Προσπαθείς να μείνεις έγκυος; Τα τρία θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι

Προσπαθείς να μείνεις έγκυος; Τα τρία θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι

Ποιες τροφές πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου την περίοδο που προσπαθείς να συλλάβεις;

Προσπαθείς να μείνεις έγκυος; Τα τρία θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική σε κάθε φάση της ζωής σου, πόσο μάλλον στην εγκυμοσύνη ή όταν σχεδιάζεις τον ερχομό ενός μωρού.

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες συμβάλλουν θετικά στη γονιμότητα και είναι αυτές που θα εφοδιάσουν τον οργανισμό με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για τη σύλληψη αλλά και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης.

Τρία ωστόσο είναι τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά τα οποία πρέπει να προσλαμβάνεις σε επαρκείς ποσότητες, ήδη από την περίοδο που προσπαθείς να συλλάβεις. Αυτά είναι:  

Φυλλικό οξύ

Το φυλλικό οξύ είναι ένα θρεπτικό συστατικό που είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου, το οποίο οδηγεί στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και του νωτιαίου μυελού του μωρού.

Σύμφωνα με έρευνες οι γυναίκες που δεν καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες φυλλικού οξέος διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για γενετικές ανωμαλίες. Δεδομένου ότι η το νευρικό σύστημα του μωρού αναπτύσσεται πριν από την τέταρτη εβδομάδα εγκυμοσύνης, δηλαδή πολύ πιθανό πριν μάθετε ότι είστε έγκυος, είναι σημαντικό να εντάξετε στη διατροφή σας από τώρα τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ εξασφαλίζοντας έτσι την επαρκή πρόσληψή τους.

Τέτοιες τροφές είναι:

  • όσπρια
  • σπανάκι
  • μπρόκολο
  • αβοκάντο
  • φιστίκια

Ωμέγα-3 λιπαρά

Τα ωμέγα-3 λιπαρά είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου, των ματιών και του νευρικού συστήματος του μωρού. Το DHA και το EPA θεωρείται ότι είναι τα πιο ευεργετικά από τα ωμέγα-3, και οι έγκυες ή θηλάζουσες γυναίκες πρέπει να στοχεύουν να καταναλώνουν περίπου 300mg ημερησίως.

Η καλύτερη πηγή για αυτά τα λιπαρά οξέα είναι τα ψάρια.

Σίδηρος

Ο σίδηρος βοηθά στην μεταφορά του οξυγόνου στο αίμα και είναι ένα από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου μπορεί να οδηγήσουν σε αναιμία, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές στην εγκυμοσύνη.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι:

  • φακές
  • σπανάκι
  • αρακάς
  • αυγό
  • κόκκινο κρέας
  • ξηροί καρποί

Πηγή: bundoo.com

Διαβάστε επίσης

Δίαιτες γονιμότητας: Πώς επηρεάζουν τη σύλληψη;

Πρώιμη ωοθηκική ανεπάρκεια και γονιμότητα: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Για ποιους λόγους μπορεί να αποτύχει η εξωσωματική γονιμοποίηση;

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διάρροια στα μωρά: Πώς αντιμετωπίζεται

Διάρροια στα μωρά: Πώς αντιμετωπίζεται

Πού μπορεί να οφείλεται η διάρροια στα μωρά;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οδηγός για μπαμπάδες - Τι να περιμένει στο τρίτο τρίμηνο της συζύγου του

Οδηγός για μπαμπάδες - Τι να περιμένει στο τρίτο τρίμηνο της συζύγου του

Συμβουλές για μέλλοντες μπαμπάδες
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρούλα Ρέβη: Τι είναι οι «μαμαδομπουκιές» που της αρέσει να δίνει στα δίδυμα

Ρούλα Ρέβη: Τι είναι οι «μαμαδομπουκιές» που της αρέσει να δίνει στα δίδυμα

Είναι βέβαιο ότι κι εσείς έχετε ταΐσει τα παιδιά της με ...μαμαδομπουκιές. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τρόποι  για να κρύψετε τα σημάδια και συμπτώματα της εγκυμοσύνης σας

Πέντε τρόποι για να κρύψετε τα σημάδια και συμπτώματα της εγκυμοσύνης σας

Λοιπόν, είστε έγκυος αλλά δεν θέλετε να μοιραστείτε με τους άλλους αυτό…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved