Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Είναι γνωστό ότι μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, καθημερινά, βοηθάει το παιδί να είναι υγιές και δραστήριο. Κι όχι μόνο. Η ποιότητα της διατροφής  παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης.

Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Τα φρούτα και τα λαχανικά , λοιπόν, δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι μας . Ακόμα και όταν τα παιδιά στη θέα μιας  σαλάτας ή ενός φρούτου, "φεύγουν" μακριά, μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια. 'Οσο δύσκολο κι αν φαίνεται , θα βρείτε σίγουρα τον τρόπο να δώσετε στα παιδιά σας κάποια φρούτα ή λαχανικά  με ...παραλλαγές ή "καμουφλαρισμένα",  καθώς οι διαιτολόγοι συνιστούν  3 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά και αυτό , γιατί η ανάπτυξη και οι λειτουργικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την παιδική ηλικία απαιτούν και αντίστοιχη πρόσληψη θρεπτικών συστατικών.

Βιταμίνες Β

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Β είναι το γάλα, το κρέας, τα ψάρια, τα μη επεξεργασμένα δημητριακά, η σόγια, το καλαμπόκι, οι ξηροί καρποί, οι μπανάνες, οι γλυκοπατάτες και τα δαμάσκηνα.

Υδατάνθρακες
Όταν αναφερόμαστε στους υδατάνθρακες μιλάμε για ουσίες που έχουν ως βάση τη γλυκόζη δηλαδή το κύριο καύσιμο κάθε κύτταρου και οργανισμού. Πλούσιες πηγές υδατανθράκων είναι:

  • Σιτηρά -δημητριακά: Ρύζι, αλεύρι, βρώμη, κριθάρι, σίκαλη και ότι παράγεται από αυτά (ψωμί, ζυμαρικά, αλεύρι, δημητριακά κτλ).
  • Όλα τα φρούτα: Μήλα, μπανάνες, εσπεριδοειδή, ροδάκινα, καρπούζια, πεπόνια κλπ.
  • Αμυλούχα λαχανικά:Πατάτες, καλαμπόκια
  • Όσπρια: Φασόλια,ρεβιθιά, φακές, μπιζέλια, φάβα, σόγια
  • Προϊόντα γάλακτος: Τυριά,γάλα,γιαούρτι,παγωτό κλπ.

Απαραίτητο το πρωινό στα παιδιά

Τα παιδιά τα οποία τρώνε ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό παρουσιάζουν χαμηλότερους ρυθμούς κούρασης, εξασθένησης της απόδοσης, αφηρημάδας, και υπερκινητικότητας στο σχολείο.

Γλυκά και σοκολάτα
Τα γλυκά δεν πρέπει να απουσιάζουν από την διατροφή του παιδιού. Πάντα όμως πρέπει να τηρείται το μέτρο. Η ζάχαρη, και ειδικότερα η γλυκόζη, βοηθάει στη σωστή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η μαύρη σοκολάτα για παράδειγμα είναι μια καλή επιλογή για την άμεση τροφοδότηση του οργανισμού μας με ενέργεια. Ωστόσο, δεν πρέπει να την καταναλώνουμε σε μεγάλες ποσότητες, δεδομένου ότι ένα κομμάτι 20 γρ. έχει περίπου 120 θερμίδες.

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
13.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Live Streaming από το μαιευτήριο: Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί

Live Streaming από το μαιευτήριο: Η Kate Middleton γέννησε το τρίτο της παιδί

Επιτέλους ήρθε στον κόσμο ο πέμπτος διάδοχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Παιδικές φοβίες: Τι φοβάται το παιδί;

Η φοβία είναι μια κλινική κατάσταση κατά την οποία το άτομο νιώθει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Πόνοι τοκετού: Τι τους προκαλούν;

Οι περισσότερες γυναίκες ανησυχούν πώς θα αντιμετωπίσουν τους πόνους της γέννας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Τι αλλάζει στη βρεφική διατροφή - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι γονείς

Αλλάζουν οι κατευθυντήριες οδηγίες για τη βρεφική διατροφή.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης