Διατροφικά tips για μικρούς με.. μεγάλες απαιτήσεις

Διατροφικά tips για μικρούς με.. μεγάλες απαιτήσεις

Αν έπρεπε να συμφωνήσουν σε ένα πράγμα όλες οι μαμάδες του κόσμου, αυτό θα ήταν οι απαιτητικές και επιλεκτικές διατροφικές συνήθειες των παιδιών τους.

Διατροφικά tips για μικρούς με.. μεγάλες απαιτήσεις

Κακά τα ψέματα, ο συνδυασμός των διαφημίσεων που βομβαρδίζουν τα παιδιά με λαχταριστά προϊόντα και τα βεβαρυμμένα προγράμματα των γονιών, κάνουν συχνά τους τελευταίους να υποκύπτουν σε εύκολες λύσεις και τροφές που δεν είναι ιδιαίτερα υψηλής θρεπτικής αξίας.

Ωστόσο, για την σωστή ανάπτυξή τους τα παιδιά χρειάζονται μια ισορροπημένη διατροφή που θα τους παρέχει τόσο τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία και μέταλλα όσο και γευστικές επιλογές που θα ικανοποιούν τους απαιτητικούς τους ουρανίσκους. Επιπλέον, η μετάβαση σε υγιεινά τρόφιμα θα έχει θετική επίδραση στην υγεία ολόκληρης της οικογένειας αφού θα εφοδιάσει μικρούς και μεγάλους με την απαραίτητη ενέργεια και δύναμη για να ανταπεξέλθουν στα προγράμματά τους.

Ας δούμε πρώτα ποια τρόφιμα πρέπει να περιοριστούν από το διαιτολόγιο τους και γιατί.

diatrofi paidiou ti prepei na troei

Κορεσμένα λιπαρά

Τα κορεσμένα λιπαρά είναι «κακά» λιπαρά που βρίσκονται σε σχετικά μεγάλες ποσότητες σε πολλά κρέατα και γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το πλήρες γάλα, το τυρί, το αγελαδινό βούτυρο και οι διάφορες κρέμες γάλακτος. Πολλές έτοιμες τροφές περιέχουν υψηλές ποσότητες από κορεσμένα λιπαρά - από τα έτοιμα γλυκίσματα, έως τις πίτσες και τις σφολιάτες. Ίσως ξαφνιάζει κάπως, αλλά βρίσκεται ακόμη και σε φυτικά προϊόντα: το λάδι καρύδας και το φοινικέλαιο είναι επίσης πλούσια σε κορεσμένα λίπη.

Αντί για αυτά μπορείτε να επιλέξετε τα «καλά» λιπαρά που βρίσκονται σε τροφές όπως τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο και οι ελιές.

Ζάχαρη

Προσπαθήστε να αποφύγετε επεξεργασμένα τρόφιμα, δημητριακά και σοκολάτες που περιέχουν ζάχαρη, σιρόπι καλαμποκιού, καραμέλα και άλλα γλυκαντικά και αυτό γιατί τα παιδιά προσλαμβάνουν ήδη μεγάλες ποσότητες ζάχαρης από προϊόντα που δεν μας πάει το μυαλό.

Ποια τελικά είναι αυτά που πρέπει να καταναλώνουν τα παιδιά μας; Δείτε τα στις φωτογραφίες που ακολουθούν στην παρακάτω gallery.

12 Φωτογραφίες
9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανυπάκουο παιδί: Έτσι θα το κάνετε να σας ακούσει

Ανυπάκουο παιδί: Έτσι θα το κάνετε να σας ακούσει

Συμβουλές από την προσωπική εμπειρία μιας μαμάς.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Νήπια: 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τα πειθαρχήσετε

Νήπια: 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τα πειθαρχήσετε

Πολλές φορές τα νήπια αντιδρούν και αδυνατούν να πειθαρχήσουν στις συμβουλές της…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ο πρίγκιπας George έχει γενέθλια και θυμόμαστε τις καλύτερες στιγμές του μπροστά στο φακό

Ο πρίγκιπας George έχει γενέθλια και θυμόμαστε τις καλύτερες στιγμές του μπροστά στο φακό

Ο πρίγκιπας George γίνεται 5 ετών!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
7 συχνοί παιδικοί τραυματισμοί, που πρέπει να προσέχεις το καλοκαίρι

7 συχνοί παιδικοί τραυματισμοί, που πρέπει να προσέχεις το καλοκαίρι

Πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies