Αυτά είναι τα επτά χαρακτηριστικά του καινοτόμου εκπαιδευτικού!

Η Ράχελ Γούτεν, έκανε κάτι αξιοθαύμαστο. Έγραψε σε ένα blog για δασκάλους που ονομάζεται «Η διδασκαλία είναι εκπληκτική», ένα άρθρο για το ποια είναι τα επτά χαρακτηριστικά του καινοτόμου δασκάλου.

Αυτά είναι τα επτά χαρακτηριστικά του καινοτόμου εκπαιδευτικού!

Δείτε παρακάτω ποια είναι αυτά:

Να είναι ανακλαστικός:
Ένας εκπαιδευτικός, είναι σημαντικό να προβληματίζεται σχετικά με το τι έχει πάει καλά και τι όχι σε μια διδασκαλία. Ακόμη και όταν πρέπει να παραδεχτεί ότι έστω και μια μέρα δεν έκανε σωστό μάθημα. Συνεχώς πρέπει να εξετάζει τις διαδικασίες και τις ιδέες του έτσι ώστε να βεβαιώνεται ότι είναι οι πιο κατάλληλες για τους μαθητές που διδάσκει.

Να μαθαίνει:
Ένας καινοτόμος εκπαιδευτικός πάντα μαθαίνει , διαβάζει και ακούει. Κάθε μαθητής και κάθε εργαζόμενος πρέπει να αντιμετωπίζει τις επαγγελματικές ευκαιρίες ανάπτυξης ως ευκαιρίες για να γίνει καλύτερος στην τάξη και στην εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της . Δημιουργεί τοπικές και παγκόσμιες επαγγελματικές κοινότητες μάθησης. Αναλαμβάνει ευθύνες και πρωτοβουλίες για τη μάθηση.

Να είναι δημιουργικός:
Όταν λέω δημιουργικότητα δεν εννοώ με την έννοια της καλλιτεχνικής, αν και ορισμένοι εκπαιδευτικοί εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Όταν λέω δημιουργικός εννοώ στη σκέψη και την προσέγγισή του. Ένας καινοτόμος εκπαιδευτικός δεν λειτουργεί με συνηθισμένο τρόπο. Εργάζεται με διαφορετικούς τρόπους για να προκαλέσει θετικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Μπορεί να αλλάξει ένα μάθημα για να γίνει πιο ελκυστικό ή για να αυξήσει τα κίνητρα των μαθητών. Μπορεί μερικές φορές να υιοθετήσει και μια πιο αντισυμβατική προσέγγιση ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρων των μαθητών του.

Να είναι συνδεδεμένος με τους μαθητές του:
Είναι δύσκολο να θεωρηθεί καινοτόμος ένας εκπαιδευτικός που έχει «απομακρυνθεί» από τους μαθητές του και τις όποιες εξελίξεις έχει το επάγγελμά του. Πώς μπορεί να ξέρει τι χρειάζονται μαθητές του και ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση που μπορεί να χρησιμοποιήσει αν δεν είναι συνδεδεμένος με αυτούς προσωπικά; Ένας καινοτόμος εκπαιδευτικός δεν αφήνει κενά ανάμεσα στη σχέση του με έναν μαθητή. Προσεγγίζει και προσπαθεί να καταλάβει κάθε μαθητή του ξεχωριστά.

Να είναι συνεργάσιμος:
Η εκπαίδευση είναι ένας κλάδος όπου το «μοιράζομαι» είναι απαραίτητο και ζωτικής σημασίας για την πραγματικά καινοτόμα μια τάξη. Όταν οι δάσκαλοι συνεργάζονται για την επίλυση προβλημάτων και μοιράζονται τις επιτυχίες, οι μαθητές αποδίδουν πολύ καλύτερα στην τάξη. Ένας καινοτόμος εκπαιδευτικός είναι ενήμερος για τις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα του και ότι μαθαίνει το μοιράζεται με τους συναδέλφους του. Ξέρει ότι κανένας δεν είναι τόσο έξυπνος, όσο όλοι μαζί.

Να είναι περίεργος:
«Πώς μπορώ να βελτιωθώ;», «Τι έκανα λάθος;», «Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για αυτή την προσέγγιση;», «Τι πρέπει να αλλάξω για να είμαι κατανοητός από όλους τους μαθητές μου;», «Πώς θα βοηθήσω τους μαθητές που δεν είναι είναι καλοί στα μαθήματα;», «Μήπως να δοκίμαζα και αυτόν τον τρόπο;». Οι καινοτόμοι εκπαιδευτικοί κάνουν πάντα ερωτήσεις στον εαυτό τους. Εξάλλου σημασία δεν έχει να απαντήσει κάποιος σε όλες τις ερωτήσεις, σημασία έχει να κάνει κάποιος τις σωστές ερωτήσεις.

Να έχει αρχές:
Οι καινοτόμοι εκπαιδευτικοί ζουν σύμφωνα με κάποιες ισχυρές αξίες. Θέλουν να κάνουν τη διαφορά. Πιστεύουν ότι το να είσαι ένας εκπαιδευτικός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αφήσουν το στίγμα τους στον κόσμο και δεν το θεωρούν δεδομένο. Πιστεύουν ότι όλοι οι μαθητές έχουν ίσες ευκαιρίες και θέλουν να δείξουν ότι νοιάζονται για όλους και για την πρόοδό τους, όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις. Επίσης δυσκολεύονται να πάρουν δύσκολες και σκληρές αποφάσεις, ακόμη και όταν γνωρίζουν ότι δεν είναι θα είναι πια δημοφιλείς και αποδεκτοί από τους μαθητές τους. Απλά υποστηρίζουν τις πεποιθήσεις τους.

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved