Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Είναι γνωστό ότι μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, καθημερινά, βοηθάει το παιδί να είναι υγιές και δραστήριο. Κι όχι μόνο. Η ποιότητα της διατροφής  παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της μνήμης.

Τι πρέπει να τρώει το παιδί μου για να έχει μνήμη ...ελέφαντα

Τα φρούτα και τα λαχανικά , λοιπόν, δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι μας . Ακόμα και όταν τα παιδιά στη θέα μιας  σαλάτας ή ενός φρούτου, "φεύγουν" μακριά, μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια. 'Οσο δύσκολο κι αν φαίνεται , θα βρείτε σίγουρα τον τρόπο να δώσετε στα παιδιά σας κάποια φρούτα ή λαχανικά  με ...παραλλαγές ή "καμουφλαρισμένα",  καθώς οι διαιτολόγοι συνιστούν  3 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά και αυτό , γιατί η ανάπτυξη και οι λειτουργικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την παιδική ηλικία απαιτούν και αντίστοιχη πρόσληψη θρεπτικών συστατικών.

Βιταμίνες Β

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Β είναι το γάλα, το κρέας, τα ψάρια, τα μη επεξεργασμένα δημητριακά, η σόγια, το καλαμπόκι, οι ξηροί καρποί, οι μπανάνες, οι γλυκοπατάτες και τα δαμάσκηνα.

Υδατάνθρακες
Όταν αναφερόμαστε στους υδατάνθρακες μιλάμε για ουσίες που έχουν ως βάση τη γλυκόζη δηλαδή το κύριο καύσιμο κάθε κύτταρου και οργανισμού. Πλούσιες πηγές υδατανθράκων είναι:

  • Σιτηρά -δημητριακά: Ρύζι, αλεύρι, βρώμη, κριθάρι, σίκαλη και ότι παράγεται από αυτά (ψωμί, ζυμαρικά, αλεύρι, δημητριακά κτλ).
  • Όλα τα φρούτα: Μήλα, μπανάνες, εσπεριδοειδή, ροδάκινα, καρπούζια, πεπόνια κλπ.
  • Αμυλούχα λαχανικά:Πατάτες, καλαμπόκια
  • Όσπρια: Φασόλια,ρεβιθιά, φακές, μπιζέλια, φάβα, σόγια
  • Προϊόντα γάλακτος: Τυριά,γάλα,γιαούρτι,παγωτό κλπ.

Απαραίτητο το πρωινό στα παιδιά

Τα παιδιά τα οποία τρώνε ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό παρουσιάζουν χαμηλότερους ρυθμούς κούρασης, εξασθένησης της απόδοσης, αφηρημάδας, και υπερκινητικότητας στο σχολείο.

Γλυκά και σοκολάτα
Τα γλυκά δεν πρέπει να απουσιάζουν από την διατροφή του παιδιού. Πάντα όμως πρέπει να τηρείται το μέτρο. Η ζάχαρη, και ειδικότερα η γλυκόζη, βοηθάει στη σωστή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η μαύρη σοκολάτα για παράδειγμα είναι μια καλή επιλογή για την άμεση τροφοδότηση του οργανισμού μας με ενέργεια. Ωστόσο, δεν πρέπει να την καταναλώνουμε σε μεγάλες ποσότητες, δεδομένου ότι ένα κομμάτι 20 γρ. έχει περίπου 120 θερμίδες.

29.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Gorjuss My Umbrella Σακίδιο Τριγωνικό Μικρό (177303)
12.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Κασετίνα τριπλή 'Route 66'
42.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma 1948 Mid L V 358990-05
37.10 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αθλητικά μποτάκια Puma Liza Mid Dazz V PS 361564-01
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σε ποια ηλικία ένα κορίτσι πρέπει να επισκεφθεί γυναικολόγο;

Σε ποια ηλικία ένα κορίτσι πρέπει να επισκεφθεί γυναικολόγο;

Γιατί συνιστάται να επισκέπτεται μια γυναίκα ανά τακτά χρονικά διαστήματα το γυναικολόγο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα κάνεις λίγο πιο απολαυστική την καθημερινότητα των παιδιών σου

Πώς θα κάνεις λίγο πιο απολαυστική την καθημερινότητα των παιδιών σου

Ο Σεπτέμβριος είναι ιδανική ευκαιρία για καινούργια ξεκινήματα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πόσο επικίνδυνα είναι τα βαμμένα νύχια για τα παιδιά;

Πόσο επικίνδυνα είναι τα βαμμένα νύχια για τα παιδιά;

Κάνει οι γονείς να βάφουν τα νύχια των παιδιών τους ή όχι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Back to school: Οι απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που πρέπει να κάνουμε στα παιδιά μας!

Back to school: Οι απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που πρέπει να κάνουμε στα παιδιά μας!

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και αυτό σημαίνει ότι έχετε κάνει ήδη…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies