Εγκυμοσύνη: Προβλήματα ύπνου στο τρίτο τρίμηνο - Πώς θα τα αντιμετωπίσετε

Εγκυμοσύνη: Προβλήματα ύπνου στο τρίτο τρίμηνο - Πώς θα τα αντιμετωπίσετε

Ποια είναι τα πιο συνήθη προβλήματα ύπνου στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και πώς θα τα αντιμετωπίσετε;

Εγκυμοσύνη: Προβλήματα ύπνου στο τρίτο τρίμηνο - Πώς θα τα αντιμετωπίσετε

Η συχνοουρία, οι καούρες, ο πόνος στην πλάτη, σε συνδυασμό με την κοιλιά που πλέον δεν σας επιτρέπει να κοιμάστε σε όποια στάση επιθυμείτε, κάνει τον ύπνο ακόμα πιο δύσκολο το τρίτο και τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης.

Ωστόσο, ο επαρκής ύπνο δεν παύει να είναι σημαντικός την ιδιαίτερη αυτή περίοδο της ζωή σας. Τι μπορείτε να κάνετε;

Βρείτε τη στάση ύπνου που σας βολεύει

Προτίμησε τον ύπνο στο πλάι και συγκεκριμένα στην αριστερή πλευρά. Η συγκεκριμένη στάση ύπνου βοηθάει την κυκλοφορία του αίματος και θα σας ανακουφίσει από τον πόνο στην πλάτη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και κάποιο μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια και κάτω από την κοιλιά, είτε κανονικό, είτε εγκυμοσύνης.

Μην πίνετε πολύ νερό πριν πέσετε για ύπνο

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι αναγκαία στην εγκυμοσύνη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα πρέπει να πίνετε άφθονο νερό, περιορίστε όμως την κατανάλωσή του όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου. Η συχνοουρία είναι έτσι και αλλιώς ένα σύνηθες σύμπτωμα το τρίτο τρίμηνο, για αυτό φροντίστε πάντα να πηγαίνετε στην τουαλέτα πριν ξαπλώσετε ώστε να αδειάσετε εντελώς την κύστη σας.

Αποφύγετε τα βαριά γεύματα το βράδυ

Το βράδυ προτιμήστε κάποιο ελαφρύ γεύμα, όπως ένα γιαούρτι ή μία σαλάτα και κατά προτίμηση φάτε το τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο δε θα επιβαρύνετε το στομάχι σας και θα μπορείτε να κοιμηθείτε καλύτερα.

Εντάξτε την άσκηση στην καθημερινότητά της

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη έχει αποδεδειγμένα πολλά οφέλη για την έγκυο. Ακόμα και στο τελευταίο τρίμηνο το περπάτημα και η ελαφριά άσκηση θα σας βοηθήσει στον ύπνο αλλά και στον τοκετό.

Χαλαρώστε πριν τον ύπνο

Πριν ξαπλώσετε κάντε κάτι που σας χαλαρώνει όπως ένα ζεστό μπάνιο ή διαβάστε ένα βιβλίο. Προτιμήστε να μείνετε μακριά από τηλεόραση, κινητό ή άλλη πηγή ακτινοβολίας και θορύβου.

Πηγή: motherandbaby.co.uk

Διαβάστε επίσης

Οι τρεις κύριες αλλαγές στο στήθος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πώς η διατροφή της εγκύου επηρεάζει το πεπτικό σύστημα του μωρού;

Εγκυμοσύνη: Γιατί είναι σημαντική η επαρκής πρόσληψη φολικού οξέος;

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με μια κόρη στην εφηβεία!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved