Καυτερή πιπεριά: Γιατί θεωρείται η νέα υπερτροφή

Καυτερή πιπεριά: Γιατί θεωρείται η νέα υπερτροφή

Αν σας αρέσουν τα καυτερά φαγητά με μπόλικη κόκκινη πιπεριά, μπορεί να ζήσετε περισσότερο.  Επίσης, η μεγάλη περιεκτικότητα της καυτερής πιπεριάς σε βιταμίνη Α και C, αναζωογονεί τον οργανισμό, περιορίζει την πείνα και δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Καυτερή πιπεριά: Γιατί θεωρείται η νέα υπερτροφή

Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα συσχετίζει την κατανάλωση καυτερής κόκκινης πιπεριάς με τη μείωση κατά 13% της θνησιμότητας, κυρίως από έμφραγμα ή εγκεφαλικό.

Οι ερευνητές του Κολλεγίου Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Βερμόντ, με επικεφαλής τον καθηγητή Μπένζαμιν Λίτενμπεργκ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS One, ανέλυσαν διατροφολογικά στοιχεία για πάνω από 16.000 άτομα για μια περίοδο έως 23 ετών.
Η μελέτη συσχέτισε τον αριθμό θανάτων και το είδος των θανάτων, με το είδος της διατροφής. Διαπιστώθηκε ότι οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω.

Βρέθηκε ότι ο μέσος φανατικός καταναλωτής των καυτερών πιπεριών είναι νεότερος, άνδρας, λευκός, που καπνίζει, πίνει αλκοόλ, έχει χαμηλότερη χοληστερίνη, χαμηλότερο εισόδημα και χαμηλότερη μόρφωση, σε σχέση με όσους δεν τρώνε καυτερές πιπεριές.
Ασαφής πάντως παραμένει ο βιολογικός μηχανισμός που συνδέει τις πιπεριές με την μειωμένη θνησιμότητα. Πιθανώς η καψαϊκίνη, το βασικό συστατικό της πιπεριάς που την κάνει τόσο καυτερή, βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στις αρτηρίες και επίσης έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες, μεταξύ άλλων επιδρώντας θετικά στις μικροβιακές κοινότητες του εντέρου.

Εδώ και αιώνες, τα καυτερά φαγητά και ιδίως οι κόκκινες καυτερές πιπεριές θεωρούνται ωφέλιμες για διάφορες παθήσεις. Μια κινεζική μελέτη του 2015 ήταν η πρώτη που είχε συσχετίσει τις εν λόγω πιπεριές με μειωμένη θνησιμότητα και η νέα αμερικανική έρευνα επιβεβαιώνει τα κινεζικά ευρήματα.

Επίσης, η καψαϊκίνη μπορεί να αυξήσει σε μικρό βαθμό το μεταβολισμό, ενώ παράλληλα μπορεί να αυξήσει και το αίσθημα κορεσμού, μειώνοντας την όρεξη. Μια έρευνα που είχε γίνει τη δεκαετία του 1980, είχε δείξει ότι ένα πικάντικο γεύμα μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό μέχρι και 25%, διατηρώντας τον σε αυτό το επίπεδο έως 3 ώρες μετά το γεύμα. Επιπλέον, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε, ότι μια κουταλιά της σούπας με ψιλοκομμένη πράσινη καυτερή πιπεριά, είχε σαν αποτέλεσμα την προσωρινή αύξηση του μεταβολισμού κατά 23%.

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το κόλπο με τα λαστιχάκια των μαλλιών, για να μη βάζετε τις φωνές στα παιδιά

Το κόλπο με τα λαστιχάκια των μαλλιών, για να μη βάζετε τις φωνές στα παιδιά

Χάνετε συχνά την ψυχραιμία σας και φωνάζετε στα παιδιά; Ιδού το μυστικό…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Νεύρα στην εγκυμοσύνη: 10 τρόποι για να τα καταπολεμήσετε και να χαλαρώσετε

Νεύρα στην εγκυμοσύνη: 10 τρόποι για να τα καταπολεμήσετε και να χαλαρώσετε

Νεύρα, στρες, συναισθηματικές διακυμάνσεις είναι συχνά ως φαινόμενα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Meghan Markle: Τα δάκρυα της μητέρας της στον γάμο, μας ράγισαν την καρδιά

Meghan Markle: Τα δάκρυα της μητέρας της στον γάμο, μας ράγισαν την καρδιά

Η Doria Ragland θυμίζει τις δικές μας μαμάδες και μετά τον πριγκιπικό…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αφράτα μπιφτέκια τόνου - Τα καλύτερα που θα έχετε φάει

Αφράτα μπιφτέκια τόνου - Τα καλύτερα που θα έχετε φάει

Έχετε δοκιμάσει μπιφτέκια τόνου;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης