Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Η αξία του πρωινού στα παιδιά, και όχι μόνο, είναι γνωστή. Αυξάνει την αντίληψή τους, την επίδοσή τους στο σχολείο, την ικανότητα συγκέντρωσης ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό τους σύστημα και βοηθά στον έλεγχο του βάρους τους!

Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Αρκεί το πρωινό να είναι υγιεινό και θρεπτικό. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με μία νέα έρευνα του βρετανικού κυβερνητικού οργανισμού Public Health England (PHE), τα παιδιά, και ειδικά τα μικρότερης ηλικίας, καταναλώνουν τη μισή ζάχαρη της ημέρας στο πρωινό! Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα που διεξήχθη σε 1.000 οικογένειες, τα μικρά παιδιά είχαν φάει τρεις κύβους ζάχαρη ( περίπου11 γραμμάρια) που προερχόταν κυρίως από τα δημητριακά πρωινού, τα φρουτοποτά και τα άλλα ροφήματα και τις φέτες με βούτυρο με μαρμελάδα ή κάτι άλλο.

«Τα παιδιά τρώνε υπερβολικά πολλή ζάχαρη και αρχίζουν την κατανάλωση πριν από το πρώτο μάθημα της ημέρας», δήλωσε η επικεφαλής διαιτολόγος του PHE δρ Alison Tedstone, τονίζοντας ότι είναι σημαντικό για τα παιδιά να ξεκινούν την ημέρα τους με ένα καλό πρωινό, όχι όμως με τόση ζάχαρη.

Οι ειδικοί του οργανισμού, συνιστούν ότι η μέγιστη συνιστώμενη ποσότητα ζάχαρης για παιδιά ηλικία 4-6 ετών είναι πέντε κύβοι (ή 18 γραμμάρια) την ημέρα και για τα παιδιά ηλικίας 7-10 ετών είναι έξι κύβοι (ή 22 γραμμάρια). Όμως, όπως έδειξε η έρευνα, η μέση ημερήσια κατανάλωση είναι τριπλάσια!

Ποιο όμως μπορεί να είναι ένα σωστό πρωινό;
Το μυστικό για ένα καλό πρωινό, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη των παιδιών κρύβεται στην ποιότητά του. Προτιμήστε να φτιάξετε κάτι στο παιδί σας και αποφύγετε να πάρετε κάτι έτοιμο από έξω. Ένα σωστό πρωινό για ένα παιδί, μπορεί να περιλαμβάνει ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι, φρέσκο χυμό, μία φέτα ψωμί με μέλι -μαρμελάδα και λίγο βούτυρο, φρούτα, ή ένα κομμάτι σπιτικό κέικ.

Και μην ξεχνάτε:
• Το ψωμί ολικής άλεσης, οι φρυγανιές και τα δημητριακά παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα το πρωί.
• Το γάλα και τα άλλα γαλακτοκομικά κάνουν πολύ καλό στην ανάπτυξη του σώματος και των οστών .
• Χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ για να αναμείξετε γάλα και φρούτα σε ένα smoothie που αποτελεί ένα εύκολο και γρήγορο γεύμα με πολλά οφέλη.

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
22.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα πράγματα για τα νεογέννητα μωρά που δεν γνωρίζετε (pics)

Δέκα πράγματα για τα νεογέννητα μωρά που δεν γνωρίζετε (pics)

Νεογέννητο μωρό: Εσείς πιστεύετε ότι τα γνωρίζετε όλα για τα νεογέννητα;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ύπνος: Είναι σωστό να κοιμάται το παιδί στο κρεβάτι των γονιών του;

Ύπνος: Είναι σωστό να κοιμάται το παιδί στο κρεβάτι των γονιών του;

Πολλά παιδιά δυσκολεύονται να κοιμηθούν τη νύχτα ή αρνούνται να κοιμηθούν στο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σκέφτεστε να κάνετε τέταρτο παιδί; Δείτε πώς είναι η ζωή με 4 παιδιά στο σπίτι (pics)

Σκέφτεστε να κάνετε τέταρτο παιδί; Δείτε πώς είναι η ζωή με 4 παιδιά στο σπίτι (pics)

Μήπως θέλετε να κάνετε ένα τέταρτο παιδάκι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Πέντε τρόποι για να είσαι σίγουρη πως το παιδί σου «σερφάρει» με ασφάλεια

Με το διαδίκτυο να αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς τρόπους ενημέρωσης…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης