Εγκυμοσύνη: Πώς να ανακουφιστείτε με φυσικούς τρόπους από τους πόνους στη μέση

Εγκυμοσύνη: Πώς να ανακουφιστείτε με φυσικούς τρόπους από τους πόνους στη μέση

Καθώς η μήτρα και η λεκάνη σας αρχίζουν να ετοιμάζονται για τον τοκετό, θα νιώθετε αρκετούς πόνους στη μέση που θυμίζουν συσπάσεις. 

Εγκυμοσύνη: Πώς να ανακουφιστείτε με φυσικούς τρόπους από τους πόνους στη μέση

Αυτή η διαδικασία, η οποία μπορεί να είναι βασανιστική για κάποιες μέλλουσες μαμάδες, προκαλείται από μια ορμόνη που ονομάζεται ρελαξίνη. Η ρελαξίνη χαλαρώνει τους συνδέσμους που περιβάλλουν τη λεκάνη σας.

Η λεκάνη είναι το μεγαλύτερο κόκαλο του ανθρώπινου σώματος. Όταν υποφέρουμε από πυελικό άλγος περιορίζεται ακόμα και κίνηση μας αλλά και η ποιότητα ζωής μας.

Μπορεί να ξεκινήσει οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνη ή ακόμα και μετά τον τοκετό.

Συνήθως ξεκινάει στο πρώτο τρίμηνο της κύησης. Ο πόνος οφείλεται στο ότι το έμβρυο που είναι στραμμένο προς την περιοχή της πυέλου. Είναι σημαντικό για να μπορείτε να ελέγξετε τον πόνο χωρίς χάπια, να κάνετε κάποιες ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν.

Είναι καλό όμως πριν κάνετε οτιδήποτε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Δείτε παρακάτω κάποιες ασκήσεις που θα σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα.

Ξαπλώστε και ανασηκώστε τους γοφούς βάζοντας ώθηση στα χέρια σας.
Παραμείνετε σε αυτή τη στάση για 2-3 δευτερόλεπτα, κατεβείτε και επαναλάβετέ 8-10 φορές.

Bridge exercise 1 

Καθίστε τα τέσσερα , σηκώστε το ένα πόδι επάνω σχηματίζοντας ορθή γωνία και κάνετε κινήσεις πάνω κάτω. Επαναλάβετε 5-6 φορές.

Hip lifts 1 

Ξαπλώστε στο πλάι και σηκώστε το πόδι σας μπροστά στο στήθος. Έπειτα πιέστε προς τα έξω βάζοντας ώθηση στα χέρια σας.

Leg press 1

Ξαπλώστε στο πλάι και σηκώστε το πόδι σας λίγο πάνω από το πάτωμα. Χαμηλώστε και ξανασηκώστε κάνοντας μικρές κινήσεις.

Leg lifts 1

Όλες αυτές οι πυελικές ασκήσεις εδάφους θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε. Αν οι πόνοι επιμένουν, δοκιμάστε και τα παρακάτω στην καθημερινότητα σας:

  1. Παραμείνετε όσο πιο πολύ δραστήριες μπορείτε χωρίς να καταπονείτε την μέση σας.
  2. Δοκιμάστε να κάθεστε λιγότερο και να είστε σηκώνεστε πειρσσότερο.
  3. Να κοιμάστε στο πλάι ώστε να μην επιβαρρύνετε την μέση σας και βάλτε ένα μαξιλάρι για να στηρίζετε την κοιλιά σας και το πάνω μέρος του ποδιού σας.
  4. Αποφύγετε να σκύβετε ή να σηκώνετε βάρη.
  5. Καλύτερα όταν περπατάτε, ο βηματισμός σας να έχει μικρότερα βήματα.
  6. Αποφύγετε τη στάση σταυροπόδι όταν κάθεστε.
  7. Να κάθεστε σε καρέκλες που έχουν πλάτη και να βάζετε ένα μαξιλαράκι στην πλάτη τους.
  8. Ιδανικά, φοράτε παππούτσια που προστατεύουν τους αστραγάλους σας.
  9. Δοκιμάστε μια στο τόσο να κάνετε ένα χαλαρωτικό μασάζ στη μέση σας αν έχετε τη δυνατότητα. Δεν φαντάζεστε πόσο θα σας βοηθήσει.

 

Διαβάστε επίσης

Οι ασκήσεις - κλειδί για να απαλλαγείς από τα παχάκια της μέσης σε χρόνο ρεκόρ

Εγκυμοσύνη και πόνοι στην μέση: Πώς να ανακουφιστείτε

Η περίμετρος της μέσης προδίδει αν η γυναίκα είναι επιρρεπής στο άγχος

Οσφυαλγία στην εγκυμοσύνη: Τι μπορώ να κάνω για να μην πονάει η μέση μου;

Πόνος στη μέση: 8 συνήθειες που τον προκαλούν & τον επιδεινώνουν

20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
17.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τρεις τρόποι για να διδάξουμε στα παιδιά την ευγνωμοσύνη

Τρεις τρόποι για να διδάξουμε στα παιδιά την ευγνωμοσύνη

Η ευγνωμοσύνη είναι πολλά περισσότερα από ένα "ευχαριστώ".
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Πάμε να βγάλουμε και αυτή την εβδομάδα στο σπίτι.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πότε θα μπουσουλήσει το μωρό και τι μπορείτε να κάνετε για να το ενθαρρύνετε;

Πότε θα μπουσουλήσει το μωρό και τι μπορείτε να κάνετε για να το ενθαρρύνετε;

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τζένη Θεωνά: Δε φαντάζεστε που μπήκε ο γιος της και τον φωτογράφισε

Τζένη Θεωνά: Δε φαντάζεστε που μπήκε ο γιος της και τον φωτογράφισε

Δείτε το απολαυστικό στιγμιότυπο με τον μικρό Αρίωνα. 
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
Παγώνη στο Newsbomb.gr: Πότε θα γίνει η άρση lockdown -Όταν η κατάσταση ξεφεύγει δύσκολα επανέρχεται
Κορονοϊός: Τραγική κατάσταση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Πάνω από 1.000 κρούσματα σε 24 ώρες
Κρούσματα σήμερα: Νέο αρνητικό ρεκόρ με 562 διασωληνωμένους, 101 θανάτους και 2.135 νέες μολύνσεις
Μητσοτάκης: Αορίστου χρόνου όλοι οι γιατροί των ΜΕΘ
Νέες τουρκικές NAVTEX: Θέλουν να «μπλοκάρουν» ελληνικές ασκήσεις – Απαιτούν αποστρατικοποίηση
ΟΑΕΔ - Επίδομα - Δώρο Χριστουγέννων: Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες πληρωμής
Αποκλειστικό Newsbomb.gr για προσωρινές συντάξεις: Τα ποσά, οι αυξήσεις και οι ημερομηνίες πληρωμής
Τρόμος: Έσκασε ηλεκτρική σκούπα και πήγε να σκοτώσει 44χρονη μητέρα
Χριστουγεννιάτικες αγορές με sms και τη μέθοδο click away - Πώς θα ψωνίσουμε τις γιορτές
Αστεροειδής σε μέγεθος ουρανοξύστη κατευθύνεται προς τη Γη με ταχύτητα 90.000 χλμ. την ώρα
Αποκάλυψη: Αυτό είναι το μυστικό σχέδιο του Ερντογάν εναντίον της Ελλάδας
Κορονοϊός: Αυτοί είναι οι βουλευτές που φοράνε πάλι ιατρικές ποδιές λόγω Covid 19
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr