Τέσσερα λαχανικά που έχουν περισσότερο σίδηρο από το κρέας (vid)

Τέσσερα λαχανικά που έχουν περισσότερο σίδηρο από το κρέας (vid)

Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας.

Τέσσερα λαχανικά που έχουν περισσότερο σίδηρο από το κρέας (vid)

Στον ενήλικα άνθρωπο η φυσιολογική ποσότητα σιδήρου που βρίσκεται στον οργανισμό είναι περίπου 4 γραμμάρια, από τα οποία το 75% είναι δεσμευμένο στην αιμοσφαιρίνη. Ο σίδηρος που βρίσκεται στον οργανισμό ανακυκλώνεται, όμως μικρή ποσότητα αποβάλλεται με τα ούρα, τα κόπρανα, την έμμηνο ρύση στις γυναίκες και μέσω του δέρματος. Αυτή η απώλεια αντισταθμίζεται με την απορρόφηση σιδήρου που προέρχεται από τη διατροφή στο λεπτό έντερο.

Μία μικρή έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει αναιμία (και κατά συνέπεια κούραση και αδυναμία), ενώ η χρόνια έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε ανεπάρκεια κάποιου οργάνου.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, 600 με 700 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν σιδηροπενία! Οι κύριες πηγές διατροφικού σιδήρου είναι το κόκκινο κρέας, κυρίως το βοδινό, το ψάρι (πχ. τόνος και σολομός), τα στρείδια και το κρέας των πουλερικών και ιδίως το συκώτι.

Άλλες διατροφικές πηγές σιδήρου είναι τα όσπρια, τα αποξηραμένα φρούτα, το σουσάμι, τα ενισχυμένα με σίδηρο δημητριακά και τα λαχανικά.

Στο βίντεο που ακολουθεί δείτε ποια λαχανικά μπορείτε να τρώτε αν δεν σας αρέσει το κρέας για να αναπληρώσετε το σίδηρο που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

 

Διαβάστε επίσης

Σίδηρος: 12 τροφές για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας (εικόνες)

Γιατί είναι σημαντικός ο σίδηρος κατά την εγκυμοσύνη;

Έξι παράδοξα σημάδια ότι σας λείπει σίδηρος

Σίδηρος και παιδί: Πόσο πρέπει να λαμβάνει και σε ποια τρόφιμα περιέχεται

Χαμηλός σίδηρος & περίοδος: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γυναίκες!

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
37.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma Liza Mid Dazz V PS 361564-01
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη: Πώς μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες για πρόωρο τοκετό;

Εγκυμοσύνη: Πώς μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες για πρόωρο τοκετό;

Δεν είναι πάντα δυνατό να αποφύγουμε έναν πρόωρο τοκετό, όμως μπορούμε να…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τρίτη Δημοτικού: Η τάξη- πρόκληση!

Τρίτη Δημοτικού: Η τάξη- πρόκληση!

Η Τρίτη τάξη Δημοτικού, αποτελεί ορόσημο στην πορεία του παιδιού στο Δημοτικό.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κριθαρότο με λαχανικά - Μια νόστιμη συνταγή για να φάνε λαχανικά τα παιδιά σας

Κριθαρότο με λαχανικά - Μια νόστιμη συνταγή για να φάνε λαχανικά τα παιδιά σας

Αν τα παιδιά σας δεν τρώνε λαχανικά, σίγουρα θα τα καταφέρετε με…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
7 λόγοι που θα σε πείσουν ότι τα δίχρονα δεν είναι τρομερά αλλά μαγικά!

7 λόγοι που θα σε πείσουν ότι τα δίχρονα δεν είναι τρομερά αλλά μαγικά!

Κι όμως τα δίχρονα είναι υπέροχα! 
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies