Διαδίκτυο και ΤV: Απαιτούνται ίδιοι κανόνες για την προστασία των παιδιών από τη βία και την επιβλαβή διαφήμιση

Τα παιδιά θα πρέπει να έχουν την ίδια προστασία είτε παρακολουθούν τηλεόραση, βίντεο ή ταινία που προβάλλεται μέσω διαδικτύου, ανέφεραν οι ευρωβουλευτές της Επιτροπής Πολιτισμού.

Διαδίκτυο και ΤV: Απαιτούνται ίδιοι κανόνες για την προστασία των παιδιών από τη βία και την επιβλαβή διαφήμιση

Οι ευρωβουλευτές, σε σχετική συζήτηση που έγινε την περασμένη Τρίτη, τάχθηκαν υπέρ της θέσπισης αυστηρότερων διατάξεων για την προστασία των παιδιών που αφορούν τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων επικοινωνίας καθώς και για εκείνες που αφορούν τη διαφήμιση και την προώθηση ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών έργων. Οι ιδέες τους πρέπει ακόμη να εγκριθούν από το Κοινοβούλιο στο σύνολό του.

Προστασία των παιδιών από τη βία, το μίσος, την τρομοκρατία και την επιβλαβή διαφήμιση
Οι πλατφόρμες ανταλλαγής βίντεο θα πρέπει να λάβουν διορθωτικά μέτρα εάν οι χρήστες επισημάνουν οποιοδήποτε περιεχόμενο ως υποκίνηση βίας, μίσους ή τρομοκρατίας, συμφώνησαν οι ευρωβουλευτές. Για το σκοπό αυτό, οι πλατφόρμες αυτές θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν εύκολο μηχανισμό που θα επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν περιεχόμενο και να ενημερώνονται για τα μέτρα που λαμβάνονται.
Οι ευρωβουλευτές προτείνουν επίσης την απαγόρευση της διαφήμισης και τοποθέτησης προϊόντων για τον καπνό, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και το αλκοόλ σε τηλεοπτικά προγράμματα παιδιών και στις πλατφόρμες ανταλλαγής βίντεο.

Η εισηγήτρια Sabine Verheyen (ΕΛΚ) δήλωσε: «Μία από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι η προστασία των ανηλίκων. Προτείναμε την προσαρμογή ορισμένων κανόνων που ισχύουν για τα προγράμματα τηλεόρασης και τις υπηρεσίες διαδικτύου, όπως κανόνες διαφήμισης, τοποθέτησης προϊόντων και χορηγίες. Η διαφήμιση σε προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά θα περιοριστεί και θα επιτρέπεται μόνο σε πολύ περιορισμένο βαθμό ή θα απαγορεύεται.»

Νέες ποσοστώσεις στην τηλεοπτική διαφήμιση
Όσον αφορά την τηλεοπτική διαφήμιση, οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν για νέους κανόνες που επιβάλλουν ημερήσια ποσόστωση ύψους 20% κατ 'ανώτατο όριο, παρέχοντας στον ραδιοτηλεοπτικό φορέα την ευελιξία να προσαρμόζει τις διαφημιστικές περιόδους.

Το Κοινοβούλιο θα αποφασίσει στις 15 Μαΐου στο Στρασβούργο εάν θα ανοίξει διοργανικές συνομιλίες για την τελική έγκριση της νομοθεσίας βάσει των προτάσεων της Επιτροπής. Το Συμβούλιο προτίθεται να υιοθετήσει τη διαπραγματευτική εντολή του στις 23 Μαΐου.

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved