεάζουν τη συγκεκριμένη ορμόνη.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να αυξήσεις τα επίπεδα της προγεστερόνης στον οργανισμό σου, με φυσικούς τρόπους. Ποιοι είναι αυτοί;

Πρόσεξε τη διατροφή σου

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική σε κάθε φάση της ζωής σου, πόσο μάλλον στην εγκυμοσύνη ή όταν σχεδιάζεις τον ερχομό ενός μωρού.

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες συμβάλλουν θετικά στη γονιμότητα και είναι αυτές που θα εφοδιάσουν τον οργανισμό με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για τη σύλληψη αλλά και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης. Τα συστατικά που φαίνεται ότι ανεβάζουν τα επίπεδα της προγεστερόνης είναι οι βιταμίνες C, Β6 και Ε, ο ψευδάργυρος, τα ωμέγα-3 λιπαρά και οι φυτικές ίνες.

Απόφυγε την έντονη άσκηση

Η έντονη άσκηση συνεπάγεται την παραγωγή περισσότερης κορτιζόλης από ότι προγεστερόνης. Το ιδανικό είναι να ακολουθήσεις ένα μέτριο πρόγραμμα γυμναστικής 30 με 60 λεπτών και τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Προσοχή στο βάρος

Η απότομη αύξηση βάρους προκαλεί ορμονικές διαταραχές. Πρόσεξε τη διατροφή σου και έλεγχε συχνά για τυχόν αυξομείωση του σωματικού σου βάρους.

Καταπολέμησε το άγχος

Το άγχος μειώνει τα επίπεδα προγεστερόνης, φρόντισε λοιπόν να κάνεις πράγματα που σε ηρεμούν και σε χαλαρώνουν στην καθημερινότητά σου.

Πηγή: momjunction.com

 

 

Διαβάστε επίσης

Προσπαθείς να μείνεις έγκυος; Τα τρία θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι

Δίαιτες γονιμότητας: Πώς επηρεάζουν τη σύλληψη;

Πρώιμη ωοθηκική ανεπάρκεια και γονιμότητα: Τι πρέπει να γνωρίζετε

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι να κάνετε με τα παιδιά στο σπίτι;

Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι να κάνετε με τα παιδιά στο σπίτι;

Ιδέες και προτάσεις ψυχαγωγίας για το διήμερο.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μοντεσσοριανή εκπαίδευση στο σπίτι: Δραστηριότητες για παιδιά 2-4 ετών

Μοντεσσοριανή εκπαίδευση στο σπίτι: Δραστηριότητες για παιδιά 2-4 ετών

Θέλετε το παιδί σας να ανακαλύψει τον εαυτό του και να "ανθίσει";…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρόληψη και έγκαιρος εμβολιασμός

Πρόληψη και έγκαιρος εμβολιασμός

Γράφει η Μαρία - Λουίζα Βούρου.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαριέττα Χρουσαλά: Δείτε τι κάνει στο σπίτι με τα παιδιά εν μέσω lockdown

Μαριέττα Χρουσαλά: Δείτε τι κάνει στο σπίτι με τα παιδιά εν μέσω lockdown

Αναζητά τρόπους να περάσει καλά με την οικογένειά της.
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
Αυτός είναι ο Ερντογάν: Πόλεμοι, γενοκτονίες και οι Τούρκοι στην ανέχεια - Ήρθε η ώρα να το πληρώσει
Πολεμικό Ναυτικό: Colpo grosso με τα Αrleigh Burke - Αίτημα στις ΗΠΑ για τα πανίσχυρα αντιτορπιλικά
Survivor - Αποκλειστικό: Αυτοί είναι οι 2 πρώτοι Διάσημοι, πάει για... βόμβα ο Ιλιτζαλί
Αυτά είναι τα 3 ζώδια που θα αντιμετωπίσουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες μέσα στο 2021
Έρευνα: Αυτό να κάνεις αν θες να ζήσεις παραπάνω χρόνια
Επίδομα θέρμανσης 2020 - Αίτηση: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές - Πότε ανοίγει η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ
«The Bachelor»: To ποσό-μαμούθ που φέρεται να πήρε ο Παναγιώτης Βασιλάκος (video)
Διπλωματικό θρίλερ: Γιατί η Κίνα και η Ρωσία κατασκοπεύουν τη... Νορβηγία;
Κορονοϊός: Γιατί δεν πέφτουν τα κρούσματα παρά το Lockdown; - Αυτή είναι η αλήθεια
3 οφέλη που έχει το μέλι σύμφωνα με ένα διατροφολόγο
«Εφιάλτες» στην Τουρκία: Οι Ένοπλες Δυνάμεις μας γίνονται πανίσχυρες
Κλειστά σχολεία: Δεν ανοίγει καμία βαθμίδα - Τι φοβούνται οι λοιμωξιολόγοι
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr