Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Το καλοκαίρι είναι η εποχή όπου έχουμε πληθώρα φρέσκων φρούτων, που πρέπει απαραιτήτων να προσθέτουμε καθημερινά στο διατροφολόγιο του παιδιού μας!

Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Εξάλλου είναι πειρασμός... τόσο τα χρώματα όσο και η γλυκιά τους γεύση σίγουρα θα βοηθήσουν ώστε να γίνει η αγαπημένη διατροφική τους συνήθεια! Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τη θρεπτική αξία των καλοκαιριών φρούτων!

- ΡΟΔΑΚΙΝΑ: Φρούτο σαρκώδες με μέτρια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που δίνει 37 θερμίδες / 100 γρ, 9.1 γρ υδατάνθρακες και 86.2 γρ νερό, 1.4 γρ φυτικές ίνες. Πλούσιο σε βιταμίνες (κυρίως C) αλλά και ιχνοστοιχεία.
- ΒΕΡΙΚΟΚΑ: Δίνει 28 θερμίδες / 100 γρ, 6.7 γρ υδατάνθρακες και 86.6 γρ νερό, 2.1 γρ φυτικές ίνες. Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και ρετινόλη-βιταμίνη Α. Το χνούδι του στη φλούδα του είναι για πολλούς αιτία δυσανεξίας και για αυτό το αποφεύγουν. Πολύ καλό σε ωμή αλλά και ξερή μορφή για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
- ΚΕΡΑΣΙΑ: Δίνουν 47 θερμίδες / 100 γρ, 11.9 γρ υδατάνθρακες και 81,5 γρ νερό, 1,7 γρ φυτικές ίνες. Είναι μέτρια σε ασβέστιο και κάλιο.
- ΣΥΚΑ: Δίνουν 41 θερμίδες / 100 γρ, 9.5 γρ υδατάνθρακες και 84.6 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Καταναλώνονται ωμά αλλά και αποξηραμένα και έχουν ιδιαίτερα γλυκιά γεύση.
- ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ: δίνει 50 θερμίδες / 100 γρ, 12.4 γρ υδατάνθρακες και 80.2 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Το κύριο διατροφικό στοιχείο που δίνει είναι οι φυτικές ίνες οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
- ΣΤΑΦΥΛΙΑ: Δίνουν 63 θερμίδες / 100 γρ, 16.1 γρ υδατάνθρακες και 79.3 γρ νερό, 0.9 γρ φυτικές ίνες. Φρούτο που έχει ωραία γεύση και φανατικούς οπαδούς. Θέλει προσοχή η ποσότητα αφού ισοδύναμο φρούτου είναι 10-12 ρόγες!
- ΚΑΡΠΟΥΖΙ: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καροτενοειδή, βιταμίνες Α και C που έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.
- ΠEΠONI: Εξαιρετική πηγή β καροτενίου και επομένως βιταμίνης Α που προστατεύει την όραση. Επίσης, το πεπόνι είναι καλή πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης που προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα

30.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Polyssimo challenge'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Stori'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Katupri'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ξεχωριστό & Προστατευμένο Καλοκαίρι με Παιδικά Αντηλιακά KORRES

Ξεχωριστό & Προστατευμένο Καλοκαίρι με Παιδικά Αντηλιακά KORRES

Χαρείτε το καλοκαίρι ξέγνοιαστα με τα παιδικά αντηλιακά KORRES!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Health Line: Πώς θα διαλέξετε το κατάλληλο αντηλιακό για το παιδί; (vid)

Health Line: Πώς θα διαλέξετε το κατάλληλο αντηλιακό για το παιδί; (vid)

Τι αντηλιακό να πάρετε για το παιδί;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Φαίη Σκορδά: Να τι έκανε χθες βράδυ που δεν είχε τα παιδιά στο σπίτι (pics)

Φαίη Σκορδά: Να τι έκανε χθες βράδυ που δεν είχε τα παιδιά στο σπίτι (pics)

Μόνη στην Αθήνα η Φαίη Σκορδά, μιας και τα παιδιά βρίσκονται με…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρώτες  διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε και τι να έχετε μαζί σας

Πρώτες διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε και τι να έχετε μαζί σας

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε για τις διακοπές με το μηνών μωρό…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Βαλέρια Λάτσιου: Έτσι όπως δεν την έχετε δει ποτέ ξανά (pics)