Πώς παγκοσμίου φήμης αθλητές επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά με τα διαφημιστικά σποτ στα οποία πρωταγωνιστούν

Πώς παγκοσμίου φήμης αθλητές επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά με τα διαφημιστικά σποτ στα οποία πρωταγωνιστούν

Όταν σκεφτόμαστε υγιεινή διατροφή αμέσως σκεφτόμαστε ως πρότυπα τους αθλητές.

Πώς παγκοσμίου φήμης αθλητές επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά με τα διαφημιστικά σποτ στα οποία πρωταγωνιστούν

Τι γίνεται όμως όταν οι αθλητές μέσω των διαφημίσεων στις οποίες πρωταγωνιστούν επηρεάζουν τα παιδιά να καταναλώνουν τρόφιμα και αναψυκτικά με λάθος ή μηδενική θρεπτική αξία;

Μια καινούρια έρευνα στον τομέα της παιδιατρικής στην Αμερική,  υποστηρίζει πως πολλές διαφημίσεις που προμοτάρουν αθλητές, αφορούν ανθυγιεινές τροφές που παχαίνουν τα παιδιά ενώ ο στόχος αυτών των διαφημίσεων είναι κυρίως οι έφηβοι. Τα παιδιά 12 με 17 ετών τις βλέπουν πιο συχνά και επηρεάζονται πιο πολύ καταναλώνοντας τρόφιμα παχυντικά ενώ πολλοί έφηβοι οδεύουν προς τη παχυσαρκία.

Από την έρευνα συμπεραίνεται το εξής:
Το 79% από 62 τρόφιμα που διαφημίζαν αθλητές, πρόσφεραν υψηλή ενεργεία και χαμηλά θρεπτικά συστατικά. Το 93.4% από 46 διαφημιζόμενα αναψυκτικά, πρόσφεραν 100% θερμίδες από πρόσθετη ζάχαρη. Ο Πέιτον Μάνινγκ (επαγγελματίας στο Αμερικάνικο ποδόσφαιρο) και ο Λεμπρόν Τζέιμς (επαγγελματίας παίκτης μπάσκετ) υποστήριζαν τα περισσότερα προϊόντα με υψηλή ενέργεια και χαμηλές θρεπτικές ουσίες.

Οι ερευνητές λένε πως δεν αποτελεί έκπληξη πως οι περισσότερες διαφημίσεις που προέρχονται από τον χώρο των τροφίμων γίνονται από αθλητές αφού προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει πως οι καταναλωτές αισθάνονται πως τα τρόφιμα που διαφημίζονται από αθλητές, είναι γενικώς πιο υγιεινά.

Όπως σχολιάζουν οι ειδικοί, οι αθλητές θα έπρεπε να προσέχουν την υγιεινή αξία των προϊόντων που διαφημίζουν και θα έπρεπε να εκμεταλλεύονται τη διασημότητα τους προωθώντας πιο υγιεινά φαγητά στη νεολαία που τείνει στη παχυσαρκία σε ένα μεγάλο ποσοστό. Όπως δε θα διαφήμιζαν καπνίζοντα είδη που θα επηρέαζαν τη φήμη τους, έτσι θα πρέπει να προσέχουν και στις υπόλοιπες διαφημίσεις τους.

Ο Μάνινγκ κέρδισε 10 εκατομμύρια δολάρια διαφημίζοντας τρόφιμα με υψηλή ενέργεια και χαμηλή θρεπτική αξία. Το τοπ 5 των αθλητών σε τέτοιες διαφημίσεις είναι: Λεμπρόν Τζέιμς, Πέιτον Μάνινγκ, Σερένα Γουίλιαμς, Κρις Πολ, Τζο Μάγιερ.

Οι ειδικοί συνιστούν να μαθαίνετε στα παιδιά σας σε μικρή ηλικία, τους σκοπούς του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

7 Φωτογραφίες
69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
13.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Live Streaming από το μαιευτήριο: Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί

Live Streaming από το μαιευτήριο: Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί

Επιτέλους ήρθε στον κόσμο ο πέμπτος διάδοχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Η φοβία είναι μια κλινική κατάσταση κατά την οποία το άτομο νιώθει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Οι περισσότερες γυναίκες ανησυχούν πώς θα αντιμετωπίσουν τους πόνους της γέννας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Αλλάζουν οι κατευθυντήριες οδηγίες για τη βρεφική διατροφή.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης