Εμμηνόπαυση: Συμβουλές διατροφής για να διατηρήσετε τα κιλά σας

Εμμηνόπαυση: Συμβουλές διατροφής για να διατηρήσετε τα κιλά σας

Οι γυναίκες στην Ελλάδα µπαίνουν σε φάση εµµηνόπαυσης κατά µέσο όρο µεταξύ 48 έως 52 ετών.

Εμμηνόπαυση: Συμβουλές διατροφής για να διατηρήσετε τα κιλά σας

Το πρώτο σηµάδι είναι οι ακανόνιστοι κύκλοι περιόδου, σύμπτωμα για το οποίο θα πρέπει να ενηµερωθεί ο γυναικολόγος ή ο ενδοκρινολόγος ο οποίος θα συστήσει τις κατάλληλες εξετάσεις για να επιβεβαιωθεί αν πρόκειται για κλιµακτήριο, η οποία µπορεί να κρατήσει 2 έως 5 χρόνια µέχρι η γυναίκα να µπει οριστικά στην εµµηνόπαυση.

Κατά τον Εθνικό Διατροφικό οδηγό για τις γυναίκες, οι διατροφικές ανάγκες κατά την εμμηνόπαυση δεν διαφέρουν σημαντικά από εκείνες των γυναικών που βρίσκονται στην αναπαραγωγική ηλικία.

Ωστόσο, οι γυναίκες κατά την περίοδο αυτή έχουν μειωμένες ενεργειακές ανάγκες, δηλαδή χρειάζονται λιγότερες θερμίδες καθημερινά σε σχέση με τις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας.

Σύμφωνα με την Ελληνική Εταιρεία Κλιμακτηρίου και Εμμηνόπαυσης, για τη διασφάλιση ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους συνίσταται η μείωση της ποσότητας του φαγητού που καταναλώνετε, ειδικά από συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων.

Διατροφικές συστάσεις - Χρήσιμες συμβουλές

  • Προτιμάτε στην καθημερινή διατροφή σας φρούτα λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης .Παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό, όπως βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες, χωρίς να προσφέρουν πολλές θερμίδες.
  • Αποφεύγετε το κόκκινο κρέας (έως 1 μερίδα την εβδομάδα), και προτιμάτε λευκό κρέας, ψάρι και θαλασσινά (2-3 μερίδες την εβδομάδα).
  • Προτιμάτε άπαχο κρέας. Αφαιρέστε το ορατό λίπος από το κόκκινο κρέας και την πέτσα από τα πουλερικά.
  • Είναι σημαντικό να καταναλώνετε 2-3 μερίδες την εβδομάδα όσπρια και λαδερά.
  • 8-10 ποτήρια υγρά ανά ημέρα εκ των οποίων 6-8 να είναι νερό.
  • Λιγότερο από 5 γραμμάρια αλάτι την ημέρα, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που περιέχεται στα τρόφιμα.5 γραμμάρια ισοδυναμούν με ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι.
  • Περιορίστε την κατανάλωση ζάχαρης, σακχαρούχων γλυκαντικών υλών και προϊόντων που τα περιέχουν.
  • Εάν καταναλώνετε: κρασί ή άλλο ποτό, μέχρι 1 ποτήρι την ημέρα( προτιμότερο είναι το κρασί ή η μπύρα).

Προσοχή! Εάν δεν πίνετε οινοπνευματώδη ποτά, δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε να πίνετε.

 

 

 

 

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Μαγνήσιο: Γιατί είναι απαραίτητο στην εμμηνόπαυση - Πώς θα εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη

Εξάψεις εμμηνόπαυσης: Οι παράγοντες κινδύνου που εντοπίζονται στην εγκυμοσύνη

Εμμηνόπαυση: Επτά φυσικές λύσεις για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα (εικόνες)

Εμμηνόπαυση: Η άσκηση που προστατεύει την υγεία της καρδιάς

Ποιες γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο με πρόωρη εμμηνόπαυση;

Εμμηνόπαυση: Η θεραπεία με ορμόνες εγκυμονεί κινδύνους;

20.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS YELLOW
11.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΑΓΙΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΠΛΕ
12.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΑΓΙΟ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ ΦΛΟΥΟ
20.32 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Κοσμήματα κήπος του καλοκαιριού
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε φωτογραφίες των παιδιών που δεν πρέπει να δημοσιεύετε στα social media (pics)

Πέντε φωτογραφίες των παιδιών που δεν πρέπει να δημοσιεύετε στα social media (pics)

Ποιες φωτογραφίες των παιδιών σας δεν πρέπει να δημοσιεύετε ΠΟΤΕ στο διαδίκτυο!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί πρέπει να παίρνω φολικό οξύ πριν και μετά την εγκυμοσύνη; (pics)

Γιατί πρέπει να παίρνω φολικό οξύ πριν και μετά την εγκυμοσύνη; (pics)

Φολικό οξύ: Ποια η χρησιμότητά του πριν και μετά την εγκυμοσύνη;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εννέα αλήθειες γύρω από τον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης (pics)

Εννέα αλήθειες γύρω από τον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης (pics)

Όλα όσα νιώθει μία έγκυος στον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης της!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Φωτογραφίες που αποτυπώνουν την καθημερινότητα με τα παιδιά μας χωρίς... φίλτρα

Φωτογραφίες που αποτυπώνουν την καθημερινότητα με τα παιδιά μας χωρίς... φίλτρα

Πώς είναι η καθημερινότητά με τα παιδιά σας στο σπίτι;
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies