Η Μεσογειακή Διατροφή «όπλο» ενάντια στις αλλεργίες και το άσθμα των παιδιών. Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Η Μεσογειακή Διατροφή «όπλο» ενάντια στις αλλεργίες και το άσθμα των παιδιών. Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Τα οφέλη της Μεσογειακής Διατροφής για την υγεία είναι εδώ και αρκετά χρόνια γνωστά, όπως η μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, η προστασία από την εμφάνιση ορισμένων μορφών καρκίνου, ο έλεγχος του σωματικού βάρους και η προστασία από την απώλεια μνήμης.

Η Μεσογειακή Διατροφή «όπλο» ενάντια στις αλλεργίες και το άσθμα των παιδιών. Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Ωστόσο, αρκετές επιστημονικές έρευνες έχουν αναδείξει και μία ακόμα σημαντική ευεργετική επίδραση του μεσογειακού προτύπου διατροφής. Μελέτες σε παιδιά σχολικής ηλικίας υποδεικνύουν, πως η υιοθέτησή του μειώνει τα δυσάρεστα συμπτώματα του άσθματος και των αλλεργιών. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η διατροφή αυτού του είδους, ακόμα και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί μετέπειτα να προστατεύσει τα παιδιά από τις αλλεργίες και το άσθμα.

Έτσι συμπεραίνουμε ότι είναι πολύ σημαντικό τόσο για τις μέλλουσες μητέρες όσο και για τα παιδιά να ακολουθήσουν τις συστάσεις της Μεσογειακής Διατροφής. Βάλτε λοιπόν τη Μεσογειακή διατροφή στη ζωή του παιδιού αλλά και όλης της οικογένειας ακολουθώντας τα παρακάτω:

• Καταναλώστε δημητριακά ολικής άλεσης καθημερινά.
• Εισάγετε στο ημερήσιο διαιτολόγιό σας 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
• Τρώτε λιπαρά ψάρια 1-2 φορές την εβδομάδα.
• Αποφεύγετε το κόκκινο κρέας και περιορίστε την κατανάλωσή του σε 2-3 φορές το μήνα.
• Προτιμήστε τα πουλερικά 1-2 φορές την εβδομάδα, που είναι φτωχότερα σε κορεσμένο λίπος.
• Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά.
• Χρησιμοποιήστε το ελαιόλαδο ως βασική πηγή λίπους στη διατροφή σας.
• Μην ξεχνάτε να ενσωματώσετε κάποια μορφή άσκησης (όπως, περπάτημα, τρέξιμο, χορός κλπ.) στο πρόγραμμά σας για τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
e-mail: efpapada@gmail.com

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
13.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despoina’s little stories: «Η δύναμη της συγνώμης»

Despoina’s little stories: «Η δύναμη της συγνώμης»

Πριν λίγες μέρες η μέρα μας δεν ξεκίνησε καλά με την Έλενα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί οι γονείς πρέπει να αποδέχονται όλες τις πλευρές του χαρακτήρα του παιδιού τους

Γιατί οι γονείς πρέπει να αποδέχονται όλες τις πλευρές του χαρακτήρα του παιδιού τους

Το παιδί  δεν είναι η συνέχειά μας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καισαρική τομή: «Το σημάδι της αγάπης» μέσα από φωτογραφίες μαμάδων

Καισαρική τομή: «Το σημάδι της αγάπης» μέσα από φωτογραφίες μαμάδων

«Το σημάδι της αγάπης», έτσι ονομάζουν οι μαμάδες στο Instagram, την τομή…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
DIY: Δεκαοχτώ φανταστικές κατασκευές για παιδιά με χαρτόκουτο (pics)

DIY: Δεκαοχτώ φανταστικές κατασκευές για παιδιά με χαρτόκουτο (pics)

Φτιάξτε απίθανες κατασκευές με χαρτόκουτα που θα ενθουσιάσουν τα παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης