Ποια θαλασσινά επιτρέπονται στην εγκυμοσύνη;

Ποια θαλασσινά επιτρέπονται στην εγκυμοσύνη;

Τι είδους ψάρια  μπορεί να τρώει η έγκυος;

Ποια θαλασσινά επιτρέπονται στην εγκυμοσύνη;

Τα ψάρια είναι σημαντικές πηγές θρεπτικών συστατικών γι΄αυτό και θα πρέπει να γίνεται κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων ψαριού την εβδομάδα, εκ των οποίων η μια να περιλαμβάνει ψάρι με πολλά λιπαρά.

Αποτελούν μία εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης που είναι απαραίτητη για την ομαλή ανάπτυξη ιστών, όπως η μήτρα και ο πλακούντας, καθώς και για την ανάπτυξη του εμβρύου.

Επιπλέον, τα ψάρια παρέχουν ψευδάργυρο που συμμετέχει σε πληθώρα αντιδράσεων του μεταβολισμού και στη σύνθεση του DNA. Ακόμη, τα ψάρια είναι μία πολύ καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων που φαίνεται να επιδρούν θετικά στην όραση, τη νοημοσύνη, τη νευρική λειτουργία και το ανοσοποιητικό σύστημα του εμβρύου καθώς επίσης είναι ευεργετικά και για τη μητέρα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους συνιστάται η κατανάλωση 2 περίπου μερίδων ψαριού (340 γρ συνολικά) σε εβδομαδιαία βάση.

Μεγάλα ψάρια

Ωστόσο, όπως επισημαίνει η διατροφολόγος του Mothersblog Ευσταθία Παπαδά, τα μεγάλα ψάρια όπως ο ξιφίας, το σκουμπρί και ο καρχαρίας είναι επικίνδυνα καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου, ο οποίος μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος του εμβρύου.

Ποια θαλασσινά επιτρέπονται και ποια όχι

Τα θαλασσινά που μπορεί να καταναλώνει μία έγκυος με περισσότερη ασφάλεια είναι ο τόνος, ο σολομός, ο μπακαλιάρος, ο γαύρος και οι γαρίδες.
Απαγορεύεται η κατανάλωση ωμού ψαριού και θαλασσινών αλλά και καπνιστών ψαριών. Επίσης τα ψάρια θα πρέπει να μαγειρεύονται τουλάχιστον έως τους 63 βαθμούς Κελσίου προκειμένου να αποφευχθούν δηλητηριάσεις.

Τέλος, αν η κατανάλωση ψαριού δεν είναι στις προτιμήσεις μίας εγκύου θα πρέπει να ενισχυθεί η πρόσληψη ω-3 λιπαρών μέσω άλλων τροφών, όπως ο λιναρόσπορος, τα καρύδια και οι ηλιόσποροι.

Διαβάστε επίσης

6+1 πράγματα που δεν ήξερες για τα ψάρια που τρως

Ωμέγα-3 λιπαρά: 7 τροφές πιο πλούσιες από τα ψάρια (φωτο)

Ποια ψάρια κρύβουν κινδύνους για τις εγκύους

Επιτρέπεται τα μωρά να τρώνε ψάρια και θαλασσινά; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Ψάρια στην εγκυμοσύνη: Πόσο μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου τοκετού

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με την Έλενα (στην εφηβεία)…

Διακοπές με μια κόρη στην εφηβεία!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved