Τρεις συνήθειες που αν τις υιοθετήσετε, θα χάσετε εύκολα κιλά

Τρεις συνήθειες που αν τις υιοθετήσετε, θα χάσετε εύκολα κιλά

Υιοθετήστε συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά.

 

Τρεις συνήθειες που αν τις υιοθετήσετε, θα χάσετε εύκολα κιλά

Οι άνθρωποι που τρώνε με αργό ρυθμό, που δεν τρώνε μέσα στο προηγούμενο δίωρο πριν πέσουν για ύπνο και όσοι κόβουν το επιδόρπιο μετά το φαγητό, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να μειώσουν το βάρος τους, σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική έρευνα.

Όσοι άνθρωποι κάνουν κάποιο από τα παραπάνω - ακόμη καλύτερα και τα τρία- έχουν σε μικρότερο ποσοστό παχυσαρκία, ελέγχουν καλύτερα το δείκτη μάζας του σώματός τους και διαθέτουν μικρότερη περιφέρεια μέσης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Χαρουχίσα Φουκούντα της Σχολής Ιατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κιούσου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «BMJ Open», ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 60.000 άτομα που έκαναν τακτικά τσεκ-απ. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από τους
ανθρώπους αυτούς, οι 33.455 έτρωγαν με κανονικό ρυθμό, οι 22.070 το καταβρόχθιζαν στα γρήγορα και οι 4.192 έτρωγαν αργά.

Διαπιστώθηκε ότι αυτή η τελευταία ομάδα ήταν πιο υγιείς από τις άλλες δύο ομάδες. Σε σχέση με όσους έτρωγαν με...ρυθμό πολυβόλου, όσοι έτρωγαν με κανονικό ρυθμό, είχαν 29% μικρότερη πιθανότητα να είναι παχύσαρκοι, ενώ όσοι έτρωγαν αργά, είχαν 42% μικρότερη πιθανότητα.

Όσοι έτρωγαν επιδόρπιο μετά το φαγητό, ιδίως το βραδινό, καθώς και όσοι δεν έτρωγαν τίποτε το προηγούμενο δίωρο πριν τον ύπνο, είχαν επίσης μικρότερες πιθανότητες παχυσαρκίας. Δεν ίσχυε το ίδιο για εκείνους που παρέλειπαν το πρωινό (προηγούμενες μελέτες έχουν πάντως δείξει ότι η παράλειψη του πρωινού αυξάνει την πιθανότητα παχυσαρκίας, επειδή μεταθέτει την κατανάλωση φαγητού χρονικά προς το τέλος της μέρας).

Όσοι τρώνε στα γρήγορα, χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να νιώσουν χορτασμένοι, ενώ αυτό συμβαίνει πιο νωρίς σε όσους τρώνε αργά, βοηθώντας έτσι να περιορίσουν την καθημερινή κατανάλωση θερμίδων, σύμφωνα με τους ερευνητές.

 Διαβάστε επίσης

Οι διατροφικές συνήθειες που αυξάνουν το σωματικό βάρος χωρίς να το γνωρίζουμε
Μαγειρικά «λάθη» που αυξάνουν το βάρος μας

 

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
19.96 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Sigikid Τσάντα γυμναστηρίου Πριγκίπισσα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Επτά συμβουλές για να κάνουν τα παιδιά σας φίλους

Επτά συμβουλές για να κάνουν τα παιδιά σας φίλους

Βοηθώντας το παιδί σας να κάνει φίλους!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όλα για μια κόρη γίνονται!

Όλα για μια κόρη γίνονται!

Ο χώρος του αθλητισμού είναι πολλές φορές σκληρός. Κάποιες μάλιστα πολύ σκληρός.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αλλεργικές δερματίτιδες: Τι είναι, πώς εκδηλώνονται και πώς αντιμετωπίζονται

Αλλεργικές δερματίτιδες: Τι είναι, πώς εκδηλώνονται και πώς αντιμετωπίζονται

Αλλεργική δερματίτιδα: όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτή τη μορφή δερματίτιδας-εκζέματος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ελένη Μενεγάκη: Ακομπλεξάριστη, άβαφη, αχτένιστη, με τις φακιδούλες της (pics)

Ελένη Μενεγάκη: Ακομπλεξάριστη, άβαφη, αχτένιστη, με τις φακιδούλες της (pics)

Ακόμη και χωρίς μακιγιάζ και τα μαλλιά της ατημέλητα, η Ελένη Μενεγάκη…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies