Ψυγείο παραλίας: Τα Do’s & Don’ts

Ψυγείο παραλίας: Τα Do’s & Don’ts

Ο Αύγουστος είναι εδώ και οι εξορμήσεις σε κοντινές ή μακρινές παραλίες επιβάλλονται!

Ψυγείο παραλίας: Τα Do’s & Don’ts

Πώς θα προσέξουμε όμως τη διατροφή μικρών και μεγάλων έτσι ώστε να αποφύγουμε τα έτοιμα γεύματα και snacks των οποίων τη διατροφική αξία δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε;

Εφοδιαστείτε με ένα ψυγείο παραλίας και δείτε τα παρακάτω Do’s & Don’ts για την προετοιμασία του!

Do’s

  1.  Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν την πρώτη επιλογή. Εκτός από την πληθώρα βιταμινών και ανόργανων στοιχείων, τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν πλούσια πηγή φυτικών ινών που θα μας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα. Επιπλέον, είναι σημαντική πηγή νερού το οποίο είναι απαραίτητο και ειδικά στην παραλία που πολλές φορές αφυδατωνόμαστε χωρίς να το αντιληφθούμε.
  2. Επιλέγουμε snacks που είναι εύκολο να καταναλωθούν με τα χέρια. Τα μαχαιροπίρουνα στην παραλία δεν είναι καθόλου εύχρηστα τόσο για τα παιδιά όσο και για τους μεγαλύτερους. Σπιτικά κέικ και πίτες, βραστά αυγά, τοστ, αραβικές πίτες και σάντουιτς με υλικά της επιλογής σας είναι μερικές θρεπτικές αλλά και πρακτικές επιλογές. Αν ωστόσο θέλουμε ένα μεγαλύτερο γεύμα για να απολαύσουμε περισσότερες ώρες στην παραλία, οι σαλάτες με λαχανικά, ζυμαρικά ολικής άλεσης και πηγές άπαχης πρωτεΐνης μπορούν να αποτελέσουν πρακτικές επιλογές.
  3. Χωρίζουμε το φαγητό σε ατομικές μερίδες πριν το τοποθετήσουμε στο ψυγείο παραλίας. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να είμαστε «ετοιμοπόλεμοι» όταν τα παιδιά πεινάσουν, ενώ μπορούμε να έχουμε και καλύτερο έλεγχο της ποσότητας που καταναλώνουμε μικροί και μεγάλοι. Επιπλέον, μπορούμε να αποφύγουμε και τη σπατάλη τροφίμων.
  4. Παίρνουμε μαζί μας αρκετό νερό για όλους. Το νερό θα πρέπει να αποτελεί το κύριο μέσο ενυδάτωσης. Καθώς η εφίδρωση στην παραλία είναι έντονη αλλά το κολύμπι και η επαφή με το νερό μπορεί να μας ξεγελάσει, ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αρκετά μεγάλος για όλη την οικογένεια. Φροντίστε λοιπόν να ενυδατώνεστε επαρκώς με δροσερό νερό κάθε 20 με 30 λεπτά.

psigeio stin paralia

Don’ts

  1.  Αποφεύγουμε τρόφιμα που αλλοιώνονται εύκολα. Τυριά, γάλα, γιαούρτι, παγωτό και ο,τιδήποτε άλλο μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για την υγεία όταν αλλοιωθεί θα πρέπει να αποφεύγεται, εκτός αν γνωρίζετε ότι το ψυγείο σας μπορεί να τα συντηρήσει με ασφάλεια.
  2. Δεν επιλέγουμε έτοιμα snacks του εμπορίου. Παρόλο που τα τσιπς, τα έτοιμα κέικ, τα μπισκότα, τα κράκερς και άλλα έτοιμα snacks μπορούν να αποτελούν μία γρήγορη επιλογή για την παραλία, η διατροφική τους αξία είναι χαμηλή. Είναι συνήθως πλούσια σε ζάχαρη, λιπαρά, επεξεργασμένα άλευρα, αλάτι και συντηρητικά.
  3. Αποφεύγουμε τους έτοιμους χυμούς και τα αναψυκτικά. Οι έτοιμοι χυμοί και τα αναψυκτικά του εμπορίου είναι πλούσιοι σε ζάχαρη, τεχνητά χρώματα και συντηρητικά, ενώ δε μας προσφέρουν θρεπτικά συστατικά σε σημαντικές ποσότητες. Σε ό,τι αφορά τους φυσικούς χυμούς, είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε τα φρούτα ολόκληρα, καθώς οι φυσικοί χυμοί δεν περιέχουν τις φυτικές ίνες των φρούτων και δε μας χορταίνουν στον ίδιο βαθμό.
  4. Αποφεύγουμε την υπερκατανάλωση αλκοόλ. Αν θέλουμε να απολαύσουμε ένα αλκοολούχο ποτό, καλό είναι να περιοριστούμε σε μία μερίδα, καθώς η υπερκατανάλωση αλκοόλ σε συνδυασμό με την έκθεση στον ήλιο και σε υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να γίνει επικίνδυνη για την υγεία.

Δρ Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

 

Διαβάστε επίσης

Διατροφή το καλοκαίρι για γερό ανοσοποιητικό

Ποια είναι τα καλύτερα καλοκαιρινά φρούτα για την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Πώς θα επανέλθουμε στην ισορροπημένη διατροφή μετά τις καλοκαιρινές διακοπές;

Ασφάλεια τροφίμων στην εγκυμοσύνη το καλοκαίρι

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωράκια σε ρόλο μοντέλου ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό

Μωράκια σε ρόλο μοντέλου ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό

Υπέροχες φωτογραφίες μωρών που φοράνε τα καλά τους και παίρνουν τις πιο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
20 ερωτήσεις για να κάνετε στο παιδί σας αντί για το «πώς ήταν η μέρα σου»

20 ερωτήσεις για να κάνετε στο παιδί σας αντί για το «πώς ήταν η μέρα σου»

Πώς θα κάνετε το παιδί να σας μιλήσει για το πώς πέρασε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Να τι έκανε τα μεσάνυχτα η Αντελίνα Βαρθακούρη (pics)

Να τι έκανε τα μεσάνυχτα η Αντελίνα Βαρθακούρη (pics)

Αχ βρε Αντελίνα μας πόσο σε νιώθουμε εμείς οι μαμάδες, αλήθεια!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υγιεινή συνταγή για το ολοήμερο χωρίς ζέσταμα

Υγιεινή συνταγή για το ολοήμερο χωρίς ζέσταμα

Πώς τα πάτε με τα φαγητά στο ολοήμερο;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

Newsbomb.gr Onsports.gr Queen.gr Onmed.gr Astrology.gr Gossip-tv.gr Ratpack.gr i-Ellada.gr
©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Μαριάννα Τουμασάτου: Η σπάνια φωτογραφία με την κόρη της (pics)