Τι πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό μου γεύμα στη δουλειά;

Τι πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό μου γεύμα στη δουλειά;

Το μεσημεριανό γεύμα στη δουλειά είναι απαραίτητο, καθώς μας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά για να μπορούμε να είμαστε αποδοτικοί.

Τι πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό μου γεύμα στη δουλειά;

Επιπρόσθετα, μας αποτρέπει από το να καταφύγουμε σε ένα μεγάλο δείπνο μετά από πολλές ώρες νηστείας. Τί θα πρέπει όμως να περιέχει ένα πλήρες μεσημεριανό γεύμα στη δουλειά χωρίς να χρειάζεται να αφιερώσουμε πολύ χρόνο στην παρασκευή του;

Αρχικά, θα πρέπει να σκεφτούμε πως, όπως κάθε ισορροπημένο γεύμα, το μεσημεριανό στη δουλειά θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά. Ο συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών συμβάλλει στον κορεσμό και στην άμεση παροχή ενέργειας. Επιπλέον, η επιλογή υδατανθράκων ολικής άλεσης βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αυξάνει τον κορεσμό και συμβάλλει στον καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο. Μερικές ενδεικτικές ιδέες για μεσημεριανό στη δουλειά ακολουθούν παρακάτω:
• Σαλάτες με διάφορα λαχανικά, άπαχο κρέας (π.χ. κοτόπουλο) ή τόνο ή αυγό και 1 μικρό παξιμάδι
• Σαλάτα ντάκος με ανθότυρο, ντομάτα κι ελιές
• Sandwich με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και λαχανικά ή με αυγό και λαχανικά
• Αραβική πίτα με τόνο ή χούμους και λαχανικά
• Φαγητό που έχει περισσέψει από την προηγούμενη ημέρα

Σε περίπτωση που δεν έχετε φροντίσει να ετοιμάσετε το μεσημεριανό σας από το σπίτι και πρόκειται να παραγγείλετε έτοιμο φαγητό προτιμήστε σαλάτες, όπως η τονοσαλάτα ή η κοτοσαλάτα χωρίς λιπαρά dressings αλλά με προσθήκη ελαιολάδου. Επιπλέον ένα φιλέτο άπαχου κρέατος με ρύζι ως συνοδευτικό είναι μία καλή επιλογή, αποφεύγοντας λιπαρές και ανθυγιεινές επιλογές όπως το club sandwich, τα burgers και οι σφολιάτες.

Και μην ξεχνάτε πως ετοιμάζοντας το μεσημεριανό σας στο σπίτι, εκτός από υγιεινές διατροφικές συνήθειες, συμβάλλετε και στην αποταμίευση του νοικοκυριού.

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

30.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Polyssimo challenge'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Stori'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Katupri'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υγιεινά πρωινά για όλη την οικογένεια (pics)

Υγιεινά πρωινά για όλη την οικογένεια (pics)

Τι να φάω για πρωινό; Τι επισημαίνουν οι επιστημονικές μελέτες σχετικά με…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προεκλαμψία: Συμπτώματα και τι να κάνετε

Προεκλαμψία: Συμπτώματα και τι να κάνετε

Προεκλαμψία: Πώς θα την αναγνωρίσετε και πότε να επικοινωνήσετε με τον γιατρό…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μάνος Πανταζής: Παιχνίδια στην πισίνα με την μόλις 10 μηνών κορούλα του

Μάνος Πανταζής: Παιχνίδια στην πισίνα με την μόλις 10 μηνών κορούλα του

Μπαμπάς για δεύτερη φορά έγινε ο Μάνος Πανταζής τον Σεπτέμβριο του 2019.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε καλοκαιρινές συνταγές που μπορούν να φτιάξουν τα παιδιά (vids)

Πέντε καλοκαιρινές συνταγές που μπορούν να φτιάξουν τα παιδιά (vids)

Συνταγές που μπορούν να φτιάξουν ακόμη και τα παιδιά!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

Newsbomb.gr Onsports.gr Queen.gr Onmed.gr Astrology.gr Gossip-tv.gr Ratpack.gr i-Ellada.gr
©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Βαλέρια Λάτσιου: Έτσι όπως δεν την έχετε δει ποτέ ξανά (pics)