Τι πρέπει να τρως για να μείνεις έγκυος;

Τι πρέπει να τρως για να μείνεις έγκυος;

Ποιος είπε ότι η διατροφή δεν παίζει κανέναν ρόλο όταν μία γυναίκα σκοπεύει να μείνει έγκυος και το κυνηγά; Η διατροφή έχει άμεση σχέση με την προετοιμασία του σώματος μιας γυναίκας για να μείνει έγκυος και είναι πολλές οι βιταμίνες και τα λιπαρά οξέα αλλά και τα ιχνοστοιχεία που πρέπει να λαμβάνει καθημερινά για να πετύχει τον σημαντικό στόχο της.

Τι πρέπει να τρως για να μείνεις έγκυος;

Σύμφωνα με έρευνες, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος, η βιταμίνη D αλλά και το φυλλικό οξύ βοηθούν σε μία τέτοια προσπάθεια, το κάθε ένα για διαφορετικό λόγο. Για παράδειγμα τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα αυξάνουν τη ροή του αίματος προς τα όργανα αναπαραγωγής μιας γυναίκας ενώ ρυθμίζουν σημαντικά και τις ορμόνες αναπαραγωγής. Το φυλλικό οξύ συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη των ωοθυλακίων. Το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος από την άλλη καταφέρνουν να δεσμεύσουν τις ορμόνες στους υποδοχείς τους. Όσο για τη βιταμίνη D, έχει διαπιστωθεί ότι μειώνει την πιθανότητα δυσκολιών σε μία γέννα αλλά και τη ραχίτιδα. Πιο σημαντική όλων κατά την περίοδο προετοιμασίας για μία εγκυμοσύνη είναι η βιταμίνη Β12 καθώς έχει διαπιστωθεί ότι μειώνει τις πιθανότητες υπογονιμότητας. Για να μπορεί μία γυναίκα να εξασφαλίσει πως θα παίρνει τη σωστή ποσότητα όλων των παραπάνω ώστε να μείνει έγκυος, θα πρέπει να παίρνει συμπληρώματα διατροφής ενώ θα πρέπει να καταναλώνει και σημαντικές ποσότητες τροφών που είναι πλούσιες στα παραπάνω συστατικά όπως είναι ο λιναρόσπορος, οι σπόροι κολοκύθας και τα καρύδια όπως και τα λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά. Όσο για το φυλλικό οξύ, εκτός από το μπρόκολο που διαθέτει αρκετά μεγάλη ποσότητα, οι γυναίκες που θέλουν να μείνουν έγκυες, καλό είναι να καταναλώνουν χάπια φυλλικού οξέως από την πρώτη στιγμή της προσπάθειάς τους ώστε να βοηθηθούν.

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
19.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο μπουφάν πράσινο DMN για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χριστούγεννα: Οδηγός επιβίωσης για εγκύους

Χριστούγεννα: Οδηγός επιβίωσης για εγκύους

Είναι εύκολο το γιορτινό πνεύμα των Χριστουγέννων να σας παρασύρει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Δεν θέλω να πάω για ύπνο. Θέλω να περιμένω τον Αη Βασίλη»: Πώς να το αντιμετωπίσετε

«Δεν θέλω να πάω για ύπνο. Θέλω να περιμένω τον Αη Βασίλη»: Πώς να το αντιμετωπίσετε

Πριν αρχίσετε να φωνάζετε στα παιδιά να πάνε αμέσως στο κρεβάτι τους για…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χριστουγεννιάτικη τάρτα με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο χωρίς ψήσιμο (vid)

Χριστουγεννιάτικη τάρτα με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο χωρίς ψήσιμο (vid)

Αυτό το γλυκό δεν πρέπει να λείπει από το γιορτινό τραπέζι.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies