Το 75% των παιδιών θέλει να γίνει YouTuber - Το δικό σου;

  • Το 75% των παιδιών ηλικιών 6 έως 17 ετών θέλει να γίνει YouTuber
  • Το να γίνεις YouTuber είναι το πιο ποθητό επάγγελμα
  • Θέλει το παιδί σας να γίνει YouTuber;
Το 75% των παιδιών θέλει να γίνει YouTuber - Το δικό σου;

Τα παιδιά σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό θέλουν να γίνουν YouTuber.

Το YouTube, που ιδρύθηκε το 2005, έχει τώρα 1,5 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες (MAU) που παρακολουθούν βίντεο ένα δισεκατομμύριο ώρες κάθε μέρα. Η βίντεο πλατφόρμα δημιούργησε τη νεότερη κατηγορία διασημοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο: τους επηρεαστές του YouTube ή αλλιώς, όπως τους ξέρει το ευρύ κοινό, "YouTubers". Οι YouTubers όχι μόνο είναι πιο δημοφιλείς από πολλούς διάσημους αλλά και η επιρροή τους επίσης πια είναι τόσο μεγάλη, που σχεδόν το 50% των Millennials έχει εμπνευστεί από αυτούς για να κάνει μια προσωπική αλλαγή στη ζωή του.

Το YouTube και η επιρροή των vloggers στους Millennials και στα νεότερα παιδιά είναι αναμφισβήτητη. Τέσσερις στους 10 Millennials λένε ότι οι αγαπημένοι τους YouTubers τους καταλαβαίνουν καλύτερα από την οικογένεια και τους φίλους τους.

Μια νέα μελέτη που ερευνά χίλια παιδιά ηλικίας 6 έως 17 ετών, μοιράζεται επιπλέον πληροφορίες για τους YouTubers - και αποκαλύπτει ότι ο "YouTuber" είναι πλέον η πιο πολυπόθητη επιλογή καριέρας.

Το 75% των παιδιών ηλικιών 6 έως 17 ετών θέλει να γίνει YouTuber

paidia youtuber ereyna 2

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα The Sun, τα 3/4 της γενιάς Ζ (Gen Z) και των Millennials που ερωτήθηκαν για το ποια είναι η πιο επιθυμητή καριέρα, επέλεξαν να γίνουν YouTuber. Στην ίδια μελέτη επίσης αναφέρονται τα εξής στοιχεία:

  • 1 στους 3 φιλοδοξεί να γίνει YouTuber (34,2%)
  • 1 στους 5 επιθυμεί να γίνει blogger ή vlogger (18,1%)
  • 1 στους 6 θα ήθελε να γίνει αστέρας της ποπ ή του κινηματογράφου (16% και 15,7% αντίστοιχα)
  • Μεταξύ 1 στους 7 έως 9 ήθελε να γίνει γιατρός/νοσοκόμα (13,45%), τηλεοπτικός παρουσιαστής (12,45%), αθλητής ή δάσκαλος (11,9%)
  • 1 στους 15 φιλοδοξεί να γίνει δικηγόρος (6,4%)

Ενώ η μελέτη αναφέρει ξεχωριστά ως πιθανές επιλογές σταδιοδρομίας τους YouTuber, τους blogger και τους vlogger, εξηγεί ότι και οι τρεις αυτές κατηγορίες μπορούν να επηρεάσουν ξεχωριστά μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα παιδιά και τους εφήβους, πράγμα που σημαίνει ότι πάνω από το 50% των Gen Z και των Millennials είναι έτοιμοι να δημιουργήσουν περιεχόμενο στα social media για να ζήσουν.

Το να γίνεις YouTuber είναι το πιο ποθητό επάγγελμα και η επιλογή καριέρας που τα παιδιά διαλέγουν σύμφωνα με την έρευνα

paidia youtuber ereyna 1

Οι δέκα κορυφαίοι YouTubers κέρδισαν πάνω από 70 εκατομμύρια δολάρια (μαζί) το 2017, αλλά για τους επίδοξους YouTubers, τα χρήματα δεν είναι πρωτεύον, δευτερεύον ή ακόμη και τριτογενές κίνητρο. Τα χρήματα κατατάσσονται στην τέταρτη θέση μετά από:

  1. Δημιουργικότητα (24%)
  2. Φήμη (11,4%)
  3. Αυτοέκφραση (11%)
  4. Χρήματα (9,8%)
  5. Άνθρωποι (8,4%)
  6. Αναγνώριση (6,1 %)
  7. Ταξίδια (4,2 %)

Θέλει το παιδί σας να γίνει YouTuber;

paidia youtuber ereyna 4

Η Google, η οποία κατέχει το YouTube, συνεχίζει να δημοσιεύει έρευνες και στοιχεία σχετικά με τις μαμάδες, τους μπαμπάδες, τα παιδιά της χιλιετίας και για τον τρόπο με τον οποίο καθένα από αυτά στοιχεία συνδέεται με το YouTube. Ακολουθούν μερικές από τις μελέτες και τις αναφορές τους:

Οι σημερινές μαμάδες, η γονεϊκότητα και το YouTube – εκτός από τη μάθηση και την ψυχαγωγία, οι μαμάδες είναι στο YouTube χάρη στα παιδιά τους

Οι διαφορές μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι μαμάδες και οι μπαμπάδες χρησιμοποιούν το YouTube – υπάρχουν έντονες διαφορές στον τρόπο με τον οποίο οι μητέρες και οι μπαμπάδες χρησιμοποιούν το YouTube για να αλληλοεπιδρούν με τα παιδιά τους

Κατανόηση του τρόπου προβολής των Millennials στο YouTube – δείτε γιατί οι Millennials και τα νεότερα σε ηλικία παιδιά, προσελκύονται από το YouTube.

Είσαι μαμά; Είσαι μπαμπάς; Θέλει το παιδί σου να γίνει YouTuber; Αν ναι, στείλε μας τη γνώμη σου ή άφησε ένα μήνυμα για να δούμε τι σκέφτεσαι.

πηγή: mediakix.com

DPG Network
Δείτε επίσης